دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری راندا برن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه (شکرگزاری) اثر مسیحا  برزگر

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه (شکرگزاری)

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۸۷۸ رأیخواندن نظرات
۴٫۳
(۱۸۷۸)
خواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معجزه (شکرگزاری)

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری یکی از بهترین کتاب‌ها در ژانر انگیزشی است. راندا برن نویسنده این کتاب است است که در آن از اهمیت ستایش در زندگی بشر می‌گوید و تمرین‌هایی برای رسیدن به این کار جادویی را به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری

زندگی پر ازاتفاقات ناگهانی و مصیبت‌های سخت است که گاهی اوقات سبب از یاد بردن نعمت‌های بسیار زیادی می‌شود که خداوند در اختیارمان گذاشته است، البته غرق شدن در کار‌ها و مشکلات روزمره نیز بعضی از نعمت‌‌ها را برایمان عادی نشان می‌دهد و اهمیتش برایمان کمرنگ می‌شود، البته قطعا در طول زندگی از مسائل مختلف شکرگزار بودیم، اما این کار تبدیل به عادت نکرده‌ایم.

راندا برن نویسنده‌ای استرالیایی و شخصی تاثیرگذار در سال 2007 از سوی مجله تایمز بوده که کتاب معجزه‌ی شکرگزاری او اهمیت سپاس‌گزار بودن را در موانع مختلف و تاثیر زیاد آن روی زندگی انسان را یادآوری می‌کند و راهکار‌هایی را پیشنهاد می‌دهد تا به رضایت درونی و رضایت از زندگی و داشتن زندگی و روابط سالم برسیم. او سعی دارد با تمرین‌های ساده ولی مهم این فراموشی‌ها را از بین برده و کاری کند قدر داشته‌هایمان را بیشتر از قبل بدانیم و هدف از نوشته شدن این کتاب شکل‌گیری شکرگزاری آگاهانه و تبدیل آن به عادت است. هر چه بیشتر سپاس‌گزار باشید از سختی‌هایی که کشیده‌اید رها شده و احساس رضایت خود به زندگی بیشتر می‌شود.

برپایه‌ی این کتاب اگر هر روز یک تمرین شکر‌گزاری انجام بدهید، پس از 28روز شاهد نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ی آن می‌شوید و وقتی این تمرینات را باانگیزه بیشتر و به‌طور مرتب انجام بدهید، کم‌کم متوجه‌ی تغییرات آن در زندگیتان می‌شوید. همه‌ی این تمرینات موجب می‌شود شکرگزاری برایتان تبدیل به عادت شود و مانند یک مراقبه وارد زندگی شما می‌شود، این شکرگزاری عواقب و حس و حال خوبی را در تمام کار‌های زندگیتان برای شما به ارمغان می‌آورد.

وقتی این تمرین‌ها تاثیر مثبت در زندگیتان بروز می‌دهد که تمرین‌ها را رها نکرده و به‌طور مرتب انجام بدهید و این‌گونه پس از پایان تمرینات احساس خوبی دارید و می‌توانید از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

بیشتر آثار راندا برن در ایران مورد توجه قرار گرفته، همچنین ترجمه و ناشر‌‌های متفاوتی نیز دارد. این کتاب با عنوان معجزه‌ی شکرگزاری، معجزه و معجزه‌ی سپاس‌گزاری ترجمه شده و از جمله ترجمه‌های این کتاب می‌توان به «نفیسه معتکف» در نشر «لیوسا» و ترجمه‌ی «سیما فرجی» نشر «نسل نواندیش» اشاره کرد.

چرا باید کتاب معجزه‌ی شکرگزاری را مطالعه کنیم؟

این کتاب انرژی درونی ما را بالا می‎برد و باعث می‌شود ما تبدیل به شخصی مثبت و شکرگزار شویم و در مدت کمی می‌توانیم این انرژی را به اطرافیانمان نیز انتقال دهیم.

شنیدن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

قطعا هرکسی در زندگی خود مشکلات و روزهای سختی را گذرانده و در قسمتی از زندگیش احساس ناامیدی کرده است. این کتاب را برای کسانی که دید منفی به زندگی و چشم‌هایشان را بر روی آینده بسته‌اند پیشنهاد می‌کنم، پس از خواندن این کتاب به معجزه‌ی شکرگزاری پی می‌برید.

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده و تهیه کننده‌ی استرالیایی که به عنوان تاثیرگذارترین فرد در دنیا در سال 2007 از طرف مجله تایمز شد. راندا برن قبل از نوشتن کتاب راز زندگی سختی داشت، در روز‌های اولی که پدرش را به تازگی از دست داده بود، دخترش کتابی را به او هدیه داد که متعلق به 100 سال پیش بود. کتاب درباره‌ی علم چگونه ثروتمند شدن بود و جرقه‌هایی را در ذهنش شکل داد، بعد از خواندن کتاب تحقیق‌های بیشتری کرد و متوجه شد مشاهیر تاریخی آن زمان نیز به وجود چنین رازی پی برده بودند، برای همین برای نوشتن کتاب راز و اشتراک‌گذاری آن مصمم شد.

فهرست کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری

مقدمه‌ی مترجم آیا معجزه را باور دارید؟ رازی بزرگ آشکار می‌شود معجزه را به زندگی‌تان فرا بخوانید کتاب شگفت‌انگیز روز اول تا بیست و ششم

آینده‌ی شگفت‌انگیز شما معجزه هرگز پایان نمی‌یابد

بخش‌هایی از کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری

هر روز منحصربه‌فرد است. هیچ روزی مثل روز دیگر نیست. رویدادهای خوبی که در هر روز رخ می‌دهد، مدام متفاوت و همواره متغیر است و بنابراین، وقتی که تو با برشمردن مواهب دیروزت اعجاز را به خاطر بیاوری، هر چند بار هم این کار را بکنی، هر دفعه متفاوت خواهد بود. این صرفا یکی از دلایلی است که چرا «اعجاز را به یاد بیاور» قدرتمندترین تمرین مداوم برای حفظ معجزه‌ی شکرگزاری در زندگی‌ات است. مهم نیست که الآن آرزوهایت چه هستند یا در آینده چه آرزوهایی داری. در هر حال این تمرین معجزه‌آسا قدرتمندترین تمرین کل زندگی‌ات باقی می‌ماند. راحت‌ترین روش برای به یاد آوردن مواهب دیروز، این است که از آغاز روز، وقتی بیدار می‌شوی، شروع کنی و دیروز را در ذهنت مرور کنی و وقایع عمده‌ی صبح، بعد از ظهر و شب را، تا موقعی که خوابیدی، به خاطر بیاوری. به یاد آوردن مواهب و برکات دیروز راحت و بی‌دردسر است. تو صرفا ظاهر دیروز را در نظر می‌آوری و در حین این کار، برکات به سطح ذهنت می‌آیند. می‌توانی این تمرین معجزه آسا را با مطرح کردن این پرسش شروع کنی: دیروز چه اتفاقات خوبی افتاد؟ هروقت سؤالی کنی، ذهن تو فوری به دنبال جواب می‌گردد.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

monir
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

صدای گوینده واقعا زیبا و دلنشینه و حس خوب رو انتقال میده.خوشحالم از انتخابم

کاربر ۲۹۷۸۲۷۶
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

قیمت ها خیلی بالاست

صبا
۱۴۰۰/۰۲/۱۷

صدای گوینده فوق العاده هستش به محض شروع کردن این کتاب حتی قبل از انجام تمرین ها احساس ارامش و نزدیکیه معجزه رو در من ایجاد کرد خدایا سپاسگذارم که هر لحظه در زندگی من مسیری به سوی اگاهی و موفقیت باز

- بیشتر
samin
۱۳۹۹/۰۷/۰۷

عالییییی از هر نظر ...باید چندین بار گوش کرد مخصوصا زمان پیاده روی ، راوی کتاب عالییییی💪💪💪💪💪

Mr.horen~
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

این رایگانش هم وجود داشته یه سرچ :)

Maryam Rahmati
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

بسیار کتاب خوبی بود مخصوصا صدای بسیار عالی میلادفتوحی

mobina
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

عالی بود توصیه میکنم گوش کنید

HB
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

با سلام با تشکر از کتاب عالی و با بیانی شیوا و زیبا. در ذیل کتاب صوتی پنل قابلیت انتقال موجود می باشد. چگونه می توان فایل های صوتی را انتقال داد؟

Mohamad
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

بسیار عالی بودش

سلام کتاب خوبیی زندگی را تغیر میدهد
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

بله درسته

زمان

۶ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۴۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۴۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان