دانلود و خرید کتاب ویولن دیوانه سلما لاگرلوف ترجمه سروش حبیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ویولن دیوانه اثر سلما لاگرلوف

کتاب ویولن دیوانه

معرفی کتاب ویولن دیوانه

کتاب ویولن دیوانه نوشته سلما لاگرلوف است که با ترجمه سروش حبیبی منتشر شده است. سلما لاگرلوف بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین و نام‌آورترین داستان‌سرایان سوئد است. کارهایش بیشتر از افسانه‌ها و داستان‌های محلی منطقه ورملاند مایه می‌گیرد، که از برکت توان کم‌نظیر داستان‌سراییِ او در کتاب‌هایش ماندنی شده‌اند. در ۱۹۰۹ با جایزه نوبل ادبیات از او قدردانی شده است.

درباره کتاب ویولن دیوانه

این کتاب روایت پسر جوانی است که می خواهد برای ویولن اش همه چیز را رها کند اما نمی‌تواند و زندگی‌اش دستخوش تغییر می‌شود. سلما لاگرلوف را در ایران با نویسندگی انیمیشن ماجراهای نیلز می‌شناسند اما او نویسنده‌ای قدرتمند و نام آشنا در جهان است. او از زنان داستان‌نویس و مطرح جهان است که توانسته است در زمینه‌های مختلف داستان سرایی کند.

خواندن کتاب ویولن دیوانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات کلاسیک جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ویولن دیوانه

آلین گفت «بله، می‌دانی؟ من بابت تو خیلی نگرانم. شنیده‌ام که تو درس و کار دانشگاهت را واگذاشته‌ای. شنیده‌ام این چهار ترمی که این‌جایی و به دانشگاه می‌روی حتا لای یک کتاب را باز نکرده‌ای و جز ویولن زدن کاری نداری. صبح‌تاشب ویولن می‌زنی و من گمان می‌کنم دروغ هم نمی‌گویند. چون آن وقت‌ها هم که در فالون به مدرسه می‌رفتی جز به همین ویولن زدن به کاری علاقه نداشتی. گرچه آن وقت‌ها هم می‌بایست کار می‌کردی.»

هده، که از حرف‌های دوستش خوشش نیامده بود، روی صندلی‌اش کمی جابه‌جا شد و راست نشست. آلین ناراحت‌تر از پیش، اما با تصمیمی استوارتر، ادامه داد «لابد می‌گویی صاحب ملکی به بزرگی مونکوتان باید آزاد باشد که هر کاری دلش خواست بکند. اگر در امتحان قبول شد چه بهتر. اما اگر نشد هم به جایی برنمی‌خورد. امسال نشد، سال بعد. عجله برای چه؟ چون به‌هرحال خیال نداری غیر از ادارهٔ ملکت کار دیگری بکنی و می‌خواهی تمام عمرت را در مونکوتان بگذرانی. اگر هم این‌طور باشد هیچ تعجبی ندارد!»

هده جوابی نداد و ساکت ماند و آلین چشم به او دوخته، خود را در حصار بزرگ‌منشی او محصور می‌دید. با نگاهی همه احترام و تحسین چشم دوخته بود، همان‌گونه که زمانی به پدرش، صنعت‌مرد بزرگ، و نیز همسر او، مادر هده، نگاه کرده بود.

نظرات کاربران

نسیم رحیمی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵

این کتاب رو به خاطر نام نویسنده،مترجم و انتشارات خوندم.نمیشه گفت بد بود چون ترجمه خیلی عالی بود. فقط اینکه این سبک داستان ها باب میل همه نیست.بیشتر شبیه داستان پری ها و باربی بود و حالت فانتزی و افسانه

- بیشتر
hamideh noohpisheh
۱۳۹۹/۰۵/۰۶

ترجمه عالی بود از این جهت که مترجم محترم سعی کرده بود لحن نویسنده را که ادبی است حفظ کند و به نظر من موفق شده بود فضای داستان فیلم.های رمانتیک موزیکال را به خاطر می‌آورد که گاهی اتفاقات عجیب و

- بیشتر
moon
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

این کتاب توصیفات واقعا هنرمندانه ای دارد گزافه گویی و گنده گویی هم ندارد.متن ترجمه شده به زبان قدیمی است در بعضی کلمات اندک. اما در پس این داستان مفهوم بسیار زیبایی نهفته است.حال خدا انگار برسر راه من نهاد تا

- بیشتر
zahra
۱۴۰۰/۰۵/۲۶

چه کتاب ارزشمندی! چه ترجمه‌‌ی کم نظیری! اگر به ادبیات علاقه دارید بخوانیدش. عالی‌ست.

baktash99
۱۳۹۹/۰۹/۰۶

بخاطر سروش حبیبی خوندمش. دوزار نمیارزید

fafar
۱۳۹۹/۰۴/۰۳

چرا من نتونستم درکش کنم؟

رامین
۱۳۹۹/۰۴/۲۷

کار ضعیف و بد ترجمه‌ای بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
ترسْ درد بی‌درمانی است و هر کس که به این درد مبتلا شود از زندگی روی خوشی نمی‌بیند.
fatima
نادیده گرفتن دوستان قدیمی را از سنگ‌دلی و نارفیقی می‌شمرد.
مانی
در زندگی واقعی خیال می‌کنی که دردت وخیم‌ترینِ دردهاست. غافل از این‌که دیگرانی هستند که دردشان سیاه‌تر است.
zahra
هنر ایزدی است که جا دارد آدم تا دم مرگ به او خدمت کند.
کاربر ۱۱۳۷۴۳۲
برای بیماری مبتلا به بلای ملال در بستری به نرمیِ آب نیز خواب نیست.
zahra
انسان در زندگی گاهی در شرایطی قرار می‌گیرد که معنا و نقشی نمادین دارند و با نشان‌هایی همراه‌اند که باید تفسیر شوند
شراره
گمان نمی‌کنم که در دنیا چیزی آن‌قدر خواستنی باشد که بتواند میل به زندگی را در من بیدار کند.
zahra
حالش به درختی می‌مانست که به جای این‌که تنهٔ آن را با اره ببُرند ریشه‌هایش را در خاک قطع کنند و تنه را برپا بگذارند تا به‌تدریج بمیرد. درخت برپا می‌ماند، اما در حیرت، که چرا آب و غذا به آن نمی‌رسد. برای زنده ماندن می‌جنگد اما برگ‌هایش به‌تدریج کوچک‌تر می‌شوند. دیگر هیچ جوانه‌ای از شاخه‌هایش برنمی‌جوشد و پوستش چروکیده و سخت می‌شود و چاره‌ای جز مُردن ندارد زیرا دستش از سرچشمهٔ زندگی کوتاه شده است.
zahra
کسی که هیچ‌کس دوستش نداشته باشد حق زنده بودن ندارد.
نسیم رحیمی
برای آن‌ها زندگی بار گرانی نبود، جشنی سراسر امید و شادی بود.
مانی

حجم

۱۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۱۱۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۴۱,۵۰۰
تومان