نظرات کتاب بارون درخت‌نشین
کتاب بارون درخت‌نشین اثر ایتالو کالوینو

کتاب بارون درخت‌نشین

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۹از ۲۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Mohammad
(۶-۳-[۱۱۳]) به نظر من این کتاب نسبت به کتاب های دیگه ی ایتالو کالوینو خیلی بهتر و منسجم تره، کتاب در دسته ی ادبیات پست مدرن قرار میگیره و خط داستانی هم به تبعیت از اون و با ویژگی هایی که متعلق به اون سبکه شکل گرفته، پیام اصلی داستان طغیان و سرکشی انسان در برابر زندگی سنتیه که بقیه درگیرشن، بارون با گوشه گیری و جدایی از اجتماع و در پیش گرفتن سبک خاصی از زندگی، بعدها باعث شکل گیری جریان ها و تغییراتی میشه که مستقیما بر زندگی اجتماعی مردم تاثیر میذاره و با اینکه در ظاهر جدا از مردمه ولی در باطن و در عمل اونها رو رهبری میکنه؛ در اواخر کتاب، داستان بیشتر سیاسی میشه و به انقلاب فرانسه و اندیشه های ولتر میپردازه؛ در مجموع کتاب خوبیه و ترجمه ی پرویز شهدی هم خوب و روانه.
🍂پاییزه🍂
به نظرم کتابیه که شاید مورد سلیقه همه نباشه ولی من تا انتها خوندم و کتاب خوبی بود .داستان پسری که به درختان پناه برد ولی با جامعه ی خود هم در ارتباط بودو....پایان کتاب هم خیلی قشنگ بود. ترجمه خوبی داشت.
پرنیان
ممنون که این ترجمه رو اضافه کردین.🌹
Sayeh
این ترجمه بهتره ؟
کاربر ۴۳۳۴۷۹۷
پنجاه درصد کتاب رو خوندم اوایل احساس میکردم که داستان بسیار کسل کننده پیش بره ولی کتاب کم کم جذابیت داستان خودش رو پیدا میکنه و سعی میکنه از توصیف مناظر که به نظرم کمی هم زیاده روی داشت بپرهیزه و اتفاقات پیرامون شخصیت اصلی رو به تصویر بکشه ، اگه مثل من با اسامی شخصیت های خارجی همیشه مشکل دارید و این باعث میشه کتاب اذیتتون کنه ، به اسامی توجهی کمتری کنید و کتاب رو ادامه بدید ، کم کم جالب میشه و جذبتون میکنه حتما مثل من مصمم می شید پنجاه درصد باقی مونده رو هم تموم کنید
viana
یک کتاب دوست دلشتنی و دلنشین😍 ادبیات ایتالیا فوق العاده است
محمد 1384
بسیار اموزنده و جذاب
Elmira Aflaki
خیلی خوب و دوس داشتنی بود،ترجمه روان و خوبی داره خود شخصیت کوزیمو دوست داشتنی پایبند به اصول و قوانین خودش به نظرم خیلی خوب تونست یه اصیل زاده واقعی رو نشون بده فارق از مکانی که بود یاد گرفت،خوند رشد کرد و برای خونواده و جامعه اش یه جورایی مفید واقع شد! جالب به اینکه خونوادش هم همینجور پذیرفتن و باهاش کنار اومدن. «حتما بخونید»
f.a.e.z._
کتاب متفاوت و جذابی هست ، فارغ از کلیشه ها ...
R.kh
این کتاب در کنار دو کتاب دیگر، ویکنت دو نیم شده و شوالیه ناموجود، مجموعه نیاکان ما، عالی هستند
احسان سیف الهی
ارزش خواندن داشت متن و ترجمه خوب

حجم

۲۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

حجم

۲۵۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۶ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد