دانلود کتاب صوتی تیمارستان متروک با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تیمارستان متروک اثر دن پبلاکی

دانلود و خرید کتاب صوتی تیمارستان متروک

معرفی کتاب صوتی تیمارستان متروک

کتاب صوتی تیمارستان متروک نوشتهٔ دن پبلاکی و ترجمهٔ مروا باقریان و با صدای آرمان سلطان زاده و سحر بیرانوند و مریم پاک‌ذات است و آوانامه آن را منتشر کرده است. «گری­لاک» نام بیمارستان متروکی­ است که پیش‌­تر محل نگهداری کودکان و نوجوانان روانی بوده است؛ اما پس از مرگ مرموز چند بیمار جوان، به مکانی ترسناک تبدیل شد و در دل جنگل پوسید. نیل و بری طی سفری ماجراجویانه به تیمارستان گری­لاک، تصمیم گرفته‌­اند به یاری روح ربکا بیایند تا راز قتل او و مادرش را برای همگان برملا کنند. 

درباره کتاب صوتی تیمارستان متروک

گری­لاک نام بیمارستان متروک و عجیبی است که سال‌ها قبل محل نگهداری و درمان کودکان و نوجوانانی بوده است که به گفته‌ٔ دیگران مشکلات روانی داشتند؛ اما پس از مرگ مرموز چند بیمار جوان، تعطیل می‌شود و به مکانی تاریک و ترسناک در دل جنگل تبدیل می‌شود و می‌پوسد. نیل و بری طی سفری ماجراجویانه به تیمارستان گری­لاک، تصمیم گرفته‌­اند به یاری روح ربکا راز قتل او و مادرش را برای همگان برملا کنند. تنها راهنمای آن‌­ها در شروع این مسیر، سرنخ رمزی‌ است که ربکا در شعری که در سال‌نامه‌اش یادداشت کرده، به آن‌­ها داده است. در این کتاب خواننده با نیل و بری همراه می‌شود تا با آن‌ها معمای ربکا را حل کند.

شنیدن کتاب صوتی تیمارستان متروک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه‌مند به ژانرهای پر هیجان و ترسناک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تیمارستان متروک

«کمتر از پانزده دقیقهٔ بعد، نیل و بری در آشپزخانهٔ سراسر روشن خانهٔ اندی نشسته بودند. خوشبختانه برق خانهٔ او نرفته بود. نیل هنوز هم بی‌اختیار با هر صدای غژغژ یا وزش بادی از جا می‌پرید. اگر روح پدر ربکا تا آنجا تعقیبشان کرده و منتظر فرصت بود تا یک‌دفعه به داخل هجوم بیاورد، چه؟

اندی دوتا لیوان بزرگ که بخار ازشان بلند می‌شد گذاشت روی میز بین نیل و بری و گفت: «یه‌کم شیر می‌خواین؟ شکر؟» آن‌ها معمولاً چای نمی‌خوردند، اما باز هم سر تکان دادند و سعی کردند وحشتی را که در طوفان دنبالشان کرده بود فراموش کنند. توی صندلی‌هاشان کز کرده و خودشان را لای حوله‌های گرمی که اندی برایشان از حوله‌خشک‌کن درآورده بود، پیچیده بودند. بیرون از خانه باران بند آمده بود، اما صدای چک‌چک قطره‌های آبی که از شاخه‌ها روی زمین می‌چکید، از در توری خانهٔ اندی به داخل می‌پیچید.

اندی بعد از آنکه یک پاکت کوچک شیر و یک فنجان پر از شکر سر میز آورد، نشست پهلوی نیل و بری. گفت: «خب، درست برام توضیح بدین چه اتفاقی افتاد. نمی‌فهمم چرا نمی‌خواین من به پلیس زنگ بزنم.»

دو نفری به هم نگاهی انداختند. نمی‌دانستند چه جوابی بدهند.

اندی با نگرانی لبخند زد و گفت: «اشکالی نداره. شما یه چیزی دیدین. به من اعتماد کنین. توی این جنگل فقط شما نیستین که فکر می‌کنین شاید دیوانه شده باشین.»

دیوانه...

نیل گفت: «مطمئن نیستیم چی دیدیم، ولی ترسناک بود.»

«می‌فهمم.» اندی به جلو خم شد، روی آرنجش تکیه داد، چانه‌اش را روی مشت‌هایش گذاشت و ریشش جمع شد. «حالا فکر می‌کنین چرا یه نفر باید بخواد به‌زور وارد خونهٔ خاله‌های شما بشه؟»

نیل لیوان داغ را گرفته بود و انگشتانش را گرم می‌کرد. «راستش، ما فکر نمی‌کنیم کسی همچین چیزی خواسته باشه... تو گفتی که تا حالا چیزهای عجیبی توی این جنگل دیدی؟» اندی چشمش را تنگ کرد و به نیل نگاه کرد. نیل با احتیاط به حرفش ادامه داد: «اگه بهت بگیم که اون آدم یه آدمِ... زنده نبود، چی؟»

بری راست نشست و با چشم‌های گردشده‌اش، بدون کلمه‌ای حرف، از نیل پرسید این چه کاری بود که داشت می‌کرد. اما نیل مصمم بود. شاید اندی جواب‌هایی را که دنبالش بودند، می‌دانست؛ باید زودتر از این‌ها با او صحبت می‌کردند.»

نظرات کاربران

مملی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

داستان جذاب و خوبی داشت توی این ژانر و از اون بهتر صدای گویندگان بود که من خیلی خوشم اومد، یه مسیر ۹ ساعته رو توی ماشین تنها با این داستان سر‌ کردم توی جاده. خیلی چسبید

پسرك‌کتابخون📖
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

برای من خیلی جذاب و هیجان انگیز بود؛ ویژه گویندگان عالیی بودند👌🏻

ʕ •ᴥ•ʔ
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

پیشنهاد میکنم اگر خیلی نمیترسید حتما نسخه صوتی رمان رو دانلود کنید👍🏻 واقعا گویندگان عالی هستند و جو هیجان انگیزی رو براتون ایجاد میکنند فقط تنها بدی که داره صدای شخصیت ها تکراری بود اما بازم تونسته بودن یکم تغییرش بدن

- بیشتر
کاربر نامدار
۱۴۰۲/۰۶/۰۵

داستان جذابی بود، گوینده ها هم بسیار حرفه ای اجراش کردن.

کاربر 5166653
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

عالی عالی عالی بدون نقص هر کی هیجان میخواد صد در صد پیشنهاد میکنم گوینده عالی ممنون از همه

ahmad
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

توی ژانر معما و اسرار آمیز واقعا جذاب بود صدا گذاری ها هم به زیبایی اثر افزوده بود🤞🏻

کاربر 7285098
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

کتاب جالبی بود و گویندگان خوبی داشت میتونستم هر دقیقه اش رو تصور کنم

maxin
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

عالی بود درست ترجمه شده بود صدای گویندش هم خوب بود

farshad.james
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عالی بود

nadir
۱۴۰۳/۰۱/۰۱

ترکیب آقای سلطان زاده و خانم پاکذات محشر میشه نخوندمش ولی میخرم و مطمئنم راضی میشم

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۳۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۸,۸۰۰
۳۰%
تومان