دانلود کتاب صوتی چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم؟ با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم؟ اثر اومبرتو اکو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم؟

نویسنده:اومبرتو اکو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم؟

کتاب صوتی چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم مجموعه جستارهای طنزی نوشته نویسنده مشهور اومبرتو اکو، است. نویسنده با زبان طنز پدیده‌های دنیای مدرن را روایت می‌کند. این کتاب را با ترجمه غلامرضا امامی و صدای مهیار ستاری منتشر شده است. 

درباره کتاب چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم

 نویسنده در کتاب چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم، با زبان طنز ، از پدیده‌های دنیای مدرن نوشته است. این کتاب مجموعه نامه‌های نشانه‌شناس مشهور اومبرتو اکو به نوه‌اش است. او جستارهای جذابی با زبان طنز نوشته است که خواننده را هم می‌خنداند هم با خود همراه می‌کند. نویسنده نگاه متفاوتی به پدیده‌هایی مانند کامپیوتر، موبایل و به طور کلی عصر رسانه‌ها و ارتباطات، دارد و تفکراتش را در این کتاب بیان کرده است، این تفاوت نگاه فضای جالبی ساخته است که خواننده از آن لذت می‌برد. 

شنیدن کتاب چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران و علاقه‌مندان به آثار طنز را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

درباره اومبرتو اکو

اومبرتو اکو ۵ ژانویه ۱۹۳۲ در ایتالیا به دنیا آمد. او نشانه‌شناس، فیلسوف، متخصص قرون وسطی، منتقد ادبی و رمان‌نویس ایتالیایی بود. اکو پس از گرفتن مدرک دکترا در دانشگاه تورینو، در دانشگاه‌های میلان، فلورانس، بولونیا و کولژ دو فرانس تدریس کرد. مدتی رئیس دانشکده انسان‌شناسی دانشگاه بولونیا بود. او همچنین متن‌های آکادمیک فراوانی درزمینه فلسفه، نشانه‌شناسی و نقد ادبی و کتاب‌هایی برای کودکان نوشت. سیارک ۱۳۰۶۹ به نام اوست. اکو در سال ۲۰۰۵ همراه با راجر آنگل موفق به کسب جایزهٔ دست‌آورد ادبی مجله کنیون ریوو شد.

اومبرتو اکو بیشتر به رمان‌نویس معروف است. هرچند او بیشتر از رمان‌نویس بودن، دانشمند بود و مقالات و کتاب‌های علمی نوشته بود. او یکی از دوست‌داران زبان بین‌المللی اسپرانتو به‌شمار می‌رود. اومبرتو اکو پس از سال‌ها فعالیت مختلف ادبی و علمی، در ۱۹ فوریه ۲۰۱۶ در ۸۴ سالگی در میلان ایتالیا درگذشت.

بخشی از کتاب چگونه با ماهی قزل آلا سفر کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

»نوه‌ی عزیزم! من نمی‌خواهم این نامه جشن کریسمس خیلی پندآموز و آموزشی باشد. فقط میخواهم با الهام از ادموند د آمیسیس درباره عشق و دوستی به همسایهء‌ها، کشورمان، انسانیت و چیزهای مشابه موعظه کنم. تو مجبور نیستی به این نامه توجه کنی (تو دیگر بزرگ شده‌ای و من هم خیلی پیرم) چون سیستم ارزش‌های ما چنان تغییر کرده است که احتمالا توصیه‌های من برایت نامناسب خواهند بود. بنابراین فقط می‌خواهم به تو توصیه‌ای بکنم، الان که داری از تبلت استفاده می‌کنی، این کار در عمل می‌تواند برایت مفید باشد. نمی‌خواهم به تو توصیه کنم که این کار را نکنی، البته نه به این دلیل که به نظرت مثل یک پیرمرد احمق به نظر نرسم، بلکه چون خودم هم از اینترنت استفاده می‌کنم. تنها توصیه‌ای که می‌توانم به تو بکنم این است که به صدها سایت پورنوگرافی توجهی نکن. باور نکن که رابطه‌ی جنسی فقط همین کارهای یکنواخت ملال آور است. این صحنه‌ها ساخته شده‌اند تا تو را در خانه نگه دارند تا نتوانی از خانه بیرون بروی و یا دخترهای واقعی ملاقات کنی. فرض را بر این می‌گذارم که تو علاقه‌مند به جنس مخالف هستی، پس در مدرسه یا زمین بازی به دخترها نگاه کن. زیرا آن‌ها بهتر از شخصیت‌های تلویزیونی هستند و بسیار بیشتر از دختران وقیحی هستند .

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۱۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان