دانلود و خرید کتاب ننامیدنی ساموئل بکت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ننامیدنی اثر ساموئل بکت

کتاب ننامیدنی

معرفی کتاب ننامیدنی

ساموئل بکت در رمان «ننامیدنی» در قالب یک شخصیت بی‌نام و نشان می‌رود که مونولوگ‌هایی از هم گسیخته دارد. داستان روی هیچ موضوعی تمرکز نمی‌کند و این که آیا شخصیت‌های دیگری غیر از راوی در داستان وجود دارند یا خیر هم محل بحث است. این اثر تلفیقی از خاطرات و تخیلات هستی‌گرایانه راوی است و سایر شخصیت‌ها نقش شنونده او را دارند. لحن راوی سراسر ناامیدی است و حرف‌هایش بلند و کوتاه و گاهی نامفهوم اند. این کتاب آخرین اثر از سه‌گانه بکت است که دوتای دیگر را به ترتیب مالوی و مالون می‌میرد تشکیل می‌دهند. این اثر بکت هم پر از پیوند فلسفه با روج آدمی است و راوی با خود سوالاتی فلسفی مطرح می‌کند. اگر انتظار دارید این اثر یک رمان باشد بیشتر از ده صفجه از آن را نمی‌توانید بخوانید چون اصل ماجرای این کتاب چیری میان یک مقاله ادبی- فلسفی است. مهم‌ترین خوانش بکت در این کتاب «مرگ» است. این کتاب درباره جایی است که غیر ممکن است و قهرمان می‌خواهد به این غیر ممکن برسد.
معرفی نویسنده
عکس ساموئل بکت
ساموئل بکت

ساموئل بکت رمان‌نویس، نمایش‌‌نامه‌نویس، شاعر، کارگردان تئاتر و مترجم ایرلندی است. بکت به عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تئاتر ابزورد شناخته می‌شود. او در سال ۱۹۶۹ به جایزه‌ی نوبل ادبیات دست‌یافت.

نظرات کاربران

Omid r kh
۱۳۹۷/۱۱/۲۷

کتابی که هرچی بشینیم از خوب بودن و عمیق بودن و دیوانه کننده بودنش بنویسیم فایده نداره و عبثه، چون برای رسیدن به چنین هدفی بکت لزوما اون رو بد، سطحی، حوصله سربر و احمقانه نوشته!

رضا سامانی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

نمی‌شود «کتاب‌نخوانده» باشی و این کتاب را بفهمی‌. نسبتی که این اثر با سنت رمان‌نویسی پیش از خود برقرار می‌کند بی‌نظیر است. همچنین با دو اثر دیگر سه‌گانه (مالوی و مالون می‌میرد) و دیگر آثار بکت.

Sina Yadegari
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

کتابه

Khosro Jalalmanesh
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

بسیار عالی وعمیق در همان سبک و سیاق همیشگی بکت من از دوران دانشجویی که متجاوز از 25سا ل است . با نوشته ها وتاتر های بکت مثل در انتظار گودو آشنایی دارم وهمیشه از نوشته هایش لذت میبرم .

م.
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

سه گانه ی بکت، یعنی مالوی، مالون می میرد، و ننامیدنی( نام ناپذیر) را نمی توان راحت خواند. سبک تعمدا مینی‌مالیستی در انتخاب کلمات، و تشدید یافته ی شخصیت های این سه داستان( به قول دلوز و گتاری) از هر

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اشک از چشمانم که پلک نمی‌زنند روی گونه‌هایم سرازیر است. چه باعث شده که این‌طور گریه کنم؟ گاه‌وبی‌گاه. هیچ‌چیزِ حزن‌انگیزی در این‌جا نیست. شاید مغز مایع شده است.
کاربر ۲۸۶۳۶۰۷

حجم

۴۶۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۴۶۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۵۰%
تومان