معرفی، دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی (نسخه الکترونیکی)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

۴٫۲
(۱۲۲۳)
خواندن نظرات

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، کتاب مفیدی در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت است که به بررسی اثر گام‌ها و انتخاب‌های کوچک به ظاهر کم‌اهمیت در زندگیمان می‌پردازد. دارن هاردی در این کتاب گام‌هایی برای اصلاح سیستم عاملی که زندگی ما را اداره می‌کند و آن را اثر مرکب می‌خواند پیشنهاد می‌کند. هاردی تمامی نکات کتاب را از تجربیات خود به‌عنوان مشاور حوزه‌ی موفقیت استخراج کرده است.

اثر مرکب با ترجمه اکبر عباسی و شاهین بیات و به کوشش انتشارات نسل نواندیش منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است. نسخه الکترونیکی این کتاب با فرمت epub در طاقچه منتشر شده که در مقایسه با فرمت pdf قابلیت‌های بیشتری برای مطالعه ارائه می‌دهد.

درباره کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب نکاتی را به خواننده گوشزد می‌کند که خود از آن آگاه است و فقط نیاز به یادآوری و داشتن برنامه‌ای برای به کار بستن آن‌ها دارد. «اثر مرکب» که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های مجله‌ی نیویورک تایمز و مجله‌ی وال استریت ژورنال بوده است به بیان اصول اساسی قرار گرفتن در مسیر موفقیت می‌پردازد. از جمله‌ی این اصول، مدیریت عادت‌ها و ایجاد عادت‌های کوچک خوب و از بین بردن خرده‌عادت‌های نامناسب است.

در این کتاب دارن هاردی ابتدا به بیان میزان اهمیت اثر مرکب در عمل می‌پردازد و با مثال‌هایی این اثرگذاری را به مخاطب نشان می‌دهد. سپس در فصل‌های بعدی کتاب به بررسی اثرگذاری انتخاب‌ها و عادت‌های افراد پرداخته است. سپس به جهت‌دهی مخاطب برای قرار گرفتن در مسیر هدف خود، مدیریت کردن عوامل تاثیرگذار بیرونی و شتاب گرفتن در مسیر رسیدن به هدف می‌پردازد. در پایان این کتاب، نویسنده از مخاطب خود می‌خواهد تا این کتاب را نه به‌عنوان کتابی که یک بار آن را مطالعه کرده‌اند و تمام شده است، بلکه به‌عنوان یک راهنمای عملی که هر زمان نیاز بود می‌توانند به آن مراجعه کنند در نظر بگیرد.

خواندن و دانلود کتاب اثر مرکب از دارن هاردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و موفقیت علاقه‌مندید و یا اگر به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ با انجام تلاش‌های مستمر کوچک هستید، مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید اثر مرکب با ترجمه اکبر عباسی و شاهین بیات را بخوانیم؟

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب با اطمینان بسیار زیادی از اثرگذاری روشی که ارائه داده، سخن گفته است و با بیان روایاتی از تجربیات خود اثرگذاری اثر مرکب را ثابت کرده است و این خود گواهی است بر اینکه خواندن این کتاب و انجام تمرین‌های ارائه‌شده در آن به شما برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی خود و دستیابی به هدف‌های مدنظرتان کمک خواهد کرد. علاوه‌بر اثرگذاری کتاب، دارن هاردی در این کتاب از اضافه‌گویی به دور است و به شیوایی و سادگی نکات مهم مربوط به بهره‌گیری از اثر مرکب را برای خواننده عنوان کرده است.

درباره دارن هاردی؛ نویسنده کتاب

دارن هاردی نویسنده‌ و سخنران‌ آمریکایی حوزه‌ی موفقیت متولد ۲۶ فوریه سال ۱۹۷۱ است. دارن هاردی بیش از بیست سال است که به‌عنوان فردی اثرگذار در حوزه‌ی موفقیت شناخته می‌شود چرا که در ۲۴سالگی به موفقیت عظیمی در حیطه‌ی کاری خود دست یافت و درآمدی بیش از یک میلیون دلار کسب کرد. هاردی مدیریت سه شبکه‌ی تلویزیونی حوزه موفقیت را برعهده داشت که بیش از هزار برنامه‌ی تاثیرگذار تلویزیونی در این مدت در آن‌ها تولید شد. پس از آن در سال ۲۰۰۷ دارن هاردی ناشر مجله‌ی موفقیت شد و این موقعیت را در سال ۲۰۱۵ برای دنبال کردن فرصت‌های دیگر ترک کرد. مجله‌ی موفقیت از جمله مجلاتی است که به صحبت و گفتگو درباره‌ی کسب‌‌وکارهای مختلف و ارائه‌ی توصیه‌هایی برای موفق شدن کسب‌وکارها می‌پردازد.

هاردی در سال ۲۰۱۰ اولین کتاب خود را با نام اثر مرکب منتشر کرد. پس از انتشار اثر مرکب، دارن هاردی کتاب‌های دیگری نیز منتشر کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «ترن هوایی کارآفرینی» و «بهترین سال زندگی تو» اشاره کرد.

منظور از اثر مرکب و معنی آن چیست؟

اثر مرکب همان سیستم‌عاملی است که خوب یا بد، زندگی ما را اداره می‌کند. به گفته‌ی دارن هاردی «اثر مرکب اصل درو کردن پاداش‌های عظیم از مجموعه‌ای از انتخاب‌های کوچک هوشمندانه است.» و این خود به این معناست که انتخاب‌ها و تصمیمات کوچک و ایجاد تغییرات کوچک هوشمندانه می‌تواند در نهایت به تفاوت‌های بنیادین منجر شود. در این کتاب دارن هاردی شش اصل اساسی را که این اصل و سیستم‌عامل را ایجاد می‌کنند، ارائه کرده است.

از خواندن این کتاب چه درس‌هایی می‌گیریم؟

با خواندن این کتاب به اهمیت قدم‌های کوچک و تصمیم‌های پیش‌پاافتاده پی می‌بریم و درمی‌یابیم که دستیابی به تفاوت‌های بنیادین در زندگیمان نیازمند انجام مستمر همین قدم‌های کوچک و به‌ظاهر کم‌اهمیت در گذر زمان است. علاوه بر این با خواندن این کتاب متوجه اهمیت تصمیم‌های کوچک می‌شویم و می‌فهمیم که در زندگی خود بیش از همه باید نگران انتخاب‌های مکرر و کوچک و به‌ظاهر کم‌اهمیت باشیم. در کنار توجه به گام‌ها و انتخاب‌های کوچک برای بهره‌گیری از اثر مرکب لازم است مسئولیت صددرصدی هرچیزی را که تجربه می‌کنیم، به عهده بگیریم و ناکامی‌های خود را به گردن شانس نیندازیم. چراکه چیزی به نام شانس با تعبیری که نیاکان ما از آن داشتند وجود ندارد و شانس تنها حاصل تلاقی فرصت با آمادگی افراد است.

ورود به بازار کتاب ایران و بهترین ترجمه فارسی اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، برای اولین بار چهار سال بعد از انتشار اولیه‌ی کتاب در سال ۲۰۱۴ توسط لطیف احمدپور و میلاد حیدری به فارسی برگردان شد و انتشارات شریف این کتاب را منتشر کرد. پس از آن مترجمین متعددی اقدام به ترجمه‌ی کتاب کرده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اکبر عباسی و شاهین بیات، بهاره رزاقی، مهدی خیراللهی، گیتی شهیدی، حمید حسینی و پوریا امامی اشاره کرد. در این بین می‌توان به ترجمه‌ی مشترک لطیف احمدپور و میلاد حیدری و ترجمه‌ی مشترک اکبر عباسی و شاهین بیات به عنوان بهترین ترجمه فارسی اثر مرکب اشاره کرد.

بهترین انتشارات کتاب اثر مرکب در ایران

ناشران مختلفی از سال ۱۳۹۳ تا به امروز اقدام به انتشار ترجمه‌های مختلف کتاب اثر مرکب در ایران کرده‌اند. از جمله مهم‌ترین این ناشران می‌توان به انتشارات شریف، انتشارات نسل نواندیش، انتشارات میلیکان و انتشارات آتیسا اشاره کرد. انتشارات نسل نواندیش دو ترجمه‌ی مختلف از این کتاب را ارائه داده است. بهترین ترجمه‌های این کتاب، از لطیف احمدپور و میلاد حیدری که توسط انتشارات شریف منتشر شده و نیز ترجمه‌ی اکبر عباسی و شاهین بیات که توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

نقد کتاب اثر مرکب

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب به خوبی به بیان این مساله می‌پردازد که هیچگونه موفقیت یک‌شبه‌ای وجود ندارد و کتاب‌های سطحی حوزه‌ی موفقیت عموما روش‌هایی ارائه می‌دهند که کاربردی نیست و فقط خواننده را برای رسیدن سریع به موفقیت وسوسه می‌کنند و او را از مسیر اصلی موفقیت خارج می‌کنند. به عقیده‌ی این نویسنده ما هرکدام همین الآن نیز تمام چیزهایی را که برای موفق شدن به آن نیاز داریم، در اختیار داریم و تنها چیزی که لازم است یک برنامه‌ی اقدام جدید است که با کمک آن رفتارها و عادت‌های جدیدی در خود خلق کنیم تا این عادت‌ها و رفتارها ما را در مسیر موفقیت قرار دهند. دارن هاردی که خود فرد موفقی است و سال‌هاست که در این حوزه به افراد مختلف مشاوره داده است با بهره‌گیری از تجربیات و مشاهدات واقعی خود نکاتی را دریافته است که در کتاب اثر مرکب به بیان آن‌ها می‌پردازد.

نویسنده برای شفاف کردن منظور خود، از مثال‌های متعددی استفاده کرده است که به درک مطلب کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این، با تقسیم مطالب کتاب به زیربخش‌هایی چون «انتخاب‌ها» و «عادت‌ها» در هر بخش به بیان تمرین‌های عملی و کاربردی برای بهبود عملکرد خود در آن زمینه‌ی خاص می‌پردازد که این عملگرایانه بودن این کتاب از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این تمرین‌ها و گام‌های پیشنهادی در پایان هر فصل نیز به‌صورت خلاصه مجددا ارائه می‌شود تا دسترسی مخاطب به آن‌ها راحت‌تر باشد.

فرمول اثر مرکب چیست؟

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب با بررسی آثار انتخاب‌ها و عادت‌ها به بیان فرمولی می‌پردازد که به ادعای او «زندگی‌ات در این فرمول خلاصه می‌شود». این فرمول از ترکیب انتخاب‌های فرد، رفتارها و عادت‌هایش و مرکب شدن به دست می‌آید و به صورت زیر است:

هدف‌ها (اثر مرکب) = انتخاب‌ها + رفتار + عادت‌ها + زمان (مرکب شدن)

که در آن انتخاب همان تصمیم‌های فرد، رفتار اقدامات او، عادت انجام مکرر اقدامات اوست که به همراه مرکب شدن (اثر زمان) می‌تواند فرد را به هدف‌‌هایش برساند.

دو مثال از اثرگذاری اثر مرکب

دارن هاردی در کتابش مثال‌های مختلفی از اثرگذاری بهره‌گیری از اثر مرکب ارائه داده است. از جمله این مثال‌ها می‌توان به مثال «سکه‌ی یک سنتی جادویی» و «سه دوست» اشاره کرد.

«سکه‌ی یک سنتی جادویی» به این اشاره دارد که اگر بین دریافت ۳ میلیون دلار به‌صورت نقد و دریافت یک تک سنتی که در هر روز ارزشش دوبرابر می‌شود دومی را انتخاب کنید تا روز ۲۹ام عایدیتان از ۳ میلیون دلار کمتر خواهد بود. در روز ۳۰ام این مقدار تازه به ۳.۵ میلیون دلار می‌رسد ولی اگر در این ۳۱ روز شکیبا باشید در روز پایانی این مقدار به ده میلیون و هفتصد و سی و هفت هزار و چهارصد و هجده دلار و بیست و چهار سنت خواهد رسید که مبلغی بیش از سه برابر مقداری است که با انتخاب گزینه‌ی اول می‌توانستید به دست آورید.

مثال «سه دوست» روایت زندگی سه دوست را بیان می‌کند که هرکدام شیوه‌ای متفاوت در زندگی خود پیش گرفته‌اند. دوست شماره‌ی یک هیچ تغییری در زندگی خود ایجاد نمی‌کند، دوست شماره‌ی دو شروع به ایجاد تغییرات مثبت بسیار کوچک مثل روزانه ده صفحه کتاب خواندن می‌کند و دوست سوم چند تصمیم بسیار کوچک بد مثل اضافه کردن نوشیدنی‌های الکلی به برنامه‌ی غذاییش می‌کند. این سه دوست بعد از پنج ماه همچنان تفاوت محسوسی با یکدیگر ندارند ولی در حدود ماه بیست و پنجم کم‌کم تفاوت‌های آشکاری بینشان قابل رویت خواهد بود و در ماه سی و یکم این تفاو‌ت‌ها شگفت‌انگیز می‌شود. دوست شماره‌ی یک هیچ تغییر خاصی در زندگیش رخ نداده است در حالی که دوست شماره‌ی دو تقریبا هزاران ساعت صرف مطالعه کتاب‌های مفید کرده است و دستاورد دوست شماره‌ی سه ۱۵ کیلو اضافه وزن و افزایش نارضایتیش از زندگی است.

نمودار فرمول اثر مرکب

دارن هاردی با بیان این مثال‌ها به اثرگذاری اثر مرکب اشاره می‌کند و اذعان دارد که «زیبایی اثر مرکب، سادگی‌اش است». همین سادگی و تاثیرات ناملموس در نهایت منجر به تفاوت‌های عظیم می‌شود.

نظرات افراد و مجله‌های مشهور درباره کتاب اثر مرکب

افراد سرشناس زیادی از کتاب اثر مرکب بهره برده‌اند و در ستایش این کتاب به بیان نظرات خود پرداخته‌اند. از جمله این افراد برایان تریسی است که می‌گوید «این کتاب قدرتمند و کاربردی، که بر پایه‌ی تجربه‌های اثبات‌شده و سودآور به نگارش درآمده است، به تو نشان می‌دهد که استعدادهای خاص خود را چطور به خدمت بگیری تا از فرصت‌های پیرامونت نهایت استفاده را ببری».

دیوید باخ نویسنده‌ی سرشناس حوزه‌ی موفقیت نیز درباره‌ی کتاب «اثر مرکب» می‌نویسد: «دارن هاردی انجیل جدیدی در حوزه‌ی اصلاح و پیشرفت فردی نوشته است. اگر به دنبال راهنمای واقعی هستی -یک برنامه‌ی واقعی، با ابزار واقعی که می‌تواند زندگی‌ات را تغییر دهد و رویاهایت را به واقعیت تبدیل کند- اثر مرکب همان است که دنبالشی».

رابین شارما از دیگر نویسندگان موفق حوزه‌ی خودیاری می‌گوید: «هر از گاهی این فرصت را می‌یابی که از جایی که اکنون هستی به جایی برسی که همواره آرزویش را داشتی. این کتاب همان فرصت است و حالا زمان بهره بردن تو از آن است...اثر بی‌نظیر از یک آدم مهم!»

استدمن گراهام ادعا می‌کند که «کتاب اثر مرکب دارن هاردی، نقطه‌ی اوج اصول موفقیت است و به درد هرکسی که در طب موفقیت است می‌خورد».

از نظر دکتر تونی الساندرا نیز «اگر یک نفر باشد که اصول اساسی موفقیت را بداند، او کسی نیست جز دارن هاردی، ناشر و دبیر تحریریه‌ی مجله‌ی موفقیت.»

فهرست فصل‌های کتاب اثر مرکب

- اثر مرکب در عمل

- انتخاب‌ها

- عادات

- تکانش

- تاثیرات

- شتاب

کتاب اثر مرکب چند صفحه است؟

انتشارات نسل نواندیش این کتاب را در ۲۴۸ صفحه منتشر کرده است.

ژانر کتاب اثر مرکب چیست؟

این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری قرار می‌گیرد.

درباره نسخه صوتی اثر مرکب

گروه آوانامه کتاب صوتی اثر مرکب را با همین ترجمه و با صدای جذاب و گیرای آرمان سلطان‌زاده تهیه کرده است. اگر دوست دارید این کتاب را به صورت صوتی تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم اپلکیشن طاقچه را نصب کنید و آن‌جا عنوان کتاب را جستجو کنید و نسخه صوتی آن را پیدا کنید.

قسمتی از متن کتاب اثر مرکب

آدمی باش که می‌تواند بگوید نه! این خوب نیست که بتوانی همیشه با جمعیت همرنگ شوی. فردی غیر معمول باش، فردی خارق‌العاده.

به روابط خودتان نگاهی بیاندازید و مطمئن شوید سه ساعت را با شخص سه دقیقه‌ای نمی‌گذرانید.

در زندگیتان آنچه را به دست خواهید آورد که بپذیرید و فکر کنید شایسته آن هستید!

نگاه کردن به خودتان به عنوان سخت‌ترین رقیبتان یکی از بهترین روش‌های چندین برابر کردن نتایج است.

اگر پیشرفتی را که دوست دارید داشته باشید، ندارید، اما توانایی آن را در خود حس می‌کنید، تنها به این دلیل است که اهدافتان را به روشنی تعریف نکرده‌اید

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

فیاضی
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

[این صرفاً یک نظر شخصیه] احساس می کنم این کتاب برآیند فطرت انسانیه که برای خودش و انسانیتش ارزش قائله و در مسیر حداقلّی کمال طلبی قرار گرفته؛ گرچه ممکنه مصادیق رو اشتباه تشخیص داده باشه. اگر کسی به من بگه این

- بیشتر
Mo3484
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

راستش یسری کتابای با موضوع موفقیت هستند که از اسمشان میشه فهمید محتواشون چیه...مثلا قانون ۵ ثانیه یا همین اثر مرکب...یه خلاصه یا یه بند درباره منظور اصلی این کتابا بدونید کفایت میکنه و دیگه نیازی ب خوندن کامل نیست

- بیشتر
کارن
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

الکی توی نظرات نگردین که با نظر بقیه تصمیم به خوندنش بگیرین ....همین الان برید و کتاب رو بخونین ...مثلا این کتابو نخونین میخواین چیو بخونین؟ فوق العاده ست همین

Behzad @booker
۱۳۹۹/۰۸/۲۷

"اثر مرکب" گرچه دارای بنیان مشترک با اکثر سخنرانی ها و کتاب های موفقیت است که بر تلاش، امید، تغییر و قدرت درون انسان تاکید دارند، اما اثرگذاری و تحولی که می تواند در خواننده ایجاد کند و زاویه نگاه

- بیشتر
rasha
۱۳۹۹/۰۳/۱۳

کتابی که می تواند مسیر زندگی شما افکارتان روزمرگی ها و عادت هایتان را دگرگون کند.

sheida
۱۳۹۹/۰۳/۱۴

این کتاب از بهترین و کاربردی ترین کتابی که در زمینه موفقیت فردی خوندم و خیلی تحول در زندگیم حس کردم و پر از انرژی های مثبت و خوب بود برام . ازدوستان خوب طاقچه دعوت میکنم به پیج هنری فرهنگی

- بیشتر
Mohamad Naseri
۱۳۹۸/۰۹/۱۱

این کتاب فوق العادست...خبری از یک راز ۲۰۰۰ ساله،یک قرص جادویی یا معجزه یک شبه نیست،موفقیت بر اساس تلاش و انجام عادات مثبت روزانه و اثر‌مرکب شدن در زمان به دست می آید

مامان جون😎😊
۱۳۹۸/۰۵/۱۴

واقعن کتاب بینظیریه، تجربیات یک فرد موفق، ک واقعن کاربردی هم هست. منکه لذت بردم و کلی هم استفاده کردم. با اینکه مسلمان نیست اما به کار بردن نظم در زندگیش باعث پیشرفتش شده ،و خیلی نکاتو خیلی خوب رعایت

- بیشتر
MAHDInp
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

بشدت جذاب و بدون نیاز به معرفی

arash ravanshad
۱۳۹۹/۰۳/۱۹

به همه توصیه میکنم بخونن . قطعا در زندگی موثر است . یک لحظه در خواندنش تاخیر نکنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴۲۳)
«آدمی باش که می‌تواند بگوید نه! این خوب نیست که بتوانی همیشه با جمعیت همرنگ شوی. فردی غیرمعمول باش، فردی خارق‌العاده.»
mhrnaz
به روابط خود نگاهی بیندازید و مطمئن شوید سه ساعت را با شخص سه دقیقه‌ای نمی‌گذرانید.
f.key
نگاه کردن به خودتان به‌عنوان سخت‌ترین رقیب‌تان، یکی از بهترین روش‌های چندین برابر کردن نتایج‌ است
seyed
در زندگی‌تان آنچه را به دست خواهید آورد که بپذیرید و فکر کنید شایسته آن هستید!
do01
متاسفانه افرادی که نادیده‌شان می‌گیریم، اغلب مهم‌ترین افراد زندگی‌مان هستند.
jaVad
تنها یک چیز است که در ۹۹ درصد موفق‌ها و شکست‌خورده‌ها مشترک است. همه آن‌ها از انجام کارهای تکراری متنفر هستند. تفاوت در این است که افراد موفق به هر حال این کار را انجام می‌دهند. تغییر همیشه دشوار است و به همین دلیل، مردم عادات بد را ترک نمی‌کنند و در نهایت، غمگین و ناسالم باقی خواهند ماند. چیزی که من را درمورد این حقیقت به هیجان می‌آورد، این است که اگر تغییر، آسان بود و همه این کار را به‌سادگی انجام می‌دادند، برای من و شما خیلی سخت بود که بتوانیم متمایز شویم و فردی موفق و خارق‌العاده باشیم. عادی بودن، آسان است. خارق‌العاده بودن است که شما را از سایر مردم دنیا متمایز می‌کند.
jaVad
«اگر پیشرفتی را که دوست دارید داشته باشید، ندارید، اما توانایی آن را در خود حس می‌کنید، تنها به این دلیل است که اهداف‌تان را به روشنی تعریف نکرده‌اید.»
Ali
بگذارید نکته اصلی درمورد شانس را به شما بگویم: همه ما خوش‌شانس هستیم. اگر سالم و تندرست هستید و در قفسه، غذای کمی دارید، به‌صورت غیرقابل انکاری خوش‌شانس هستید.
Huiiitye23
راه دیگر برای چندین برابر کردن نتایج این است که نسبت‌به گذشته‌تان و انتظاری که سایرین از شما دارند، تلاش بیشتری کنید. بیشتر از «کافی» کار انجام دهید!
seyed
چیزی که من را درمورد این حقیقت به هیجان می‌آورد، این است که اگر تغییر، آسان بود و همه این کار را به‌سادگی انجام می‌دادند، برای من و شما خیلی سخت بود که بتوانیم متمایز شویم و فردی موفق و خارق‌العاده باشیم. عادی بودن، آسان است. خارق‌العاده بودن است که شما را از سایر مردم دنیا متمایز می‌کند.
Hamed

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان