دانلود کتاب صوتی دکتر سملوایس با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دکتر سملوایس اثر لویی‌فردینان سلین

دانلود و خرید کتاب صوتی دکتر سملوایس

گوینده:مریم محبوب
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۴از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دکتر سملوایس

کتاب صوتی دکتر سملوایس نوشته لویی‌فردینان سلین و با ترجمه نسیم موسوی و صدای مریم محبوب منتشر شده است.

درباره کتاب دکتر سملوایس

این کتاب داستان  دکتر سملوایس است. دکتر سملوایس طی فعالیت‌هایش فهمیده بود عفونت‌ها از طریق ماماها و پزشکان به بیماران انتقال پیدا می‌‌کند و اگر آن‌ها پیش از حاضر شدن در عمل‌های زایمان دستان خود را با آب و صابون بشویند، آمار تب پس از زایمان و مرگ‌ومیر مادران به‌طرز چشمگیری کاهش می‌یابد.

 جامعۀ پزشکیِ آن زمان حاضر نبود یافته‌های سملوایس را بپذیرد و به‌رغم وجود شواهد روشن در تأیید نظریاتش، او مطرود و مهجور شد و سرنوشت بدی در انتظارش بود. سال‌ها بعد، مشخص شد این پزشک مجارستانی چه خدمت بزرگی به علم پزشکی و بشریت کرده است و این کتاب زندگی این پزشک و تلاش‌هایش برای اثبات حرف‌هایش است. 

شنیدن کتاب دکتر سملوایس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگینامه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لویی فردینان سلین

لویی فردینان دتوش متولد ۲۷ مه ۱۸۹۴ در کوربوآ، اطراف پاریس است و در ۱ ژوئیه ۱۹۶۱ در مودون درگذشته است. او با نام مستعار «سلین»، آثارش را منتشر می‌کرد. پدرش کارمند بیمه بود. سلین پزشکی خواند و تا آخر عمر به شغل پزشکی مشغول بود. او در ۱۹۳۲ اولین رمانش سفر به انتهای شب را منتشر کرد و بسیار مشهور شد.

اما سلین ناگهان منفور شد جزوه‌هایی بود هجوآمیز و تندی که او علیه یهودیان می‌نوشت منتشر شد و این نوشته‌ها، همزمان با اوج‌گیری نازیسم در آلمان، موجب شد تا به او انگ ضد یهود، فاشیست و در نتیجه ضدچپ بزنند. در سال ۱۹۴۴ به قصد دانمارک به آلمان نازی رفت، و در همین فاصله از سوی مقامات فرانسه مجرم شناخته شد و در دانمارک به زندان افتاد. پس از دوران حبس از سال ۱۹۴۷ تا ۱۹۵۱ در دانمارک، سال‌های تبعید را به نوشتن سر کرد و در این سال از سوی مقامات فرانسوی مشمول عفو شد و به فرانسه بازگشت و تا سال ۱۹۶۱، که در سن شصت و هفت سالگی درگذشت، چندین اثر دیگر نوشت که همگی حائز اهمیتند، از این میان رمان‌های دسته خیمه‌شب‌بازی، جنگ، داستان‌های پریان برای زمان‌های دیگر، قلعه به قلعه و شمال را می‌توان نام برد.

نظرات کاربران

ams1363
۱۴۰۰/۱۱/۲۹

روایتی دلنشین از نبوغ منجر به جنون. ای وای از درک نشدن و نفهمیدن.

Zeynab Akbari
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

نوشتن درمورد دکتر سملوایس و خدمتی که به بشریت کرده از زبان نابغه ای به اسم سلین بسیار خواندنی تر است❤️ کتاب صوتی با کیفیت و بسیار خوبی بود امیدوارم بقیه شاهکارهای این نویسنده بزرگ رو هم به صدا تبدیل کنید👏

AS4438
۱۴۰۲/۰۳/۱۲

عالی بود، پس از گذشت سالهای زیاد،هم اکنون نیز با جبرو هرچه بتوانند مانع رشد نبوغ میشوند،تلخ وغم انگیز ولی شنیدنی، خوانش کتاب هم عالی بود.

Roshanak Azari
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

موضوع این متن یک گزارش علمی و زندگینامه است. متن پیوستگی ندارد و سبک نگارش تا حدی ادبی است. شیوه خوانش گوینده با موضوع همخوانی ندارد.

fariba.
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

غم انگیز، تلخ و متاسفانه تا ابد پر تکرار... قابل توجه آن گروه از پزشکان که در زمره مقام پرستان دنیا دوست بی اخلاق قرار می گیرند... کسانی که در بیمارستانها با تجاوز به هویت والای انسانی، « باروری» را مسدود

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان