دانلود و خرید کتاب اتوبوس سرگردان جان اشتاین‌بک ترجمه سعید ایمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتوبوس سرگردان اثر جان اشتاین‌بک

کتاب اتوبوس سرگردان

انتشارات:انتشارات نگاه
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اتوبوس سرگردان

«اتوبوس سرگردان» اثر دیگری از نویسنده رمان محبوب و ماندگار «خوشه‌های خشم» است. جان اشتاین بک در این کتاب هم با نگاه انسان‌دوستانه خود، تابلویی دیگر از زندگی مردم آمریکا را تصویر می‌کند. این اثر نیز مانند دیگر آثار او بیانگر حال و روزگار طبقه فرودست امریکا پس از بحران‌های داخلی است. شخصیت‌های این اثر براساس واقعیت خلق شده‌اند. روسپیان و مهاجرانی که در پی رکود اقتصادی و بیکاری سراسری با فقر دست به گریبانند و اتوبوسی که نماد این سرگردانی و زوال است. اتوبوس در جاده‌های خراب متروک و پر از آب کالیفرنیا سرگردان مانده است. راننده مردی خوش‌بنیه، خونگرم و بی‌اراده است. مسافران از طیف‌های گوناگونند، دختری‌ که در کاباره‌ها می‌رقصد، فروشندهٔ دوره‌گردی‌ که دنبال چیزهای خنده‌دار می‌گردد و پسری که می‌خواهد ادای مردها را درآورد، همچنین یک دختر دانشگاهی که در پی ارضای هوس‌های پنهانی خویش است و پدر و مادر این دختر. جان اشتاین‌بک در این کتاب با صداقت تمام، جدال‌ها، هیجان‌ها و هوس‌های مردان و زنان را تشریح می‌کند. این اثر که در سال ۱۹۴۷ منتشر شد، مورد تحسین و ستایش همان منتقدانی قرار گرفت که او را به جانب‌داری از جنگ متهم کرده بودند.
معرفی نویسنده
عکس جان اشتاین‌بک
جان اشتاین‌بک

جان ارنست استاین‌بک که در ایران با نام جان اشتاین بک نیز شناخته می‌شود، نویسنده‌ای آمریکایی است که در ۲۷ فوریه سال ۱۹۰۲ در کالیفرنیا متولد شده و در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۸ به علت بیماری قلبی چشم از جهان فروبست.

نظرات کاربران

یوسف
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

از اون دست کتاب هایی نیست که موقع خواندن عجله داشته باشی که ببینی بعدش چه می‌شود! ولی در کل بد نیست. داستانی در مورد افرادی که با انگیزه‌های مختلف، در سفری نه چندان طولانی با هم‌ همسفرند. شخصیت پردازی

- بیشتر
ژاله
۱۴۰۰/۰۷/۲۱

رمانی زیبا ودر خور تحسین بود که به خواننده می آموخت همکاری وهمدردی درهر مکانی خوشایند و امکان پذیر است و در ضمن باید هر کس وجدانی بیداروهوشیار داشته باشد و به ندای درونیش پاسخ مثبت بدهد با سپاس فراوان

النازم
۱۳۹۹/۰۶/۰۹

عالی بود ، جان اشتاین بک فوق العاده اس ، این اثرش عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
جان استن‌بک مردی‌ست که از سیاهی و نفرت راه باز می‌کند. او برای گشودن این راه از هزاران بحران و بدبختی می‌گذرد، بیکاری‌ها و دربه‌دری‌های مردم و ستم سرمایه‌داران و بهره‌کشی آنها را دیده و فقر و گرسنگی کسانی را احساس کرده است که زیر دنده‌های غول‌پیکر سرمایه جان کنده‌اند.
mohsen
یک مرد یا زن عاشق پنجاه ساله احساس ناهنجاری در آدم به‌وجود می‌آورد.
پویا پانا
تنها چیزی که در دنیا ارزش دارد جوانی‌ست و کسی که جوانی‌اش را از دست بدهد تقریباً مرده است.
پویا پانا
آدمی در عرض چند روز به یک قصر هم عادت می‌کند و بعد طالب چیزهای دیگری می‌شود.
پویا پانا
بلانکن‌ها و دامادهایشان از اهالی فقیر، نادان، مغرور و خشن کنتاکی بودند. آنها بدون اثاثیه و بی‌هیچ‌گونه وسایل زندگی از مشرق آمدند و تنها چیزی که همراه داشتند تعصب و عقاید سیاسی‌شان بود.
پویا پانا

حجم

۲۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۲۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان