نظرات درباره کتاب عشق‌های خنده‌دار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب عشق‌های خنده‌دار اثر میلان کوندرا

نظرات کاربران درباره کتاب عشق‌های خنده‌دار

انتشارات:نیکو نشر
امتیاز:
۳.۳از ۱۲ رأی
۳٫۳
(۱۲)
صبا بانو:)
راستش اگر این کتاب بیش از اندازه سانسور نمی‌شد، مطمئن‌تر ۵ ستاره رو می‌دادم بهش:) اما با همه‌ی ظلمی که در حق این کتاب شده، باز هم ارزشش رو داره که بخونین. این کتاب ۷ تا داستان عاشقانه به ظاهر بی‌ارتباط به همدیگه‌اس. اما من معتقدم این ۷ تا داستان مرتبط هستن. مثلا تو همه‌ی این داستان‌ها یک سوتفاهم و یک برداشت اشتباه وسط رابطه‌ی عاشقانه هست یا مثلا تو همه این داستان‌ها نوعی از دورویی و ریاکاری رو حس می‌کنیم. راستش کوندرا استاد به تصویر کشیدن وضعیت جامعه کمونیستی اروپای شرقی و نقد به اون در دل یک رابطه عاشقانه اس. از این جهت بی‌نهایت بهش غبطه می‌خورم. خلاصه که پیشنهاد می‌کنم حتما بخونینش. به خصوص اگر مثل من عاشق این نویسنده هستین و کتاب‌های قبلیش رو هم دوست داشتین. در نهایت هم می‌تونم بگم بین کارهای کوندرا تا اینجایی که من خوندم، جاودانگی از همه بهتر و هویت از همه ضعیف‌تر بود. سبکی تحمل‌ناپذیر هستی و شوخی رو هم از کتاب عشق های خنده دار بیشتر دوست داشتم.
Mehdi Kazemi
کتاب طنزی جدی و گزنده به مقوله عشق و روابط عشقی داره ، لازمه بدونید که این داستانها هر کدوم به صورت جدا گونه و داستان کوتاه در زمان جوانی کوندرا نوشته شده . من در عید سری کامل کتابهای کوندرا ( اونهایی که در دسترس هست در طاقچه ) برخی ها برای اولین بار و برخی را مثل شوخی (نسخه کاغذی) و سبکی تحمل ناپذیر هستی رو برای چندمین بار خوندم . باید بگم این کتاب به پختگی کتاب شوخی و یا بار هستی نیست اما کلا کتابهای کوندرا ارزش خوندن بالایی دارن به نسبت خیلی از کتابهای کم ارزش ترجمه شده .
hoda.family
بیخیالی شخصیت های داستان به هنگام تصمیم گیری برام خیلی جالب بود، بیخیالی ک اونها رو با چالش های عجیب مواجه میکرد.
hoda.family
بله ...
aliamx
شما پیشنهاد میکنید بخونیم؟
amin azadi
این کتاب با توجه به اینکه میلان کوندرای بزرگ نوشته شروع کردم ولی ۲ سوم کتاب رو خوندم و ادامه ندادم خیلی از دید من جذاب نبود

حجم

۲۴۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۴۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد