دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی نشر نوین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر هادی بهمنی

کتاب عادت های اتمی

۴٫۲
(۱۶۹۴)
خواندن نظرات

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی نوشته‌ی جیمز کلیر و راهنمایی کاربردی درباره‌‌ی نحوه‌‌ی تغییر تدریجی عادت‌‌های روزمره است. جیمز کلیر در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز با ترسیم قوانین کلی درباره‌‌ی عادت‌‌ها، راهکارهایی را برای سازمان‌‌دهی عادت‌‌های خوب در مقابل عادت‌‌های بد ارائه می‌‌دهد. ویژگی این کتاب آموزشی و انگیزشی، تأکید روی تغییر تدریجی و مستمر عادت‌‌های انسانی است. به قول کلیر، نقطه‌‌ی آغازین، تغییرات یک درصدی عادات در هر روز است.

کتاب عادتهای اتمی با ترجمه‌ی سحر عظیمی و آوا علی حسین توسط انتشارات آرمان رشد منتشر و برای خرید و دانلود به‌صورت فیزیکی و الکترونیکی (نسخه pdf) در طاقچه ارائه شده است.

درباره‌ کتاب عادت‌ های اتمی

اگر شما نیاز به راهنمایی گام به گام برای جداسازی عادت‌‌های خوب و عادت‌‌های بد و در نتیجه اصرار به عادت‌‌های خوب و ترک عادت‌‌های بد دارید، باید کتاب عادت‌‌های اتمی را حتما بخوانید. جیمز کلیر این کتاب را در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد و از آن موقع تاکنون جزء پرفروش‌‌ترین آثار نیویورک تایمز بوده است. پایه‌‌ی اصلی کتاب کلیر روی تغییرات یک درصدی قرار دارد؛ بدین معنی که اگر فرد بتواند عادت‌‌های خود را تنها یک درصد در هر روز بهبود بخشد، نتایج چشمگیری را در زندگی خود احساس خواهد کرد.

کلیر در کتاب عادتهای اتمی توضیح می‌‌دهد که نیاز به پیگیری اهداف بزرگ از جانب فرد نیست؛ کما این‌‌که اگر تمرکز روی اهداف بیاید، امکان شکست‌‌های سنگین وجود دارد. بنابراین راهی که کلیر پیشنهاد می‌‌دهد این است که فرد برای تغییر عادت‌‌هایش نیاز به تمرکز روی فرآیند آن دارد. بحث دیگری که این کتاب به آن توجه می‌‌کند این است که انسان برای تغییر عادت‌‌هایش، نیازمند تغییر هویت خود است. کلیر به مخاطبش گوشزد می‌‌کند که تغییر هویت از «من می‌‌خواهم» به «من هستم» آغاز می‌‌شود. جیمز کلیر دوباره این نکته را گوشزد می‌‌کند که فرد برای تغییر عادت نیاز به تمرکز روی فرآیند دارد، بدین‌‌گونه که فرد نیاز نیست روی آن‌‌چه می‌‌خواهد به دست آورد متمرکز شود بلکه نیاز است روی کسی که می‌‌خواهد به آن تبدیل شود تمرکز کند.

جیمز کلیر، نشانه، میل شدید به چیزی، واکنش و پاداش را چهار قانون تغییر رفتار فرد می‌‌داند. کتاب عادت‌‌های اتمی تغییر رفتار را مستلزم یادگیری و رعایت این چهار قانون می‌‌داند. اصرار کلیر روی چهار قانون به این دلیل است که به اعتقاد وی عادت‌‌های خوب فرد، با تمرین مداوم چهار قانون تغییر رفتار، ملکه‌‌ی ذهن خواهند شد. اتفاق جالب توجهی که این کتاب روی آن تأکید دارد این است که اگر معکوس چهار قانون تغییر رفتار را در پیش بگیرید، عادت‌‌های بد شما از بین خواهند رفت. بدین‌‌گونه که اگر نشانه‌‌ای بد را نادیده بگیرید، اگر میل خود به چیز بدی را غیرجذاب ببینید و اگر واکنش سختی به یک عادت بد بدهید در نهایت پاداشتان این خواهد بود که عادت بد را ترک کرده‌‌اید.

پُربی‌‌راه نیست بگوییم که با این نکاتی که جیمز کلیر در عادت‌‌های اتمی آورده است، فرد به مرور زمان و به‌صورت بسیار تدریجی، مسیر موفقیت در زندگی را طی خواهد کرد، چون همواره سد راه موفقیت، عادت‌‌های بدی است که آدم از آن‌‌ها اجتناب نمی‌‌کند. شاید به خاطر همین نکته است که این کتاب پس از چاپ، استقبال قابل توجهی را از جانب علاقه‌‌مندان و مخاطبان این حوزه به خود دیده است.

خواندن و دانلود pdf کتاب عادت‌های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم؟

افراد زیادی را در زندگی خود می‌‌بینیم که سعی در تغییر عادت‌‌های خود دارند. خواندن و خرید این کتاب برای کسانی که می‌‌خواهند عادت‌‌های روزمره‌‌ی خود را تغییر دهند، بسیار مفید خواهد بود.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

رسیدن به موفقیت و نقطه‌‌ی آرمانی در زندگی خودبه‌‌خود اتفاق نخواهد افتاد. برای درک خود و رفتارهایمان، بایستی عادت‌‌هایمان را بشناسیم. خواندن کتاب عادت های اتمی به این دلیل ضروری است که گام‌‌هایی تدریجی درباره‌‌ی حذف عادت‌‌های بد و بهبود عادت‌‌های خوب را آموزش می‌‌دهد. تأکید معروف کلیر روی تغییرات یک درصدی، نشان از این دارد که خواندن این کتاب و عمل کردن به دستورالعمل‌‌های پیشنهادی‌‌اش، تضمین‌‌کننده‌‌ی بهبود زندگی فردی تا انتهای عمر خواهد بود.

از مطالعه‌‌ی کتاب عادتهای اتمی چه درس‌‌هایی می‌‌گیریم؟

برای کسی که این کتاب را می‌‌خواند، عادت‌‌های اتمی درس‌‌های فراوانی به او خواهد داد. موفقیت از گام‌‌های بسیار کوچک و تغییرات خُرد آغاز می‌‌شود. این اولین درس کتاب جمیز کلیر است. درس بعدی، قصدِ تغییر عادت درون هر فرد است. کسی که مدام می‌‌گوید «چرا موفق نمی‌‌شوم؟» باید به این فکر کند که تغییراتی در عادت‌‌های روزمره‌‌ی خود بدهد، کما این‌‌که این تغییرات به قول کلیر صرفا یک درصدی تلقی گردند. سومین درس، تکرار هرروزه‌‌ی چهار قانون تغییر رفتار کلیر است که باعث می‌‌شود به سرعت عادت‌‌های خوب و بد هرکس از هم جدا شده و یکی بهبود (عادت خوب) یابد و دیگری حذف (عادت بد) شود. با این حال کلیدی‌‌ترین درسی که خواندن کتاب عادت‌‌های اتمی به ما می‌‌دهد این است که همه‌‌چیز در زندگی بر اساس نظم معنا می‌‌یابد. بنابراین تا زمانی که نظم در هر کاری به وجود نیاید، رسیدن به هدف ممکن نخواهد بود.

در بخش‌های مختلف کتاب عادت‌های اتمی درباره چه چیزی صحبت شده است؟

بخش ابتدایی این کتاب درباره این است که چرا تغییرات کوچک، موجب تفاوت‌های بزرگ می‌شوند. برای همین درباره قدرت غافلگیرکننده‌ی عادت‌های اتمی صحبت و ۴ گام اصلی در زمینه ساختن عادت‌های بهتر را معرفی می‌کند. این ۴ گام عبارتند از:

۱- آن را شفاف و آشکار کنید.

۲- آن را جذاب کنید.

۳- آن را ساده کنید.

۴- آن را رضایت بخش کنید.

در نهایت هم درباره این صحبت می‌کند که چگونه می‌توانیم از کم و بیش خوب به واقعا عالی تبدیل شویم و رازی که باعث ماندگاری نتایج می‌شود را فاش می‌کند:)

چرا این کتاب محبوب شده است؟

مثال کتاب عادت‌‌های اتمی مثال «هرکسی از ظن خود شد یار من» است. به این معنی که هر کسی با توجه به موقعیتی که دارد برداشت خود را از کتاب می‌‌کند. یکی می‌‌خواهد عادت‌‌های تغذیه‌‌ی روزمره‌‌ی خود را تغییر دهد، دیگری می‌‌خواهد به سلامت خود فکر کند، کسی دنبال استحکام موقعیت شغلی خود است، شخصی دیگر در پی برقراری رابطه برای تشکیل خانواده است و... تمام این افراد در یک نکته مشترک هستند و می‌‌خواهند عادت‌‌های خود را اصلاح کنند، به همین خاطر است که کتاب جیمز کلیر محبوب شده است. در کنار این موضوع، نثر ساده، همه‌‌فهم و روان کتاب نیز در جلب نظر خوانندگان مؤثر بوده است.

درباره‌‌ی جیمز کلیر؛ نویسنده کتاب عادت های اتمی

شاید خیلی‌‌ها فکر ‌کنند نویسنده‌‌ی کتاب عادت‌‌های اتمی شخصی کهنسال است که تجربه‌‌های زیسته‌‌ی نزدیک به یک‌قرنی خود را در اختیار خوانندگان قرار داده است اما چنین نیست. جیمز کلیر متولد ۲۲ ژانویه‌‌ی سال ۱۹۸۶ میلادی در هامیلتون آمریکا است. از او به‌عنوان یکی از مشهورترین سخنرانان آمریکایی نام برده می‌‌شود که ماحصل سخنرانی‌‌ها و پژوهش‌‌هایش را یا به صورت کتاب و یا به صورت نوشته‌‌های وبلاگی به مخاطبانش ارائه می‌‌دهد.

کلیر تحصیلاتش را در رشته‌‌ی بیومکانیک در دانشگاه دنیسون به اتمام رسانده و در سال ۲۰۰۸ میلادی از این دانشگاه فارغ‌‌التحصیل شده است. او بعد از فارغ‌‌التحصیلی از دانشگاه شروع به پژوهش درباره‌‌ی عادت‌‌های انسانی کرد و حوزه‌‌ی مطالعاتی خود را به سمت رفتارها و عادت‌‌های انسانی در مراحل مختلف زندگی برد. کلیر از سال ۲۰۱۲ میلادی وبسایت خود را راه‌‌اندازی نمود تا از این طریق بتواند با مخاطبانش به صورت آنلاین ارتباط گیرد.

معرفی جیمز کلیر که در وبسایتش نیز موجود است چنین است که او نویسنده‌‌ی کتاب پرفروش و بین‌‌المللی «عادت‌‌های اتمی» است. بیش از ۱۰ میلیون نسخه از این کتاب تاکنون در جهان فروخته شده است. «عادت‌‌های اتمی» بیش از یک سال در فهرست پرفروش‌‌ترین آثار نیویورک تایمز بوده است و به بیش از ۵۰ زبان در سراسر جهان، ترجمه شده است. از او به عنوان مؤسس خبرنامه‌‌ی هفتگی 3-2-1 نام برده می‌‌شود و تاکنون بیش از ۲۵۰ مقاله از کلیر در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. سخنرانی‌‌های کلیر در مجلات گوناگونی همچون وال‌‌استریت ژورنال، تایم و نیویورک‌‌تایمز بازتاب داشته است. او به‌عنوان سخنران رویدادهای بزرگ شرکت‌‌ها و ارگان‌‌های کارمندی شناخته می‌‌شود. جیمز کلیر از سال ۲۰۱۲ تاکنون، ماهانه چندین بار درباره‌‌ی بهبود عادت‌‌ها و رفتارهای انسانی سخنرانی می‌‌کند و این روال ادامه دارد.

درباره نسخه صوتی عادت‌های اتمی

نشر نوین با همکاری استودیو نوار کتاب صوتی عادت‌های اتمی را نیز با صدای سامان قلیچ خانی و ترجمه هادی بهمنی منتشر کرده است.

نظرات افراد و مجله‌‌های مشهور درباره‌‌ی کتاب

در چند سالی که از انتشار کتاب عادت‌‌های اتمی می‌‌گذرد، این اثر واکنش‌‌های مختلفی را در محافل گوناگون برانگیخته است. در این‌‌جا به برخی از این واکنش‌‌ها خواهیم پرداخت.

مارک پِری، تحلیلگر و پژوهشگر حوزه‌‌ی بهبود رفتار و سلامت انسان درباره‌‌ی این کتاب می‌‌نویسد: «عادت‌‌های اتمی»، کتابی مرجع درباره‌‌ی تغییر عادت است. شما با خواندن این کتاب به‌‌طور عمیق یاد می‌‌گیرید که چگونه رفتار خود را کنترل کنید تا به بینش‌‌هایی در زمینه‌‌ی خودشناسی برسید. با این حال، به‌‌نظرم کتاب جیمز کلیر در برخی مفاهیم گنگ عمل کرده است: مفاهیمی همچون انباشت عادت، شکل‌‌دهی عادت و انواع میل‌‌ها از جمله مفاهیمی هستند که نیازمند تأمل بیش‌‌تری هستند. با این حال، خودم باید جواب این گُنگی را این‌‌طور بدهم که چون «عادت‌‌های اتمی» کتابی راهنماست و نه آکادمیک، نویسنده نیاز به تعریف این مفاهیم ندیده است.

مَکس شِرمن، داروساز و نویسنده‌‌ی پزشکی در مطلبی در تایمزاونیون درباره‌‌ی کتاب عادتهای اتمی می‌‌نویسد: «عادت‌‌های اتمی» یک تمرین یا روال منظم است که نه تنها بسیار کوچک و آسان است بلکه قدرت باورنکردنی در خود دارد. عادت‌‌های بد، سیستمی نیازمند دارند که به راحتی نمی‌‌توان از دست آن‌‌ها رهایی یافت، اما همین عادت‌‌ها وقتی در طولانی‌مدت، تغییرات بسیار کوچکی در خود ببینند، رفته‌رفته حذف خواهند شد. کتاب جیمز کلیر دقیقا درباره‌‌ی همین موضوع است. کتاب کلیر، کتاب خوبی است اما تردید من درباره‌‌ی «عادت‌‌های اتمی»، این است که بیش‌‌تر کتاب‌‌های نوشته‌شده توسط افراد مشهور به سرعت ظاهر می‌‌شوند و به همان سرعت ناپدید می‌‌شوند. به انتظار خواهم نشست و خواهم دید که فرجام «عادت‌‌های اتمی» چه خواهد بود؟

با این‌‌که عمده نظرات پیرامون این کتاب مثبت هستند ولی برخی از خوانندگان این اثر، آن را شبیه به نوشته‌‌ای وبلاگی تصور کرده‌‌اند و قالب آن را در زندگی نشدنی دانسته‌‌اند. اما تجربه‌‌های به‌وقوع‌پیوسته پس از خواندن این کتاب، مثال نقضی درباره‌‌ی آرای این افراد است. وبسایت بیزینس اینسایدر با دایانا الکساندروا، نویسنده‌‌ی ۳۰ساله و مربی کارآفرینی آنلاین درباره‌‌ی تجربه‌‌ی خواندن کتاب عادت‌‌های اتمی گفتگو کرده است. الکساندروا، از تجربه‌‌ی خواندن این کتاب و وارد نمودن آن در عرصه‌‌ی کار را به عنوان موفقیتی صد درصدی یاد می‌‌کند. او توضیح می‌‌دهد وقتی کسب و کار آنلاین خود را به مربی‌‌گری کارآفرینی آنلاین گسترش داد با کتاب کلیر آشنا شد. او با خواندن این کتاب توانسته عادت‌‌های خوبی را درون خود ایجاد کند و زمان کاری و شخصی خود را مدیریت کند.

ورود به بازار کتاب ایران و بهترین ترجمه عادتهای اتمی

ترجمه‌‌های متعددی از این کتاب صورت گرفت اما دو ترجمه بیش‌‌ترین استقبال را به خود دیدند و می‌توان گفت بهترین ترجمه‌های این کتاب هستند. ترجمه‌‌ی زهرا صادقی از کتاب کلیر با نام «خرده‌‌عادت‌‌ها: راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌‌های خوب و از بین بردن عادت‌‌های بد» که توسط انتشارات میلکان روانه‌‌ی بازار گردید یکی از این ترجمه‌‌هاست. با این حال، بیش‌‌ترین تجدید چاپ از این کتاب به ترجمه‌‌ی هادی بهمنی بازمی‌‌گردد. ترجمه‌‌ی بهمنی از کتاب کلیر با نام «عادت‌‌های اتمی: یک راه ساده و اثبات‌شده برای ایجاد عادات خوب و شکستن عادات بد، تغییرات کوچک، نتایج قابل توجه» در سال ۱۳۹۷ توسط نشر نوین روانه‌‌ی بازار گردید و تاکنون بیش از بیست و دو بار تجدید چاپ از این ترجمه به بازار آمده است.

در بخش‌های مختلف کتاب عادت‌های اتمی درباره چه چیزی صحبت شده است؟

بخش ابتدایی این کتاب درباره این است که چرا تغییرات کوچک، موجب تفاوت‌های بزرگ می‌شوند. برای همین درباره قدرت غافلگیرکننده‌ی عادت‌های اتمی صحبت و ۴ گام اصلی در زمینه ساختن عادت‌های بهتر را معرفی می‌کند. این ۴ گام عبارتند از:

۱- آن را شفاف و آشکار کنید.

۲- آن را جذاب کنید.

۳- آن را ساده کنید.

۴- آن را رضایت بخش کنید.

در نهایت هم درباره این صحبت می‌کند که چگونه می‌توانیم از کم و بیش خوب به واقعا عالی تبدیل شویم و رازی که باعث ماندگاری نتایج می‌شود را فاش می‌کند.

کتاب عادتهای اتمی چند صفحه است؟

نشر نوین این کتاب با ترجمه هادی بهمنی را در ۲۷۵ صفحه منتشر کرده است.

جملاتی از کتاب عادت های اتمی

عادت‌ها غالبا هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کنند، تا اینکه از یک حد مرزی عبور کنیم و سطح جدیدی از عملکرد گشوده شود. در مراحل اولیه و میانی هر اقدامی، غالبا دره‌های ناامیدی وجود دارند. انتظار دارید که پیشرفتتان به‌صورت خطی باشد و وقتی می‌بینید تلاش‌هایتان ثمرهٔ خود را در چند روز، هفته یا ماه اول نشان نمی‌دهند، ناامید می‌شوید. حس می‌کنید که قرار نیست به جای خاصی برسید. این نشانه‌ای از هرگونه پروسهٔ ترکیب شدن است: قدرتمندترین نتایج با تاخیر ظاهر می‌شوند.

این یکی از دلایل اصلی برای دشواری‌های ایجاد عادت‌های ماندگار است. افراد تغییرات کوچکی ایجاد می‌کنند، نمی‌توانند نتیجهٔ محسوس را ببینند و تصمیم به توقف آن می‌گیرند. با خود فکر می‌کنند که «من این ماه هر روز دویدم، پس چرا هیچ تغییری در بدنم نمی‌ببینم؟» وقتی چنین تفکر غالب شود، خیلی راحت عادت‌های خوبتان را کنار می‌گذارید. اما به‌منظور ایجاد تفاوت‌های معنادار، عادات باید به‌اندازهٔ کافی پابرجا بمانند تا قله فتح شود – که آن را «قلهٔ پتانسیل پنهان» می‌نامم.

اگر برای ایجاد یک عادت خوب یا شکستن یک عادت بد، به سختی تقلا می‌کنید، بدین معنا نیست که توانایی بهبود را از دست داده‌اید. غالبا به این خاطر است که هنوز «قلهٔ پتانسیل پنهان» را فتح نکرده‌اید. وقتی بالاخره «قلهٔ پتانسیل پنهان» را فتح کردید، افراد آن را یک موفقیت یک‌شبه خواهند نامید!

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

hamex
۱۳۹۸/۰۱/۲۰

در مورد تفاوت این کتاب یعنی »عادتهای اتمی« با کتاب »قدرت عادت« نکته زیر بعد از مطالعه این دو کتاب به نظر من رسید که شاید مفید باشد. کتاب قدرت عادت بیشتر در مورد مفاهیم شکل‌گیری عادات بحث میکند ولی این

- بیشتر
ent
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

کتاب توضیح داده که تغییر عادت های کوچک روزانه چگونه میتواند نتایج شگرفی در طول زمان داشته باشد.ترجمه روان و ملموس و عالیه و کتاب خیلی قشنگ و کاربردییه.من خسته میشم میام میخونمش و حالم خوب میشه.و به نظرم جا

- بیشتر
𝑴𝒐𝒉𝒂𝒅𝒆𝒔𝒆✨
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

اگه هزارتا ستاره داشتم هزارتا میدادم بهش👏🏻👏🏻👏🏻🤩 من خیلی دنبال یه راه حل جامع وکاربردی برای تغییر وتثبیت عادات میگشتم تااین کتابو خوندم،اگه شماهم مثل من دنبال راه حل اید این کتاب واقعا عالیه، کتاب عادت های اتمی با بیان ساده

- بیشتر
HOC
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

معمولا این دست کتاب ها کلیشه هستند. این کتاب اصلا کلیشه نیست و مواردی یادآوری میکنه که واقعا کاربردیه ممنون از نویسنده، مترجم و طاقچه

A L I
۱۳۹۹/۰۸/۰۹

شباهت هایی با " قدرت عادت " چارلز داهیگ داشت اما هر چقدر که اون کتاب سعی در آزمایش و آزمون های منطبق با نتایج علمی داشت، این کتاب درونی تر و خودمونی تر بود. . کل کتاب شامل تشریح، راهنما، مثال

- بیشتر
Faith💫
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

میشه کتاب رایگان آخرین روز دلخواه باشه ؟ یه کتاب رایگان به دلخواه خیلی عالی میشه😍😍

Mohammad Mahdi Khorshidi
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

در این کتاب، یک الگوی چندمرحله ای برمبنای رفتارشناسی برای ایجاد عادات جدید و روش معکوس و متضاد همین الگو برای ترک عادت معرفی شده و در قسمت های مختلف کتاب به طرق مختلفی همچون مثال زدن افراد و تیم

- بیشتر
◦•●◉✿ آرزو ✿◉●•◦
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

خیلی زود تمومش کردم و برای بار دوم می‌خوام از طاقچه بخونمش و حرفه‌ای خوبشو نکته برداری کنم

حسین محمدی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲

به نظرم این ترجمه ازترجمه خرده عادتهابهتراست

mellow
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

تو این شرایط باید کتاب های جورج اورول رو رایگان میکردید دقیقا شرایط مارو میگه. محدود محدود محدود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۸۸۸)
وقتی پرخوری می‌کنید یا فندک می‌زنید یا به جستجو در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازید، خواستهٔ واقعی شما چیپس، سیگار یا یک مشت لایک نیست. آنچه واقعا می‌خواهید ایجاد یک حس متفاوت است.
Baran65
چگونه یک عادت خوب بسازیم اولین قانون (سرنخ): آن را شفاف و آشکار کنید. دومین قانون (تمایل): آن را جذاب کنید. سومین قانون (پاسخ): آن را ساده کنید. چهارمین قانون (پاداش): آن را رضایت‌بخش کنید. می‌توانیم این قوانین را معکوس کنیم تا نحوهٔ شکستن یک عادت بد را یاد بگیریم. چگونه یک عادت بد را از بین ببریم اولین قانون (سرنخ): آن را مخفی (پنهان) کنید. دومین قانون (تمایل): آن را لوس و غیرجذاب کنید. سومین قانون (پاسخ): آن را دشوار کنید. چهارمین قانون (پاداش): آن را عامل نارضایتی کنید.
Reza
از نظر ریاضی، قضیه این‌گونه است: اگر به مدت یک سال هر روز ۱ درصد بهتر شوید، در انتهای کار ۳۷ برابر بهتر خواهید شد. بالعکس اگر هر روز از سال ۱ درصد بدتر شوید، در نهایت به صفر نزدیک خواهید شد. آنچه به‌عنوان یک پیروزی کوچک یا گام جزئی رو به عقب پنداشته می‌شود، در نهایت به‌صورت یک پیروزی یا شکست بسیار بزرگ‌تر انباشته خواهد شد.
samira
برای اینکه به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، باید دائما اعتقاداتتان را ویرایش کنید و هویت خود را به‌روزرسانی نمایید و توسعه دهید.
Orafa
طراح دنیای خود باشید، نه اینکه صرفا کاربر آن باشید.
neda
تنها با نگاه به دو، پنج یا شاید ده سال آینده است که ارزش عادت‌های خوب و عواقب عادت‌های بد برایمان آشکار می‌شود.
Dexter
موفقیت محصول عادات روزانهٔ شما است
Z Pourmandi
دوپامین نه‌تنها در زمانی که لذت را تجربه می‌کنید، بلکه در زمان پیش‌بینی آن نیز منتشر می‌شود. معتادان به قمار بیشترین میزان دوپامین را پیش از اینکه روی فلان چیز شرط ببندند تجربه می‌کنند، نه زمانی که می‌برند. معتادان به کوکائین بیشترین موج دوپامین را در زمان دیدن پودر ترشح می‌کنند، نه زمانی که آن را بالا می‌کشند.
abcd
مغز شما با میل به سیگار کشیدن یا چک کردن اینستاگرام یا انجام بازی‌های کامپیوتری تکامل نیافته است. در اعماق درون، شما خواهان کاهش میزان ابهام و اضطراب، کسب تایید و مقبولیت اجتماعی یا دستیابی به شأن و منزلت هستید. - یافتن عشق و تولید مثل = استفاده از تیندر - ارتباط و پیوند با دیگران = جستجو در فیس‌بوک - کسب مقبولیت و تایید اجتماعی = پست گذاشتن در اینستاگرام - کاهش ابهام = جستجو در گوگل - دستیابی به منزلت و پرستیژ = انجام بازی‌های کامپیوتری
pedram
، «امتیاز خودش می‌آید».
ــسیّدحجّتـــ

حجم

۶۷۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

حجم

۶۷۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان