دانلود کتاب صوتی جری جوان با صدای هادی بهارلو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جری جوان اثر جین  وبستر

دانلود و خرید کتاب صوتی جری جوان

نویسنده:جین وبستر
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۵.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جری جوان

کتاب صوتی جری جوان نوشتهٔ جین وبستر و ترجمهٔ سوسن اردکانی و با صدای هادی بهارلو و فاطمه نجار است و رمانو آن را منتشر کرده است. این کتابِ جالب اثر دیگری است از نویسندهٔ کتاب بابا لنگ دراز.

درباره کتاب صوتی جری جوان

جری جوان سومین رمان نویسندهٔ آمریکایی، جین وبستر است. کتاب جری جوان در سال ۱۹۰۷ منتشر شده ­است و مردی آمریکایی را روایت می‌کند که در هتلی اقامت دارد. روزگارش به یکنواختی می­‌گذرد و تنها فردی که با او صحبت می‌­کند، پیش­خدمت هتل است. روزنامه‌­ای تاریخ‌گذشته به زبان انگلیسی در کنارش دارد و گه‌گاهی نگاهی به آن می‌­اندازد. خانواده‌ا­ش قصد دارند به شهر واله‌دولمو، همان شهری که وی در آن اقامت دارد، مسافرت کنند. جری یبشتر امکان دیدنی این شهر و ایتالیا را دیده­ است و چندان اشتیاقی برای همراهی‌شان ندارد. اما داستان از جایی شروع می­‌شود که مرد جوان متوجه می­‌شود خانواده­ٔ وایلدرز هم می­­‌خواهند برای کوهنوردی به آن­جا بیایند. جری جاه‌­طلب خود را آماده کرده و پس از پوشیدن لباس‌­های بومی منطقه راهی کوهستان می‌­شود.

کتاب صوتی جری جوان از معدود آثاری است که صداگذاری و صداپردازی پیشرفته‌­ای در آن صورت گرفته ­است. این رمان کمدی-رمانتیک را با دقت بشنوید تا پی به جرئیات دیدار جرمین هیلارد جی­ آر با دختر مورد نظرش ببرید.

شنیدن کتاب صوتی جری جوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رمان‌های عاشقانه و ماجراجویانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جین وبستر

آلیس جین چندلر وبستر در ۲۴ ژوئیه سال ۱۸۷۶ در روستای فرودونیا نیویورک به دنیا آمد. پدرش چارلز لوتر وبستر مدیر مالی و ناشر بسیاری از کارهای مارک تواین بود و مادرش آنی مافت وبستر خواهرزاده مارک تواین. او تنها فرزند این خانواده و آشنا با ادبیات و اندیشه بود و والدینش این فرهنگ کتابخوان و کتابدوست بودن را به فرزند خود منتقل کردند.

در سال ۱۸۹۱ زمانی که جین تنها پانزده سال داشت، پدرش به خاطر ورشکستگی و مشکلات مالی با مصرف بیش از حد مواد مخدر خودکشی کرده و جین وبستر نه تنها با فقر بلکه با نبود پدر نیز آشنا بود و بعدها این غریبی و تنهایی را در کتاب بابا لنگ دراز به وضوح نمایش داد. از دیگر رخداد‌هایی که در کتاب‌های جین وبستر در دنیای واقعی زندگی او اتفاق افتاده است صحنه‌هایی از شرح نوانخانه جودی ابوت و شباهت آن با دبیرستان دوران تحصیل نویسنده است. نحوه چیدمان میز و صندلی‌ها، فرم لباس و نام اتاق‌ها جزیی از شباهت‌های این دو مدرسه با هم هستند. شیوه نگارش و تنوع خارق‌العاده در موضوعات، روزمرگی‌ها و هیجانات زندگی در آثار، وبستر را به طرز فاحشی از دیگر نویسندگان متمایز کرده است.

سبک نوشتاری این نویسنده متاثر از مارک تواین است و به دلیل خویشاوندی نزدیک با این نویسنده بزرگ و علاقمندی و مطالعه بسیار توانست با تاثیراتی که از مارک تواین گرفت دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را به زبانی ساده به مخاطبان ارائه دهد. نداشتن محدودیت سنی برای خواندن کتاب‌های جین وبستر یکی دیگر از ویژگی‌های رمان‌هایش است. در کنار مضامین سیاسی و اجتماعی و نثر روان و طنزگونه روایت‌های عشقی نیز در آثارش موج می‌زنند. جین وبستر در ۱۱ ژوئن سال ۱۹۱۶ بر اثر تب زایمان فوت کرد و تنها فرزندش را با مرگ خویش به سوگ نشاند.

نخستین اثر جین وبستر، با عنوان زمانی که پتی به دانشگاه می‌رفت در سال ۱۹۰۳ به چاپ رسید. این کتاب دارای مضامین اجتماعی در خصوص دختری با نام پتی با تصویرسازی و شخصیت‌پردازی بهترین دوستش برای خواننده مشخص می‌شود. جین وبستر در رمان‌هایش با الگوبرداری از عناصر محیط واقعی به خلق می‌پردازد.

کتاب جری جوان که در سال ۱۹۰۷ به چاپ رسید نیز از آثار مشهور جین وبستر است. کتاب سرگذشت زندگی جری و داستان دلدادگی او به دختری است که در مسیر رسیدن به دختر چالش‌های بسیاری را پشت سر می‌گذارد.

در داستان‌های جین وبستر همواره بانوان نقش فعال و پویا داشته و نویسنده با قلمی طنز و روان سعی در موفق نشان دادن بانوان دارد. این ویژگی را می‌توان در تمامی آثار او جست‌وجو کرد و به نوعی وی را از نویسندگان حقوق زنان دانست.

کتاب دشمن عزیز که آخرین نوشته‌ٔ جین وبستر است در سال ۱۹۱۵ به چاپ رسید، ادامه داستان بابا لنگ دراز و زمانی است که جودی ابوت با جرویس پندلتون ازدواج کرده و واگذاری یتیم‌خانه به سالی مک براید صمیمی‌ترین دوست جودی انجام می‌گیرد. این کتاب نیز همانند کتاب بابا لنگ دراز در قالب نامه‌نگاری‌هاست که داستان روایت می‌شود. دکتر نوانخانه در مخالفت با نظرات سالی عمل کرده و موجب رفتار لجاجت‌آمیز و متفاوت این دو نفر می‌شود. از این‌رو سالی لقب دشمن عزیز را به این دکتر داده و در نامه‌هایش وی را دشمن عزیز خطاب می‌کند.

از دیگر آثار جین وبستر که در طی ۳۹ سال زندگی خود نوشته است می‌توان به شاهدخت ویت که در سال ۱۹۰۵، معمای چهار تکه در سال ۱۹۰۸ و هیاهوی بسیار برای پیتر که در سال ۱۹۰۹ به چاپ رسید نام برد.

معرفی نویسنده
عکس جین  وبستر
جین وبستر

جین وبستر خالق رمان معروف بابا لنگ ‌دراز، نویسنده و نمایشنامه‌نویس آمریکایی بود. او که از خویشاوندان مارک تواین به شمار می‌‎رفت، خصوصیات سبک او را در نوشته‌های خودش نیز بازتاب داد. توجه به مسائل زنان، فقر و کودکان از جمله موضوعاتی است که وبستر در کتاب‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظرات کاربران

کاربر ۶۹۸۱۸۱۲
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

هم رمان عالی و هم گویندگی، خیلی لذت بردم

کاربر
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

عالی بود ✨👌

زمان

۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۲۴,۵۰۰
۳۰%
تومان