دانلود و خرید کتاب زنی در قاب آیینه ویرجینیا وولف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زنی در قاب آیینه

«زنی در قاب آیینه» مجموعه ۵ داستان کوتاه نوشته ویرجینیا وولف(۱۹۴۱-۱۸۸۲)، نویسنده زن برجسته انگلیسی است. داستان‌های این کتاب، بیانگر دلبستگی و اعتقاد وولف به ضمیر ناخودآگاه و یا به تعبیری جریان سیال ذهن‌ است. تخیل در این داستان‌ها حضوری پررنگ دارد؛ تخیلی که به وضوح برای وولف نقشی اساسی داشته است. در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم: «ازدواج کردند. طنین مارش عروسی را با صدای بلندی نواختند. کبوترها به پرواز درآمدند. پسربچه‌ها با نیم‌تنه‌های "کالج اتون" برنج پاشیدند، سگی شکاری در همان مسیر ول می‌گشت و "ارنست توربرن" عروس‌اش را از میان آن جمع کوچک و کنجکاو و آدم‌های کاملا ناشناس که همیشه در لندن جمع می‌شوند تا از شادی و غم دیگران بهره‌مند شوند به طرف اتومبیل برد. البته که داماد خوش‌قیافه بود و عروس هم خجالتی. برنج بیش‌تری روی سر آن‌ها پاشیدند و اتومبیل حرکت کرد. روز عروسی سه‌شنبه بود. امروز شنبه است. "رزالیند" هنوز با این حقیقت که به نام خانم "ارنست توربرن" باشد عادت نکرده بود. او در حالی‌که بر لبه‌ی پنجره‌ی هتلی که رو به دریاچه‌یی که تا آن طرف کوهستان ادامه داشت، خم شده بود و انتظار همسرش را می‌کشید تا برای صبحانه پایین بیاید. با خود فکر می‌کرد شاید هم هرگز نتواند به این‌که خانم ارنست یا حالا هر چه که باشد را باور کند. سخت بود به نام ارنست عادت کند. این اسمی نبود که او انتخاب کرده باشد. او نام‌های تیموتی، آنتونی یا پیتر را ترجیح می‌داد. خودش نیزهیچ شباهتی به نام ارنست نداشت. این نام او را به یاد لوحه‌ی یادبود پرنس آلبرت، میزهای عسلی از جنس چوب ماهون، گراورهای استیل" شاهزاده کونسورت " همراه خانواده‌اش، خلاصه به یاد اتاق غذاخوری مادرشوهرش در "پورچسترتریس" می‌انداخت.»
معرفی نویسنده
عکس ویرجینیا وولف
ویرجینیا وولف
انگلیسی | تولد ۱۸۸۲ - درگذشت ۱۹۴۱

آدلاین ویرجینیا وولف، بانوی رمان‌نویس، مقاله‌نویس، ناشر، منتقد و فمینیست انگلیسی بود که آثار برجسته‌ای را به رشته تحریر درآورده است. آدلاین ویرجینیا استیون در سال ۱۸۸۲ در لندن به دنیا آمد. مادر او جولیا پرینسپ استیون، از زیبارویان مشهور زمان خود بود و پدر او سر لسلی استیون، نویسنده، منتقدِ برجسته آثار ادبی عصر ویکتوریا، از فیلسوفان مشهور لاادریگرا و کوهنوردی معروف بود.

نظرات کاربران

Parinaz Abbasi
۱۳۹۸/۰۶/۱۳

ترجمه افتضاح بود افتضاح متن رو بی ارزش کرده و مثل خزعبلات ذهتی توهمی درش آورده

AS4438
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

برای من قابل درک نبود، کتابهای دیگری ازاین نویسنده خواندم ولذت بردم، شاید بدلیل ترجمه جذاب نبود.

مسیح
۱۳۹۷/۰۹/۰۱

با اینکه وولف هیچ قله ای را در ادبیات به نام خود ثبت نکرده است ، اما من ، همیشه او را دوست داشته ام . شخصیت ، افکار و نوشته هایش را ( مقالات و داستان ها ) .

- بیشتر
blue
۱۳۹۶/۱۱/۱۹

متن ساده و روان عالی بود👌

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

آدلاین ویرجینیا وولف،بانوی رمان نویس،مقاله نویس،ناشر،منتقد،و فمینیست بود که آثار برجسته ای چون"خانم دالووی" "به سوی فانوس دریایی" و "اتاقی از آن خود" را به رشته تحریر در آورده است...

afshar
۱۳۹۵/۰۷/۲۹

👌👌👌👌👌

حلما
۱۳۹۵/۰۷/۱۵

بسیار دوست داشتنی و لطیف

کاوه
۱۳۹۵/۰۷/۱۵

ویریجینا وولف از پیشگامان عرصه فیمینیسم است.موضوع این کتاب هم داستانهایی با محوریت احساسات زنانه است.

Nasim
۱۳۹۵/۰۷/۱۵

«اگر بارقه تخیل و دلبستگی به کتاب نبود، من زنی کاملا عادی بودم.» تخیل زیبای ویرجینیا در کتاب و داستان های کوتاه بسیار زیبا. جای کتابهای ویرجینیا وولف در طاقچه خالی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان