دانلود و خرید کتاب زندگی سخت است کی ران ستیا ترجمه محمدعلی امام هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی سخت است اثر کی ران ستیا

کتاب زندگی سخت است

معرفی کتاب زندگی سخت است

کتاب زندگی سخت است نوشتهٔ کی ران ستیا و ترجمهٔ محمدعلی امام هادی و مریم جلیلوند است. نشر نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب یافتن مسیر زندگی با کمک فلسفه.

درباره کتاب زندگی سخت است

کتاب زندگی سخت است (Life is hard) را کاوشی فلسفی درمورد چالش‌های زندگی دانسته‌اند که برای عبور از سختی‌های زندگی راهکارهایی ارائه کرده است. این کتاب به جنبه‌های مختلف رنج و سختی‌های زندگی انسان از جمله بیماری، غم، شکست تا ناعدالتی پرداخته است. کی ران ستیا تحلیل‌های فلسفی را با کاربرد حکایت‌ها و داستان‌های شخصی و واقعی ترکیب کرده است تا نشان دهد چطور با سختی‌ها کنار بیایم و معنای زندگی را پیدا کنیم. این نویسنده معتقد است آنچه در شرایط سخت به آن نیاز داریم، خودفریبی نیست؛ بلکه اعتراف است؛ اعتراف به اینکه زندگی سخت است. او در این کتاب به موضوع بهزیستی و چگونه زندگی‌کردن با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات پرداخته است. کتاب زندگی سخت است هفت فصل دارد و به قلم یک استاد فلسفه در مؤسسهٔ فناوری ماساچوست و نویسنده نوشته شده است.

خواندن کتاب زندگی سخت است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب یافتن مسیر زندگی با کمک فلسفه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی سخت است

«در یک غروب معمولی در اواخر سال ۲۰۲۰، من به سرفصل خبرها در تلفنم نگاه می‌کنم: کووید-۱۹ اقتصاد ایالات متحده را فلج کرده است، میلیون‌ها نفر بیکار شده یا مجبورند در شرایطی خطرناک و شاید بدون خدمات درمانی کار کنند. درهمین‌حال فوق‌ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند؛ اعداد در سرخط خبر آن‌قدر بزرگ هستند که باید صفرهایشان را بشمارم و تعدادی از افراد هم درآمدی میلیارد دلاری دارند. مقالهٔ بعدی در مورد سیل اسقاط حق دعوی و مصادرهٔ خانه‌ها توسط بانک‌هاست که پس از اتمام مزایای در نظر گرفته شده برای دوران همه‌گیری و در نتیجه نداشتن قدرت پرداخت اقساط اتفاق می‌افتد. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنم، مقاله‌ای دربارهٔ یک بن‌بست سیاسی را به من نمایش می‌دهد: امتناع جمهوری‌خواهان از رأی دادن به لایحه‌ای برای تمدید کمک‌های مالی. با یک کلیک دیگر مطالبی در مورد تهدید شورش‌های مسلحانه و جنگ داخلی مطالعه می‌کنم. اگر بر پیوند دیگری کلیک کنم در مورد تزلزل دموکراسی و تاریخچهٔ فاشیسم مطالبی خواهم دید. برای تغییر حال‌وهوا می‌توانم خبری دربارهٔ یک مرد سیاهپوست بخوانم که با اصابت گلولهٔ پلیس کشته شده یا یک یخچال طبیعی که سرعت بالای ذوب آن موجب حیرت دانشمندان شده است، اخبار توفان استوایی، آتش‌سوزی جنگل‌ها، خشکسالی یا سیل نیز به چشمم می‌خورند که همگی منادی آشوبی در وضعیت اقلیمی هستند. قلبم با ترس و وحشت شروع به تپیدن می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۲۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان