نظرات درباره کتاب تفریحگاه خانوادگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تفریحگاه خانوادگی اثر یکتا کوپان

نظرات کاربران درباره کتاب تفریحگاه خانوادگی

نویسنده:یکتا کوپان
انتشارات:نشر ماهی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶۳ رأی
۳٫۳
(۶۳)
ldnfatemi
نثر شیوا وروانی داشت طوری که آدم دلش نمی آید جمله ای را از دست بدهد .
zara
ترجمه و متن روان بود. داستان کشش لازم رو داشت و برای من نفرت و روح تیره‌ی "مزین" خیلی قابل درک بود. و آزارهای جسمی و روحی که به زنان شاغل وارد میشه.
ha mora
سلیقه ای است و فضای خفه،گناه آلود و سیاه و خاکستری این گونه داستان ها را دوست ندارم ولی در کل داستان جذاب و پر کششی است که حدس و گمان های شما را در پیش بینی آخر داستان به چالش می کشد.
TH
من خوشم اومد.چون به نظر واقعی و بدون تکلف بود.
setare:|
خیلی از نفرت ها و غم و اندوهی که تو زندگیمون وجود داره بخاطر برداشت یک طرفه ما هستش.اگه کمی با دید اطرافیانمون نگاه کنیم شاید این دردو کینه و نفرت ها وجود نداشتن اگه توی این داستان از نظر چیدم (شخصیت داستان نگاه کنیم) میبینیم اون از مزین( که شخصیت اول داستان بود)هم بیشتر عذاب کشیده و اذیت شده گاهی باید کوتاه بیایم. داستانپردازی نسبتا قوی داشت. ترجمه خوب بود و پایانی تقریبا باز داشت.
Eiman Maleksefat
متن روان ولی از داستانش خوشم نیومد...
اسماء
کتاب خوبی بود و داستانش منو جذب کرد.توصیفاتش خیلی خوب بود
zohreh
۱۳۰. یک داستان خانوادگی با ترجمه‌ای روان. بنظرم نویسنده تمام عناصر احساسی لازم برای خلق یک کتاب فوق‌العاده رو داشته؛ نفرت، حسرت، مادر و مادربزرگی مهربان، پدری فاسد و دختری که از بشدت از خواهر خودش متنفره تا اینکه مرگ پدر بهانه‌ای میشه برای رویارویی‌ش با خواهرش. اما متاسفانه شخصیت پردازی چنگی به دل نمیزنه و دلیلی که "مزین" برای نفرت از خواهرش "چیدم" داره چندان پرداخته شده و قانع کننده نیست. کتاب بسیار پرقدرت شروع میشه و شما منتظر یک پایان بینظیر هستید اما از اواسط ضعیف میشه.
ساکورا
به عنوان یک کتاب تفریحی معمولی توصیه میکنم خودم بعد خوندن یا بین خوندن کتابای سنگین دلم همچین کتابی میخواد یه قصه و روایت ساده سعی کرده مثل داستانهای عامه پسند نباشه ولی هست :)
Kiyarash Tavakoli
فوقالعاده بود و تاثیر گذار
Zeina🌸💕
یک داستان ترکیه در کل خواندنی بود ولی یک جاهایی تخیلی میشد و توصیفات بیش از حد داشت که از حوصله من خارج بود
|نستوه|
کتاب بیشتر در رابطه با درگیری‌های ذهنی و واقع گرایانه شخصیت اصلیه. توصیف‌ها رو دوست داشتم و از شخصیت مزین خوشم اومد. تقریبا پایان کتاب هستم و به نظر من کتابیه که عصرها با یه لیوان چای میشه در آرامش خوند.
Nadi Otari
ترجمه خوبی داشت. داستان یکم غم انگیز و خاکستری بود روایت یه دختر به اسم مزین که بعد از مرگ مادرش ازهمه اعضای خانوادش متنفر میشه و پدروخواهر کوچیکشو مسبب مرگ مادر میدونه
رعنا
به شخصیت‌ها خوب پرداخته شده بود. داستان جدایی و فراموشی و سرانجام مرگ پدر. داستان با خود کنارنیامدن. داستانی که می‌توان آن را از نظرگاه روان‌شناسی بررسی کرد.
AS4438
تشکرازطاقچه بابت رایگان کردن این کتاب درایام عید، کتاب خوبی بود، پایانی باز داشت، ولی نفرتی سیاه برکتاب سایه افکنده بود، سیاه همچون سرنوشت تمامی قهرمانهای داستان ، کینه ای که باعثش فقط پدرخانواده وعیاشی اش بود، تشکرمجدد ازطاقچه.
مینا
رمان ساده و زیبایی است. غم در فضای رمان شناور است. به کسانی که به تراژدی علاقه مند اند توصیه میشه ولی به کسانی که به دنبال حس خوب و شاد در رمان هستند توصیه نمیکنم.
زینب دهقانی
بسیار بسیار عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی، لذت بردم،بجز مرگ پدر به ان شیوه
نگین
قشنگ بود
کاربر ۲۷۵۷۷۵۶
کتابی که حتما دوست خواهید داشت.داستان پردازی جذاب و ترجمه عالی.خیلی خیلی از خوندنش لذت بردم .کتاب طرز تهیه تنهایی در آشپزخانه عشق از همین نویسنده رو هم توصیه میکنم.
کاربر ۱۴۴۲۲۲۲
کتاب خوبی بود. روایت زیبا و روان. رفتار مزین و احساسش زیبا پرداخت شده اما در فصل های پایینی گیج کننده است. من منتظر اتفاقات بیشتری بودم. با این حال زیبا بود.

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد