دانلود و خرید کتاب داستان یک روح مری داونینگ هان ترجمه رعنا باقریان کوشکقاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان یک روح اثر مری داونینگ هان

کتاب داستان یک روح

معرفی کتاب داستان یک روح

کتاب داستان یک روح نوشته مری داونینگ‌هان است. این کتاب روایت خانواده‌‌ی دانیل و اریکا است که بعد از یک ورشکستگی مالی بزرگ، مجبور می‌شوند به ویرجینیای غربی سفر کنند­ و در محله ­ای ساکن شوند که درباره آن داستان‌های خوبی گفته نمی‌شود.

درباره کتاب داستان یک روح

 همه درباره‌ی محله‌ی زندگی اریکا و دانیل می‌گویند که آن‌جا روح وجود دارد. نزدیک به پنجاه سال قبل در خانه آن‌ها، دختری به نام سلین ربوده شد. عمه خانم زن عجیبی است که هر پنجاه سال یک بار، دختری را می­‌دزدد.  داستان یک روح، شرح خواندنی و جذاب اسارت اریکا در چنگ عمه­ خانم و تلاش برادرش دانیل برای نجات او است. دانیل باید علاوه بر نجات اریکا، طلسم عمه­­ خانم را هم بشکند تا پس از این، او نتواند هیچ دختری را به بدزدد. انگیزه­‌ی عمه­ خانم در دزدیدن دختربچه ­ها چیست؟ آیا دانیل و اریکا موفق می­‌شوند طلسم او را بشکنند؟ داستان یک روح، کتابی هیجان‌انگیز و بی‌نظیر است.

خواندن کتاب داستان یک روح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان های پرهیجان و عجیب پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب داستان یک روح

چراغ‌های ماشین در جاده بالا و پایین می‌رود. ماشین بزرگی کنار خانه می‌ایستد. حتی در تاریکی هم هر کسی می‌تواند ببیند که آن‌جا چه ویرانهٔ زهواردررفته‌ای است. آماده است تا با وزش اولین تندباد فرو بریزد.

درهای ماشین باز می‌شود و چراغ داخلش روشن می‌شود. پیرزن دختر را می‌بیند؛ درست همان کسی که لازم دارد. بچه که عروسکی را محکم بغل گرفته از ماشین پیاده می‌شود. پیرزن بوی ترس به مشامش می‌خورد. دختر از این خانهٔ تاریک و قدیمی می‌ترسد. دلش نمی‌خواهد این‌جا زندگی کند. خب زیاد هم آن‌جا نمی‌ماند، مگر نه؟

اسم دختر همراه با باد از میان دشت تاریک گذشته و نزدیک پاهای پیرزن افتاده است. اریکا. ای ـ ریک ـ آه. خوشش می‌آید که اسم را این‌جور کش بدهد؛ به‌خصوص بخش آخر را. زمزمه می‌کند: «ای ـ ریک ـ آه، ای ـ ریک ـ آه.» اسم دختر به‌آرامی در هوا شناور می‌شود. مثل یک رشته ابریشم سیاه خش‌خش می‌کند و با باد می‌رود و خودش را به گوش دختر می‌رساند.

پیرزن می‌بیند که دختر مضطرب می‌شود و اطراف را نگاه می‌کند و به مادرش نزدیک‌تر می‌شود. پیرزن زمزمه می‌کند: «آره‌ه‌ه... این کار رو می‌کنی. ای ـ ریک ـ آه، ای ـ ریک ـ آه.»

دوباره روی یک پا می‌جهد و به همراهش می‌گوید: «وقت رفتنه پسرجون. ولی هیچ نگران نباش. به‌زودی می‌بینیمش. خودِ خودشه. اون مال ماست.»

همین که خانواده وارد خانهٔ جدیدش می‌شود، پیرزن و رفیقش هم دردل تاریکی فرو می‌روند و راه خانه را پیش می‌گیرند. 

نظرات کاربران

シ︎دختر کتابخونシ︎
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

کتاب خوبی بود....حس و حال عجیبی داشت....اصلا هم ترسناک نبود....🧡🚶🏽‍♀️🤝🏼

bookisland_fatemeh
۱۳۹۹/۰۷/۲۶

زیاد ترسناک نیست، مهم همین زیبا بودنش هست و کلا قلم مری داونینگ هان خوبه اما کتاب شبح شصت و هشتم مری داونینگ هان از این قشنگ تره.

پری ناز
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

عالی بود پیشنهاد میکنم حتما بخونید زیاد ترسناک نبود

ghazal
۱۳۹۹/۰۷/۲۸

عااااالی

mahzooni
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سلام.!... خوبید؟ راستی میگما این کتاب .... یه جوری بود ، یه جوری که...... دوست داشتم تا ابد ادامه پیدا کنه:) خیلی دوستش داشتم .... واقعاً میتونم بگم این نویسنده یکی از بهترین نویسنده های جهانه?. ف !

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

کتاب «داستان یک روح» رمانی نوشته ی «مری داونینگ هان» است که اولین بار در سال 2015 منتشر شد. پسری کلاس هفتمی به نام «دانیل» و خواهر هفت ساله اش، «اریکا»، به خاطر این که پدرشان شغلش را از دست

- بیشتر
Moonlight🌕
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

خیلی جذاب بود 😍 قصه متفاوتی داشت.

yuzu
۱۴۰۱/۰۶/۰۹

چرا این نویسنده انقدر قلمش خوبه؟:) اولین کتابی نیست که از خانم داونینگ هان خوندم . این نویسنده از چیزای ساده چنان داستان هایی میسازه که ارزش خوندن دارن:)))

وحید
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

کلا داستان خاصی نداره... فقط صحنه‌سازی برای کش دادن داستان و ترسناک کردن اون... کل داستان رو میشه در چهل پنجاه صفحه جمع کرد.

Dr.Kimiya
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

خیلی زیبا بود🌺 اگه داخل شب بخونید بعضی از قسمت ها خواهید ترسید حتما مطالعه کنید 🌼⚘

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
دنیایی که اجازه می‌دهد من پوتین ضدآب داشته باشم و یک نفر دیگر کفش تنیسِ سوراخ، حتماً ایرادی دارد.
رومئو:)
آدم‌ها خیلی شکننده و خیلی آسیب‌پذیرند و خیلی سخت بهبود پیدا می‌کنند.
Moonlight🌕
همیشه وقتی چیزهایی بهتر از چیزهای دیگران داشتم، عذاب وجدان می‌گرفتم. دنیایی که اجازه می‌دهد من پوتین ضدآب داشته باشم و یک نفر دیگر کفش تنیسِ سوراخ، حتماً ایرادی دارد.
𝐑𝐎𝐒𝐄
شاید اگر مثل آدم‌های شجاع رفتار می‌کردم، شجاع می‌شدم.
𝐑𝐎𝐒𝐄
دنیایی که اجازه می‌دهد من پوتین ضدآب داشته باشم و یک نفر دیگر کفش تنیسِ سوراخ، حتماً ایرادی دارد.
𝐑𝐎𝐒𝐄
خانه‌های خالی این خاصیت را دارد که همیشه آدم می‌فهمد در خانه تنهاست.
𝐑𝐎𝐒𝐄
همیشه وقتی چیزهایی بهتر از چیزهای دیگران داشتم، عذاب وجدان می‌گرفتم.
𝐑𝐎𝐒𝐄
«ما داستان خودمون رو ساختیم، این‌طور نیست؟ شبیه به داستان‌هایی که قصه‌گوها، اون قدیم‌قدیم‌ها که دور آتش می‌نشستن، برای هم تعریف می‌کردن و داستان‌هاشون باعث می‌شد شب تاریک رو از یاد ببرن.»
𝐑𝐎𝐒𝐄
«من یه آدم‌بزرگم. برای ترک کردن میز نیاز به اجازه گرفتن ندارم.»
mahzooni
گفتم: «ببین، لازم نیست بترسی. من نمی‌خوام اذیتت کنم. فقط اسمت رو بهم بگو.» «عمه‌جان بهم می‌گه دختر.» «دختر که اسم نیست. چیزیه که تو هستی.» «خب مگه اسم همین نیست؟ این‌که تو چی هستی.» «نه، اسم یعنی این‌که که تو کی هستی؟» «من که فرقش رو نمی‌فهمم. تازه دختر تنها اسمیه که من دارم.»
mahzooni

حجم

۱۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان