دانلود و خرید کتاب سفر زمستانی املی نوتومب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر زمستانی اثر املی نوتومب

کتاب سفر زمستانی

انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سفر زمستانی

کتاب سفر زمستانی داستانی جذاب و پرکشش از املی نوتومب است. سفر زمستانی درباره‌ی مردی است که جنون زندگی او را به جایی رسانده است که می‌خواهد هواپیمایی را منفجر کند. 

سفر زمستانی را با ترجمه‌ی بنفشه فریس‌آبادی بخوانید و بعد از ظهری جذاب برای خودتان بسازید.

درباره‌ی کتاب سفر زمستانی

کتاب سفر زمستانی ماجرای جذاب زندگی مرد جوانی است که با قصد منفجر کردن یک هواپیما می‌خواهد سفری آغاز کند. املی نوتومب در این رمان از زندگی مردی می‌نویسد که تصمیمش را گرفته است: منفجر کردن یک هواپیما. اما او قبل از اینکه سفرش را آغاز کند به مرور خاطراتش می‌پردازد. او از خشمی صحبت می‌کند که او را به جایی رسانده است که تنها راه‌حل را دزدیدن هواپیما می‌داند. او قبل از شروع سفرش، شروع به نوشتن خاطرات و دلیل کارش می‌کند. در کنارش روایتی هم از عشق و عاشقی کردنش دارد. عشقی عجبی که در رساندن او به چنین وضع روحی، بی‌تاثیر نبوده است. 

کتاب سفر زمستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران رمان و ادبیات داستانی از خواندن کتاب سفر زمستانی لذت می‌برند. 

درباره‌ی املی نوتومب

املی نوتومب نویسنده فرانسوی زبان در ۹ ژوئیه ۱۹۶۶ در بروکسل به دنیا آمد. او یکی از پرکارترین نویسندگان عصر حاضر است که طرف‌داران و خوانندگان بسیاری در سراسر دنیا دارد. نوتومب در رمان‌هایش به شرایط انسانی، نویسندگی و زندگی، می‌پردازد. نوتومب تاکنون برنده چندین جایزه ادبی بوده ‌است. علاوه بر این عضویت هیئت داوران جایزه دسامبر را هم در کارنامه‌ی حرفه‌ای اش دارد. از میان آثار املی نوتومب می‌توان به ریش آبی، آنته کریستا، سفر زمستانی، نه حوا نه آدم، سوقصد، فرهنگ اسامی خاص روبر، پدرکشی و شکلی از زندگی اشاره کرد.

بخشی از کتاب سفر زمستانی

در فرودگاه‌ها هنگام رد شدن از بخش بازرسی مثل همهٔ آدم‌ها عصبی می‌شوم. تابه‌حال هم نشده که موقع عبورِ من از این قسمت، صدای «بیبِ» معروف بلند نشود. به همین خاطر بازرس‌ها هربار پایین‌وبالایم را می‌گردند و سرتاپایم را دستمالی می‌کنند. یک روز نتوانستم جلو دهانم را بگیرم و به‌شان گفتم «واقعاً فکر می‌کنید می‌خوام هواپیما رو منفجر کنم؟»

فکر خوبی نبود؛ وادارم کردند کاملاً لخت شوم. این آدم‌ها شوخی سرشان نمی‌شود.

امروز از بخش بازرسی می‌گذرم و عصبی‌ام. می‌دانم که صدای بیبِ معروف بلند می‌شود و بازرس‌ها سرتاپایم را سُک می‌زنند. در واقع این‌بار قرار است حقیقتاً هواپیمای ساعت ۱۳: ۳۰ را منفجر کنم.

نظرات کاربران

Roohollah Karimi
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

داستان جالب و متفاوت بود، اما ترجمه متوسط بود. در کل به خواندنش می ارزه.

کاربر ۲۱۶۶۱۱۲
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

اثر درخشان و بی‌رحمیه

amir
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

ترجمه خوبی بود و داستانم ارزش خوندن رو داره

fateme"m
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

به نظرم قشنگ نویسنده تونسته بود احساسات سرکوب شده ی اول شخص داستانش رو بیان کنه و این حس که راوی داستان در زندگیش به هیچ چیزی کنترل نداشته رو از کودکی تا بزرگسالی به نحو ظریفی اثبات میکنه و

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۰/۰۸/۱۵

جالب بود،ارزش خواندن دارد.

استودیوس
۱۴۰۲/۱۰/۳۰

مطابق سلیقه من نبود..زوییل ک ب اشتباه عاشق (استرولب )میشه و معشوق قدر شور عشق اونو نمیدونه و خودشو سرگرم ، دلبسته و متعهد موضوع دیگه ای (الیه نر نویسنده عقب افتاده)کرده او مسلمن در عشق شکست میخوره سرخورده میشه

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

در صفحات ابتدایی کتاب شخصیت اصلی داستان از انتخاب اسمش برای ما می‌گوید. اسمی که اعتقاد دارد باعث شده به وجود آمدن شخصیت عجیبی در او شده است. مرد داستان ما با قصد انفجار هواپیمایی وارد فرودگاه می‌شود اما پیش

- بیشتر
پروانه
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

بدرد خور نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
وقتی همیشه خیلی زودتر از موعدِ مقرر در جایی حاضر می‌شوید، نمی‌شود شما را «وقت‌شناس» دانست. من به آن دسته از انواع انسانی تعلق دارم که چنان از دیر رسیدن می‌ترسند که به‌ناچار به شکل قابل‌توجهی زود می‌رسند.
استودیوس
من که تا حدود چهل‌سالگی به فضاحت و رسواییِ نوشتن تن نداده بودم، تازه کشف کردم که کارِ جنایت‌کارانه نیاز به نوشتن را در انسان افزایش می‌دهد.
Mostafa F
عاشق شدن در زمستان فکر چندان خوبی نیست. در این فصل علایم بیشتر و دردناک‌ترند. روشنایی بی‌نقص سرما لذت اندوهگین انتظار را تشدید می‌کند. لرزش از سرما تب‌وتاب و هیجان را چند برابر می‌کند. کسی که اول فصل سرما عاشق می‌شود باید خطر سه ماه لرزیدن مداوم را به جان بخرد. فصل‌های دیگر هر کدام عشوه‌گری‌ها و طنازی‌های ویژهٔ خود را دارند؛ شکوفه‌ها، خوشه‌ها و شاخ‌وبرگ‌هایی که حالات روانی انسان را در خود فرو می‌برند و پنهان می‌کنند. اما در برهنگی زمستان هیچ پناهگاه و مأمنی پیدا نمی‌شود. سراب و وهم سرما چیزی است فریبنده‌تر و موذی‌تر از سراب بیابان؛ واحه‌ای در مدار قطبی است، افشای ننگین زیبایی‌ای است که به واسطهٔ دمای زیر صفر اتفاق می‌افتد.
Mohammed javad Ghasemi
مواقعی هست که آدم روی هیچ‌کس جز خودش نمی‌تواند حساب کند.
negin
آن‌چه تو آن را «سردی» تعبیر می‌کنی، عکس‌العمل پریشان زنی است که بیش از حدِ انتظارش دوست داشته شده. نه این‌که ناراضی باشم. برعکس. اما پذیرفتن الماسی که با لطف و بخشندگی به کسی اعطا می‌شود، هنری است که در هیچ کجا به کسی یاد نمی‌دهند و من هم مثل همهٔ آدم‌ها آن را بلد نیستم. اگر تو را از دست داده‌ام، می‌پذیرم، تسلیم آن‌چه پیش آمده می‌شوم و از تو به خاطر همان میزان از الماس ارزشمندی که تا امروز به من دادی، سپاس‌گزارم.
reihnne
برای آن‌که جایی را دوست داشته باشید باید از بالا تماشایش کنید. احتمالاً به همین خاطر است که ما خدا را همیشه بر فراز زمین تصور می‌کنیم. اگر آن بالا نیست، چه‌طور می‌تواند ما را دوست داشته باشد؟
Mostafa F
گوستاو ایفل دیوانه‌وار عاشق زنی به نام اَمِلی بود. دلیل این‌که حرف A بیشتر از یه قرنه که بر پاریس حکومت می‌کنه، دلبستگی اون مرد به این حرفه.»
Mostafa F
به‌راستی که ما تنها هنگامی که دیوانه‌وار عاشق کسی هستیم می‌توانیم باگذشت و بخشنده باشیم. به‌محض آن‌که تنها کمی از علاقه‌مان کاسته می‌شود، بدجنسی ذاتی‌مان به ما بازمی‌گردد. من میان این دو مرحله در نوسانم.
نورا

حجم

۸۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۸۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان