دانلود و خرید کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد اوریانا فالاچی ترجمه زهرا بختیاریی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد اثر اوریانا  فالاچی

کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، اثری زیبا از نویسنده و خبرنگار ایتالیایی، اوریانا فالاچی است. در این اثر، زنی باردار با جنین خود خود صحبت می‌کند و از ناملایمات و سختی‌های دنیا می‌گوید.

زهرا بختیاری کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد را به فارسی ترجمه کرده است.

درباره‌ کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، نامه‌هایی زنی باردار است که آن‌ها را برای جنینی که در رحم خود دارد، نوشته است. در این نامه‌ها مادر به کودکش از سختی‌ها، مصیبت‌ها و ناملایمت زندگی می‌گوید. در حقیقت در جای جای کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، می‌توان نگرانی‌ها و ترس‌های یک مادر را دید. اما آن‌چه که بسیار پررنگ است، فکر سقط جنین است که بارها از سر مادر می‌گذرد. او یکی از نگرانی‌های اصلی‌اش را در یکی از این نامه‌ها می‌نویسد و آن ای است که نکند روزی به فرزندش به این فکر کند که چرا او را به دنیا آورده‌اند؟

بسیاری معتقدند که مادری که نامه‌های کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد را می‌نویسد، خود اوریانا فالاچی است. تا به حال بیش از چهارمیلیون نسخه از کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد فروش رفته باشد

خواندن کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد درباره‌ی یکی از موضوعات مهم زندگی زنان یعنی مادری و سقط جنین می‌پردازد. اگر به مطالعه‌ی چنین آثاری علاقه‌مند هستید، از کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد لذت می‌برید.

درباره‌ اوریانا فالاچی

اوریانا فالاچی در ۲۹ ژوئن سال ۱۹۲۹ در زمان زمامداری موسولینی در فلورانس ایتالیا متولد شد. کودکی بیش نبود که جنگ جهانی دوم شروع شد و او به همراه خانواده‌اش، در جنبش‌های مقاومت زیرزمینی شرکت می‌کرد. از سن بیست‌سالگی شروع به نوشتن برای روزنامه‌ها و مجلات کرد. آنچه اوریانا فالاچی را در دنیا مشهور کرده است، مجموعه‌ی مصاحبه‌هایی است که با رهبران بزرگ دنیا مانند محمدرضا پهلوی، یاسر عرفات، ذوالفقار علی بوتو، روح‌الله خمینی، ایندیرا گاندی، گلدا مایر، ملک حسین، معمر قذافی، جرج حبش، و هنری کیسینجر انجام داده است. از میان آثار و نوشته‌های او می‌توان به نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، زندگی، جنگ و دیگر هیچ، جنس ضعیف و پنه‌لوپه به جنگ می‌رود اشاره کرد. اوریانا فالاچی در سن ۷۷ سالگی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۶ بر اثر سرطان ریه درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس اوریانا  فالاچی
اوریانا فالاچی
ایتالیایی | تولد ۱۹۲۹ - درگذشت ۲۰۰۶

 اوریانا فالاچی، نویسنده، روزنامه‌نگار و مصاحبه‌گر سیاسی برجسته‌ اهل ایتالیا بود که به دلیل فعالیت‌های گسترده‌ای که در زمینه‌های مختلف انجام داد، مشهور و شناخته می‌شود. دامنه فعالیت‌های او بسیار گسترده بود و از فعالیت به عنوان یک چریک ضد فاشیست در دوران جنگ جهانی دوم تا مصاحبه با رهبران سیاسی جهان و همچنین نوشتن کتاب‌های مختلف و قلم زدن در نشریات مشهور و معتبر و تبدیل شدن به یک خبرنگار بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

نظرات کاربران

N.A
۱۳۹۹/۰۶/۲۴

یادش بخیر .... زمانی برای تهیه کتاب های فالاچی وسایر نویسنده ها کوچه پس کوچه های نادری وکتاب فروشی های دست دوم را زیر پا میگذاشتم.... قدر الان ودسترسی راحت به کتاب را بدانید. کتاب بسیار زیباست.درضمن واقعا درمورد خود فالاچی هست وکودکی

- بیشتر
علیه مرادی پور
۱۳۹۹/۱۱/۰۱

نویسنده خیلی زیبا احوالات خودش رو بیان کرده

کاربر 5891633
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

ارزش یه بار خوندنو داره.

maede orouei
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

زیاد داستان جالب و تاثیرگذاری نداشت و خیلی موضوع جذابی به عقیده من نبود

خاطره
۱۴۰۰/۰۴/۱۷

نصف کتاب رو خوندم اما اصلا اشتیاقی برای ادامه دادنش پیدا نکردم.! به نظرم این کتاب بر خلاف اسمش بد ترین نامه ای هست که میشه برای یک کودک نوشت... سرشار از حس بد، دید بد که بسیاریش هم غلط و

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۷)
اگر دختر به دنیا بیایی، از همان ابتدا باید با خیلی چیزها درگیر باشی. در نهایت هم باید خیلی بجنگی تا ثابت کنی در درون پیکر این موجود لطیف و زیبا فریادی هوشمندانه نهفته است که باید شنیده شود و به گوش دیگران برسد. مادر بودن، معامله نیست. وظیفه هم به حساب نمی آید. فقط حقی ست که از هزاران حق دیگر نصیب ما زن‌ها شده است. قبولاندن این حقیقت به دیگران تلاش زیادی می‌خواهد و واقعا سخت است. شاید نتوانی انجامش دهی. ممکن است بیشتر اوقات و یا همیشه در آن شکست بخوری. اما اصلا نباید ناامید شوی. جنگیدن همیشه از پیروز شدن زیباتر است.
آسمان شب
عزیزدلم تو اینطور فهمیده ای که فکر کردن به معنای رنج کشیدن است و عاقل بودن یعنی غم و بدبختی. چه بد که سومین نکته را فراموش کرده ای: تو یادت رفته که رنج و درد نمک زندگی ست و بدون آن‌ها ما نمی توانیم انسان باشیم."
Fatima
"آزادی"؛ دربارهٔ این کلمه صحبت های زیادی خواهی شنید. آزادی هم کلمه ای ست که مانند عشق آن را زیاد به زبان می‌آوریم. افراد زیادی را در این دنیا خواهی دید که برای رسیدن به ازادی خودشان را تکه پاره کرده و شکنجه های زیادی متحمل می‌شوند، حتی مرگ را می‌پذیرند. امیدوارم تو هم یکی از آن‌ها باشی و برای آزادی ات بجنگی.
Fatima
در کتابی خواندم که وقتی از درد و عذابی خلاص می‌شویم، با ناباوری از خودمان می‌پرسیم چطور من توانستم چنین جهنمی را تحمل کنم؟ واقعا همینطور است. روزها و شب هایی فکر می‌کنی دیگر ته خط هستی اما همه چیز می‌گذرد. زندگی واقعا فوق العاده است. زخم های ما با سرعت سرم آوری التیام می‌یابند و اگر جای آن‌ها نماند، یادمان می‌رود که روزی خون آمده و زخم شده است!
Fatima
کودکم! زندگی یعنی تلاش و خستگی؛ یعنی جنگی که هرروز تکرار می‌شود و تمامی ندارد و تو برای لحظات شادش که پرانتزهایی بیش نیستند، باید بهای سنگینی بپردازی.
سعیده
بارداری یک تنبیه و مجازات نیست که طبیعت به خاطر یک لحظه هیجان بخواهد آن را به شما تحمیل کند؛ بارداری معجزه ای است که مانند بارورشدن درختان و ماهی‌ها باید روند طبیعی خودش را طی کند.
Fatima
وقتی این حرف‌ها را از زبانش شنیدم، حالت تهوع گرفتم! به حالش تأسف خوردم، بعد گوشی را روی زمین گذاشتم و به این فکرکردم که من روزی عاشق این مرد بودم.
آسمان شب
بالواقع در پنج هفتگی، صورت یا حتی مغز هم نداری. کودکم من درحال حرف زدن با تو هستم، اما تو نمی دانی. راستش آن قدر تاریکی اطرافت را احاطه کرده است که حتی نمی دانی وجود داری: حتی می‌توانم دورت بیندازم و تو هیچوقت نفهمی که من این کار را کرده ام.از هیچ طریقی متوجه نمی شوی که آیا کار درستی در حقت کرده ام و یا کار اشتباه.
آسمان شب
شاید اگر از نخستین انسان اولیهٔ مرد یا زن می‌پرسیدند و به او حق انتخاب می‌دادند که آیا دوست داری به این دنیا بیایی یا نه؟ جواب می‌داد: "نه! دوست ندارم به دنیا بیایم." اما هیچکس نظر او را نپرسید.
آسمان شب
عشق یک دروغ بزرگ است که فقط برای آرام کردن و سرگرم ساختن آن‌ها اختراع شده است
𝕰𝖆𝖘𝖙𝖊𝖗𝖓 𝖌𝖎𝖗𝖑

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۱۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان