دانلود و خرید کتاب دوست‌داشتم کسی جایی منتظرم باشد آنا گاوالدا ترجمه مینا آذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوست‌داشتم کسی جایی منتظرم باشد اثر آنا گاوالدا

کتاب دوست‌داشتم کسی جایی منتظرم باشد

نویسنده:آنا گاوالدا
امتیاز:
۲.۶از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دوست‌داشتم کسی جایی منتظرم باشد

عشق در کارهای آنا گاوالدا همچون زندگی، موضوع اساسی است. عشق می‌تواند خوشبختی‌آفرین و اسرارآمیز و در عین حال دردآور و صدمه‌زننده باشد. «دوست‌داشتم کسی جایی منتظرم باشد» دوازده داستان کوتاه دارد که می‌شود گفت مشخصه اصلی آنها عشق و اثر آن بر روان آدم‌ها است و همینطور رویارویی آنها با این پدیده و خصوصاً نیاز به دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن: سال‌ها به این باور بودم این زن بیرون از زندگی من بوده‌است، شاید نه خیلی دور اما بیرون از زندگی من. باور داشتم او دیگر وجود ندارد، که جایی بسیار دور از من زندگی می‌کند. دیگر هرگز به زیبایی آن روزها نیست، که متعلق به دنیای گذشته است. دنیای روزگار جوانی‌ام، زمانی‌که که سرشار از احساسات پرسوز و گداز بودم، زمانی که باور داشتم عشق همیشگی است و هیچ‌چیز بالاتر از عشقی که به او دارم نیست. از این دست حماقت‌ها. بیست و شش ساله بودم، روی سکو ایستگاه ایستادم. نمی‌فهمیدم چرا این‌قدر گریه می‌کرد. او را در آغوش گرفته و می‌بوییدم. فکر می‌کردم از رفتن من آنقدر ناراحت است و می‌خواهد ناراحتی‌اش را به من نشان دهد. چند هفته بعد، زمانی که غرورم را مثل یک چیز وقیح لگدمال کردم، تلفن زدم، یا در نامه‌های بسیار بلند شکوه‌آمیزی که نوشتم، بالاخره متوجه شدم. متوجه شدم آن روز مثل ابر بهار اشک می‌ریخت چون می‌دانست آخرین بار است که مرا می‌بیند، داشت بر مرده‌ی من گریه می‌کرد.
معرفی نویسنده
عکس آنا گاوالدا
آنا گاوالدا

آنا گاوالدا نویسنده معاصر ادبیات فرانسه است؛ نویسنده داستان‌های کوتاه و رمان‌هایی عاشقانه. او در ۱۹۷۰ در غرب پاریس متولد شد. پدربزرگش جواهرساز بود و در سن پترزبورگ زندگی می‌کرد. زمانی که کارش را از دست داد از کشور خارج شد و همین شد که نسل‌های بعدی خانواده گاوالدا در فرانسه زندگی کردند. سال‌های زیاد زندگی در فرانسه آن‌ها را از ریشه روسی خود دور نکرد.

نظرات کاربران

dokhtare porteghali
۱۳۹۷/۰۸/۲۴

سلام من میخواستم یکی از کتابای این نویسنده رو بخونم کدومو بخونم بهتره؟

Fateme Zeighami
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

این کتاب مجموعه ای از داستانهای کوتاهه که تمرکزشون بر احساسات درونی آدمهاست. داستانها روان و جذاب هستند و به سرعت پیش میروند و در مواردی شمارو غافلگیر میکنند. اما ترجمه این نسخه ایراد داره و باعث شده بعضی از

- بیشتر
یار مهربان♡
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

ترجمه و نوشتار کتاب خیلی بد هست. موضوعات روشن و جذابی هم ندارد. ولی داستان آخر، "سرانجام"، خیلی زیباست. نویسنده پایان کتاب را زیبا بیان کرده است. در کل ارزش یک بار خواندن را دارد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
جایی که در آن هستیم مهم نیست، مهم این است در چه حالت روحی قرار داریم.
(:Ne´gar:)
مروز وقتی صورت حساب‌های بانکی‌ام را می‌خوانم، خوب می‌بینم که زندگی عجب بازی بی‌مزه‌ای است.
melika haghighat
قهوه، صورت حساب، انعام، پالتوهایمان، تمام این‌ها فقط جزئیات است، جزئیات، جزئیات. جزئیاتی که زندگیمان را می‌سازد.
Fateme Zeighami

حجم

۱۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان