دانلود کتاب صوتی عقل و احساس با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عقل و احساس اثر جین آستین

دانلود و خرید کتاب صوتی عقل و احساس

نویسنده:جین آستین
انتشارات:نشر افق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عقل و احساس

کتاب صوتی عقل و احساس نوشتهٔ جین آستین و ترجمهٔ شهرزاد لولاچی و با صدای سحر بیرانوند است و نشر افق آن را منتشر کرده است. کتاب صوتی عقل و احساس یکی از آثار زیبا و به‌یادماندنی از نویسندهٔ مشهور بریتانیایی جین آستین است. داستان این رمان معروف درباره‌ٔ خواهران دَشوود، الینور و ماریان است که در پی نقل مکان به خانه‌ای جدید، درگیر ماجراهای عاطفی می‌شوند و از سد مشکلات عبور می‌کنند.

درباره کتاب صوتی عقل و احساس

کتاب صوتی عقل و احساس نخستین رمان جین آستین است که با نام حس و حساسیت هم شناخته می‌شود.

آستین این کتاب را وقتی فقط ۲۰ سال داشت نوشت ولی چون جسارت لازم برای انتقاد بی‌پروا از سنت‌های جامعه‌اش را نداشت، کتاب را با نام خودش منتشر نکرد.

در این داستان صوتی با زبانی طنزگونه ماجراهای عاطفی، خصلت‌های رفتاری و روش زندگی خواهران دشوود را می‌شنوید. پس از درگذشت پدرشان، برادر ناتنی آن‌ها با حیله و نیرنگ تمام مال و اموالشان را از آن‌ها می‌گیرد و سه خواهر برای نجات‌یافتن از وضعیت فعلی خود نیازمند کمک خویشاوندان می‌شوند.

جین آستین در عقل و احساس به تمام جزئیات توجه و هر شخصیتی را که حتی یک نقش کوچک در داستان دارد، به درستی توصیف کرده‌ است.

کتاب صوتی عقل و احساس وضعیت فرهنگی و اجتماعی قرن نوزدهم را به صورت کاملا واقعی نشان می‌دهد و جزو اولین آثاری است که به مبارزه با قوانین سنتی آن سال‌ها و بی‌عدالتی در برابر بانوان پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی عقل و احساس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

با وجود اینکه بیش از ۲۰۰ سال از چاپ این کتاب می‌گذرد، هنوز هم خواندن و شنیدن سطر به سطر آن جذاب و آرامش‌بخش است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان آثار کلاسیک هستید شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

درباره‌ جین آستن

بدون شک کسی که اهل کتاب و مطالعه است نام جین آستین را شنیده است. شهرتش به خاطر شش رمان معروفی است وی که در طول حیات وی و بعد از آن به چاپ رسانده است.

کتاب‌های او را به عنوان آثار مهم ادبیات کلاسیک می‌شناسند. در تمامی آثار او رنگ و بوی عدالت‌طلبی برای بانوان به‌شدت احساس می‌شود.

جین آستین نویسنده‌ مشهور انگلیسی ۱۶ دسامبر ۱۷۷۵ در همپشر انگلستان متولد شد. شناخت دقیق او و نگاه تیزبینش به زندگی زنان باعث شد آثاری را خلق کند که ادبیات غرب را به شدت تحت تاثیر قرار بدهد. تمام آثاری که تا به حال از او منتشر شده‌اند به‌نوعی به زنان و دغدغه‌های آنان مربوط می‌شوند و در همان دوران، نوشته‌ها و آثار او بود که کمک بسیاری به دیده‌شدن زنان و پیداکردن جایگاه آنان کرد. با اینکه او همیشه در داستان‌هایش موضوعاتی مانند ازدواج و عشق را وارد می‌کرد و از دغدغه‌های زنان در این باره می‌نوشت، اما خودش هیچگاه ازدواج نکرد.

از جین آستین تا به حال شش کتاب منتشر شده است و همگی به فارسی ترجمه شده‌اند. غرور و تعصب، عقل و احساس، اِما، منسفیلد پارک، ترغیب و نورثنگر ابی از جمله داستان‌های او هستند. او به شدت روی آثارش حساس بود و هرکدام از کتاب‌هایش را پیش از انتشار، بارها بازخوانی و اصلاح می‌کرد. بخشی از داستان‌های او که کامل نشدند هم به صورت یک کتاب منتشر شده است. از کتاب‌های او تا به حال بارها اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی صورت گرفته است. آستین ۱۸ ژوئیه ۱۸۱۷ چشم از دنیا فروبست.


نظرات کاربران

casper
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

کتاب خوبه نویسندش خیلی کارش درسته و عقل و احساس اگه اشتباه نکنم کار اولشه بعد از این حتما غرور و تعصب و بخونید یکم داستانشون شبیه ولی غرور و تعصب خیلی قوی تر و زیباتره

Hadise R
۱۴۰۲/۰۲/۱۹

خیلی قشنگه داستانش گوینده هم صداش برای این داستان عااالیه اگه از رمان هایی با داستان کلاسیک خوشتون میاد حتماا گوش کنید

کاربر 4864463
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

من این کتاب رو صوتی گوش دادم اولین بارم بود که تصمیم گرفتم صوتی گوش بدم و واقعا لذت بردم و فکر نمیکردم که خوشم بیاد خوده کتاب هم قشنگ بود ولی قسمت ناراحت کننده برام این بود که اون

- بیشتر
zhr_jli
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم و واقعا ازش لذت بردم و برای کسانی که به رمان های کلاسیک علاقه دارند خیلی توصیه می‌کنم. فقط از نشر افق توقع این ترجمه خشک رو نداشتم. هم‌چنین برای واژه‌‌های انگلیسی هیچ پاورقی تعبیه

- بیشتر
ams1363
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

اگر به داستان‌های خیلی ساده، عاشقانه و البته پر از تکلُّف‌های انگلیسی علاقه دارین،انتخاب خوبیه،ولی خب متاسفانه ترجمه‌ی چاپ افق کمی خشکه. خوانش گوینده خوبه هرچند جاهایی سکته هایی داره.کتاب برای گذران وقت گزینه‌ی مناسبیه.

ꎭꀤꈤꍏ
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

اولین کتابی بود که از جین آستن خوندم و خیلی از سطح توقعم پایین تر بود!!

پروین
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

کتابی خوب و آموزنده. پیشنهاد میکنم.

Abolfzl Nadi
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

کتاب بسیار عالی گویند درجه یک یکی از بهترین ترجمه ها

کاربر 2395272
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

کتاب بهرحال ازنویسنده ی معتبریست، حتماخوندنش خالی ازلطف نیست

زمان

۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۵۰۰
تومان