دانلود کتاب صوتی منسفیلد پارک با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی منسفیلد پارک اثر جین آستین

دانلود و خرید کتاب صوتی منسفیلد پارک

نویسنده:جین آستین
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۲.۷از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی منسفیلد پارک

کتاب صوتی منسفیلد پارک نوشتهٔ جین آستین و ترجمهٔ رضا رضایی و با صدای سحر بیرانوند و مهبد قناعت پیشه است و آوانامه آن را منتشر کرده است. این رمان کلاسیک عاشقانه سال ۱۸۱۴ منتشر شد و به شهرت آستین افزود.

درباره کتاب صوتی منسفیلد پارک

جین آستن را اغلب به رمان‌های شاخصش می‌شناسند؛ رمان‌هایی با فضای رمانتیک و واقعی در حوالی قرن‌های هجده و نوزده. غرور و تعصب معروف‌ترین رمان اوست که همه اگر کتابش را نخوانده باشند، فیلمش را دیده‌اند و از داستان هیجان‌انگیز و عاشقانهٔ آن لذت برده‌اند. اما منسفیلد پارک به غرور و تعصب شباهتی ندارد و شاید از این نظر جذاب باشد. برخی از منتقدان منسفیلد پارک را رمان شاخص و شاهکار آستین قلمداد کرده‌اند، حال آنکه غرور و تعصب هم شاهکار شناخته می‌شود. درواقع این کتاب آستین را نسبت به دیگر داستان‌های او می‌توان به دنیای مدرن نزدیک‌تر محسوب کرد.

منسفیلد پارک داستان دختری خجالتی، حساس، باهوش و اخلاق‌گرایی به نام فانی پرایس است که در منسفیلد همراه با فامیلش زندگی می‌کند. خانوادهٔ فانی ۱۱ فرزند دارند و او دومین فرزند آن‌هاست. آن‌ها تنگدست هستند و به همین دلیل فانی مجبور می‌شود با خانواده‌ٔ عمویش زندگی کند. در این خانواده‌ٔ شلوغ قرار است اتفاق‌های بی‌شمار عاشقانه و روابط پنهانی سرشاری رخ دهد و خواننده یا شنونده هر لحظه غافلگیر شود.

شنیدن کتاب صوتی منسفیلد پارک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های کلاسیک و عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جین آستین

جین آستین کلاسیک‌نویس انگلیسی، زاده‌ٔ ۱۶ دسامبر ۱۷۷۵ در انگلستان در یک خانواده‌ٔ پرجمعیت است. در خانواده‌ٔ آستین نوشتن امری بود که همه به آن ترغیب می‌شدند؛ البته وجود کتابخانه‌ٔ پدرش با ۵۰۰ جلد کتاب بی‌تاثیر نبوده است. او به دلیل علاقه‌ای که به ادبیات داشت به مطالعه و نوشتن روی آورد. جین سال ۱۷۸۳ به همراه خواهرش برای تحصیل به آکسفورد می‌روند؛ اما به دلیل شیوع بیماری تیفوس نزد خانواده برمی‌گردد و در«همپشر» ساکن می‌شود و تنها در اواخر عمرش برای نزدیکی به پزشکش در «وینچستر» زندگی کرد. آستین با وجود بیماری، به نوشتن ادامه داد و حتی توانست رمان‌های «عقل و احساس»، «غرور و تعصب»، «منسفیلد پارک» و«اما» را بدون توقف بین سال‌های ۱۸۱۱ تا ۱۸۱۳ به چاپ برساند.

در آثار جین آستین همواره انتقال احساسات زنانه، عدالتخواهی برای زنان، طنز و تصویرسازی با جزئیات به چشم می‌خورد. به دلیل این فضاسازی‌ها نوشته‌هایش منبع الهام فیلم‌های زیبایی بوده است. نکته جالب این است که او مدت‌ها نوشته‌های خود را بدون نام منتشر می‌کرد. سرانجام ۱۸ جولای ۱۸۱۷، در کنار خواهرش که پیوند عمیقی با او داشت در «وینچستر» بریتانیا در ۴۱ سالگی درحالیکه برعکس شخصیت‌های داستانش ازدواج نکرده بود، درگذشت.

دو کتاب او بعد از مرگش به چاپ رسیدند و «سندیتن»، «لیدی سوزان» و «واتسونه‌ا» نوشته‌های دیگر او هستند که ناتمام ماندند. جین آستین تنها زنی است که بعد از ملکه‌ٔ انگلستان، تصویرش بر روی اسکناس‌ها چاپ می‌شود. خانه‌ای که آستین از سال ۱۸۰۹ به همراه خانواده‌اش در آن سکونت داشت، امروز یک موزه است که یاد او را زنده نگه داشته است.

نظرات کاربران

saqqa
۱۴۰۲/۰۴/۲۴

یک رمان عاشقانه‌ی قشنگ دیگه از جین آستین عزیز. شخصیت اول این کتاب خیلی خجالتی و کم رو و کم حرفه و همین باعث شده متفاوت باشه با بقیه کتابهاش. خیلی خوب به احساسات و درونیات عشاق جوان پرداخته و شخصیت های

- بیشتر
حدیث
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

متاسفانه بیشتر محتوای رمان های خانم استین دور بر پیدا کردن همسر می‌چرخه.

زمان

۲۰ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۳۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۳۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۲,۰۰۰
تومان