دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان (اجرای جدید) با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سمفونی مردگان (اجرای جدید) اثر عباس معروفی

دانلود و خرید کتاب صوتی سمفونی مردگان (اجرای جدید)

معرفی کتاب صوتی سمفونی مردگان (اجرای جدید)

کتاب سمفونی مردگان (اجرای جدید) نوشتهٔ عباس معروفی است و آرمان سلطان زاده و مهبد قناعت پیشه و جمعی دیگر از گویندگان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند. آوانامه این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی معروف‌ترین اثر عباس معروفی که یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار ادبیات معاصر فارسی‌زبان در بیرون از ایران است. نویسنده در این اثر داستان زندگی اعضای خانواده‌ٔ «اورخانی» و رقابت «آیدین» و «اورهان»، دو برادر را روایت کرده است که شخصیت‌های بسیار متفاوتی دارند.

درباره کتاب سمفونی مردگان (اجرای جدید)

کتاب صوتی سمفونی مردگان (اجرای جدید) دربردارندهٔ رمانی نوشتهٔ عباس معروفی است. نسخه‌های صوتی دیگری از این اثر منتشر شده است، اما در کتاب حاضر می‌توانید این داستان که فضایی اجتماعی دارد را با صدای آرمان سلطان زاده و مهبد قناعت پیشه و جمعی از گویندگان دیگر بشنوید. این رمان صوتی توانسته جایزهٔ بنیاد غیردولتی «کگدوپ» و جایزهٔ سال ۲۰۰۱ از بنیاد انتشارات ادبی - فلسفی «سورکامپ» را دریافت کند.

رمان صوتی سمفونی مردگان داستان زندگی اعضای خانواده‌ٔ «اورخانی» است. آن‌ها در زمانه‌ای زندگی می‌کنند که به عقیدهٔ بسیاری بخشی از جامعه در حال گذار به مدرنیته است.  معروفی در این اثر داستان زندگی خانواده‌ای سنتی‌ را روایت کرده که به سرنوشت عجیبی دچار می‌شوند. چهار فرزند خانواده هر کدام به نوعی نماینده یک تفکر خاص هستند، اما جدال میان دو برادر با نام‌های «آیدین» و «اورهان» تنش بیشتری دارد. آیدین با تفکری مدرن جلو می‌رود و از خانواده طرد می‌شود، اما اورهان پایبند به سنت‌ها و فرزند موردعلاقه‌ٔ پدر است. عباس معروفی در این کتاب صوتی تضادهای اجتماعی موجود را در سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۳۰ را از دل یک داستان روایت کرده است.نویسنده در این اثر صوتی از جریان سیال ذهن استفاده کرده است. بسیاری این اثر را با کتاب «خوشه‌های خشم» نوشتهٔ «ویلیام فاکنر» مقایسه کرده‌اند.

خواندن کتاب سمفونی مردگان (اجرای جدید) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های ایرانی و علاقه‌مندان به قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره عباس معروفی

عباس معروفی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۳۶ به دنیا آمد. وی رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، شاعر، ناشر و روزنامه‌نگار معاصر ایرانی و مقیم آلمان است. او به‌خاطر موضع‌گیری علیه حکومت ایران، بارها بازجویی شد و سرانجام تحت‌فشار سیاسی از ایران خارج شد و به آلمان رفت.

معروفی فعالیت ادبی خود را زیر نظر هوشنگ گلشیری و محمدعلی سپانلو آغاز کرد و در دههٔ ۶۰ با چاپ رمان سمفونی مردگان در عرصهٔ ادبیات ایران مشهور و مطرح شد.

این نویسندهٔ ایرانی جوایز متعددی نیز برای نوشته‌های خود دریافت کرده است:

جایزه هلمن هامت (مشترکاً با هوشنگ گلشیری)، جایزه روزنامه‌نگار آزاده سال از اتحادیه روزنامه‌نگاران کانادا، جایزه «بنیاد انتشارات ادبی فلسفی سور کامپ» برای رمان سمفونی مردگان در سال ۲۰۰۱ و نیز جایزه بنیاد ادبی آرتولد تسوایگ در سال ۲۰۰۲

تعدادی از رمان‌های عباس معروفی عبارت‌اند از:

سمفونی مردگان (۱۳۶۸)، سال بلوا (۱۳۷۱)، پیکر فرهاد (۱۳۸۱)، فریدون سه پسر داشت (۱۳۸۲)، ذوب شده (۱۳۸۸)، تماماً مخصوص (۱۳۸۹)، نام تمام مردگان یحیاست (۱۳۹۷)

بخشی از کتاب سمفونی مردگان (اجرای جدید)

«آیدین حس می‌کرد که این قیل و قال به خاطر اوست. چون حاضر نبود به حجره‌ی پدر برود و مثل او کاسب محترم و شریفی بشود. او می‌خواست بنویسد. بخواند و غرق در دنیای کتاب و شعر خودش باشد. وقتی اتاقش را عوض کردند و ناچار شد مثل آدم‌های تبعیدی در اتاق زیرزمینی زندگی کند، هیچ واکنشی نشان نداد. گذاشت که علنا سر به سرش بگذارند. گذاشت که پدر بهش بگوید: «الدنگ»، «بی‌رگ» و حتی وقتی دست‌نوشته‌ها و کتاب‌هایش را کنار حوض به آتش کشیدند، بیشتر مجذوب کار خود شد و تصمیم گرفت که از نو همه آن‌ها را به دست آورد.»

معرفی نویسنده
عکس عباس معروفی
عباس معروفی
ایرانی | تولد ۱۳۳۶

عباس معروفی، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۳۶ در بازارچه‌ی نایب السلطنه تهران، به دنیا آمد. کلاس اول دبستان بود که پدر و مادرش به خانه‌ی جدید رفتند و او را در زادگاهش جا گذاشتند تا مادربزرگش تنها نباشد. تا کلاس پنجم دبستان، شاگرد اول بود. بنا به توصیه‌ی مدیر مدرسه به پدرش، کلاس پنجم و ششم را با هم امتحان داد. تمام دوران دبیرستان را شبانه خواند و روزها در یکی از مغازه‌های پدر کار می‌کرد. او در دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد اما در دانشگاه به سراغ ادبیات دراماتیک رفت. از همان دوران کودکی به نوشتن علاقه‌مند بود. آن روزها با تغییر دادن برخی نام‌ها و جزئیات آثار نویسندگان بزرگ، مانند چخوف، سعی در آفریدن چیزی داشت. اما در سال ۱۳۵۵ با شرکت در مسابقه داستان‌نویسی کیهان جوانان، مقام اول را به دست آورد. از آن روز، شروع به منتشر کردن داستان‌هایش در نشریات و مطبوعات مختلف کرد.

نظرات کاربران

Little philosopher
۱۴۰۳/۰۶/۰۸

وای وای این باید یک خواب باشه عباس معروفی آرمان سلطان زاده مهبد قناعت پیشه 🤯✨

Mah7ab
۱۴۰۳/۰۶/۰۹

خیلی وقت بود منتظر بودم دوباره اجرا بشه این کتاب 👌🏼👌🏼

مسلم عباسپور
۱۴۰۳/۰۶/۰۹

قطعا و بدون شک این کتاب با صدای استاد آرمان سلطان زاده شنیدن داره! چه شود! بی نهایت لذت بخش ست. حس دیدن یک تئاتر زنده رو داره صدای ایشون و کلمات ناب عباس معروفی بزرگ.

❤️
۱۴۰۳/۰۶/۰۹

۸سال پیش این کتاب رو خوندم. یادمه به قدری غمگین شدم ازین کتاب که حوصله ای نداشتم. کتاب به قدری تاثیر گذار بود که تا مدت ها هیچ کتابی برای من ارزشی نداشت. آقای معروفی قلمی بی نظیر دارند اما

- بیشتر
روژینا
۱۴۰۳/۰۶/۰۹

این ورژن از بقیه ورژن ها بهتره😍با احترام به طرفدارای اون ورژن😍

کاربر 2666311
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

من با صدای جناب آقای حسین پاکدل گوش دادم و بی نظیر بود.حس و حالش و آهنگش محشر بود.و قطعا به همه با صدای جناب پاکدل پیشنهاد میکنم❤️

کاربر ۴۳۵۱۹۸۱
۱۴۰۳/۰۶/۰۹

کارهای تولید آوانامه قطعا بهترین است بی درنگ باید خرید و شنید

منوچهر نظری
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

خدااااااااایا سمفونی مردگان با صدای آرمان سلطان زاده چه شود

Kia
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

خیلی خوشحالم که دوباره گویندگی کردن این کتاب رو من اصلا نتونستم با نسخه قبلی ارتباط بگیرم و رفتم نسخه فیزیکی خریدم ولی این نسخه جدید گویندگیش خیلی خوبه

Siavash A
۱۴۰۳/۰۶/۱۰

کتاب ناقص است. یک بخش مهم از متن در نسخه صوتی حذف شده

زمان

۱۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۹۹۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۹۹۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰
۳۰%
تومان