دانلود کتاب صوتی مغازه جادویی با صدای محمد مهدی محمدیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مغازه جادویی اثر جیمز دوتی

دانلود و خرید کتاب صوتی مغازه جادویی

معرفی کتاب صوتی مغازه جادویی

کتاب صوتی مغازه جادویی نوشتهٔ جیمز دوتی و ترجمهٔ زهرا رنجکش است. محمدمهدی محمدیان گویندگی این رمان معاصر آمریکایی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مغازه جادویی

کتاب مغازه جادویی حاوی داستان واقعی یک جراح مغز و اعصاب است. این رمان نوشته‌ٔ جیمز دوتی، جراح برجستهٔ مغز و اعصاب و استاد جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه استنفورد است که داستان زندگی «جیمز آر دوتی» را از دوران سخت کودکی او که در فقر در کالیفرنیا رشد می‌کرد تا موفقیت‌های بعدی‌اش به‌عنوان جراح مغز و اعصاب و کارآفرین روایت می‌کند. ماجرا از روزی شروع می‌شود که دوتی که در ایام کودکی خود به تمرین شعبده‌بازی مشغول است، انگشت مصنوعی شعبده‌بازی خود را گم می‌کند و برای خرید انگشت مصنوعی دیگری وارد یک مغازه‌ٔ شعبده‌بازی می‌شود. دوتی در این مغازه با زنی به نام «روث» روبه‌رو می‌شود. آشنایی او با روث پایه‌ٔ هر آن چیزی است که در ادامه‌ٔ رمان برای مخاطب روایت می‌شود. روث به دوتی مجموعه‌ای از تکنیک‌های ذهن‌آگاهی و تجسم را آموزش می‌دهد که به او کمک کند تا بر دوران دشوار کودکی خود غلبه کند و در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود به موفقیت دست یابد. تجربیات دوتی با روث او را به تحقیق درمورد ارتباطات بین مغز و قلب و کشف راه‌هایی که ذهن‌آگاهی و شفقت می‌تواند بر سلامت جسمی و عاطفی ما تأثیر بگذارد، هدایت کرده است. رمان صوتی مغازهٔ جادویی را کتابی جذاب و الهام‌بخش دانسته‌اند که نکاتی خواندنی را درمورد اسرار مغز و قدرت قلب انسان ارائه می‌دهد. این رمان، خاطرات شخصی جیمز دوتی و علم و خودیاری را با هم ترکیب می‌کند تا به خوانندگان توصیه‌های عملی برای پرورش ذهن‌آگاهی و شفقت در زندگی خود ارائه دهد. گفته شده است که این اثر به‌دلیل روایت داستانی جذاب، توضیحات قابل‌فهم مفاهیم پیچیدهٔ علمی و پیام الهام‌بخش امید و شفا مورد ستایش قرار گرفته است.

گروه موسیقی کره‌ای بی. تی. اس. (BTS) که طرفداران بسیاری میان جوانان و نوجوانان دارد، دو سال پس از انتشار کتاب مغازهٔ جادویی و در سال ۲۰۱۸، آهنگی با همین نام منتشر کرد که در ترانهٔ آن به برخی مفاهیم این کتاب اشارهٔ مستقیم می‌شود. این گروه این آهنگ را برای قدردانی از همراهی هواداران خود منتشر کرد و با اشاره به موضوع آهنگ اعلام کرد که این گروه خود مغازه‌ای جادویی است که طرفدارانش با کمک آن می‌توانند آرامش یابند. این الهام‌‌گرفتن از کتاب مغازهٔ جادویی به قلم جیمز رابرت دوتی و اشارهٔ گروه BTS به این الهام و توصیهٔ این گروه به مطالعهٔ این کتاب، باعث رشد ناگهانی فروش و شناخته‌شدن این کتاب در سراسر جهان شد.

شنیدن کتاب صوتی مغازه جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز دوتی

جیمز دوتی، جراح مغز و اعصاب و نویسنده‌ای آمریکایی است که در یکم دسامبر ۱۹۵۵ به دنیا آمده است. او در فقر در کالیفرنیا بزرگ شد و کودکی دشوارش الهام‌بخش او بود تا حرفهٔ پزشکی را دنبال کند. تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه کالیفرنیا، ایروین و دانشکدهٔ پزشکی در دانشگاه تولین به پایان رساند. در رشتهٔ جراحی مغز و اعصاب در مرکز پزشکی ارتش والتر رید آموزش دید و فلوشیپ را در زمینهٔ جراحی مغز و اعصاب کودکان در بیمارستان کودکان در فیلادلفیا (CHOP) تکمیل کرد. علایق تحقیقاتی اخیر او بر توسعهٔ فناوری‌هایی با استفاده از پرتوهای متمرکز در ارتباط با روباتیک و تکنیک‌های هدایت تصویر برای درمان تومورهای جامد و سایر آسیب‌شناسی‌ها در مغز و نخاع متمرکز شده است. او ۹ سال را در خدمت وظیفه در سپاه پزشکی ارتش ایالات متحده گذراند. پس از گذراندن دوره‌های آموزشی پزشکی، به یک جراح مغز و اعصاب و کارآفرین موفق تبدیل شد و شرکت‌های متعددی را در صنایع بهداشتی و فناوری تأسیس کرد و علاوه بر آن، بنیان‌گذار و مدیر مرکز تحقیقات و آموزش شفقت و نوع‌دوستی (CCARE) در دانشگاه استنفورد شد و آنجا به‌عنوان استاد بالینی جراحی مغز و اعصاب نیز خدمت کرد. داتی به‌دلیل تحقیقاتش درمورد رابطهٔ بین مغز و قلب و تحقیقاتش درمورد نقش شفقت شناخته شده است. این نویسنده، علاوه بر فعالیت در حوزهٔ جراحی مغز و اعصاب و تحقیقات خود در حوزهٔ خودیاری، نیکوکاری مشهور نیز هست. او کمک‌های مالی قابل‌توجهی به تعدادی از سازمان‌ها، از جمله بنیاد دالایی لاما که او در تأسیس آن کمک داشته و منشور شفقت که یکی از نویسندگان آن بوده، انجام داده است؛ همچنین نویسنده‌ٔ کتاب پرفروش «مغازهٔ جادویی» است که در آن داستان زندگی خودش و درس‌هایی را روایت می‌کند، است.

بخشی از کتاب صوتی مغازه جادویی

«پاسخی به ذهنم نمی‌رسید. تابه‌حال کسی ویژگی خاصی در من ندیده بود. می‌دانستم که اگر روث حقیقت را درمورد من و خانواده‌ام بداند اصلاً فکر نمی‌کند که من خاص هستم. نمی‌دانستم باید باور کنم که او این کار را برای من انجام می‌دهد یا نه. اما هم‌صحبتی با او را دوست داشتم. زمانی که در کنارش بودم، از درون احساس خوبی داشتم. دوست داشتم که کسی مرا این‌گونه دوست داشته باشد؛ اما این دوست‌داشتن از سوی فردی غریبه، عجیب بود. به‌نظر می‌رسید مادربزرگ است، به‌جز چیزی که در چشمانش بود. چشمان او پر از رمزوراز بود.»

نظرات کاربران

سایه آژند
۱۴۰۳/۰۲/۱۳

من این کتاب و مدتی بود که میخواستم بخونم و جزو کتاب‌های مو رد علاقه م بود،خوشبختانه با این نسخه صوتی برخوردم و لذت بردم از شنیدن این کتاب با صدای دلنشین راوی اثر که لذت بردن از کتاب و

- بیشتر
کاربر 8587538
۱۴۰۳/۰۲/۰۶

عالی است این کتاب یکم گوش دادم بعد عاشقش شدم خب خوشحالم ک بی تی اس هم جزء این کتاب است حتی ۱۰۰ ستاره هم براش کمه

کاربر 8609682
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

شنیدم این کتاب تجربه خوبی بود مخصوصا باصدای راوی با اجرای روان ک لذت بردن از ابن کتاب را دوبرابر کرد

کاربر 8609640
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

لذت بردم از این کتاب زیبا و پر محتوا با صدای عالی ‌گوینده

زمان

۸ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۶۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۶۹۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان