دانلود و خرید کتاب برادران کارامازوف فئودور داستایفسکی ترجمه نسرین مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایفسکی

کتاب برادران کارامازوف

انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برادران کارامازوف

کتاب الکترونیکی «برادران کارامازوف» از فئودور داستایوفسکی و نسرین مجیدی - نشر روزگار. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

معرفی نویسنده
عکس فئودور داستایفسکی
فئودور داستایفسکی
روس | تولد ۱۸۲۱ - درگذشت ۱۸۸۱

داستایفسکی، نویسنده‌ی رمان‌های مشهوری مانند قمارباز و برادران کارامازوف، در ۱۱ نوامبر ۱۸۲۱ در شهر مسکو و در خانواده‌ای بسیار مذهبی چشم به جهان گشود. این موضوع باعث شد خود او نیز در طی حیات خود انسانی مذهبی باقی بماند. او در مدرسه آموزش‌های نظامی می‌دید، اما خودش به ادبیات علاقه‌ی بسیاری داشت؛ بنابراین پس از اتمام مدرسه خود را وقف نوشتن کرد. نوشته‌های اولیه‌ی داستایوفسکی از او مردی جوان و بسیار پانرژی و در عین حال با روانی بی‌ثبات ترسیم می‌کنند.

نظرات کاربران

pourheidar
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

داستان خیلی خوبی هست و مسائل و کشمکش‌های اخلاقی و ایدیولوژیک رو در موقعیت‌های مختلفی به شکل جذاب واکاوی می‌کنه؛ کلاً هم تعلیق‌های جالبی داره؛ و البته یک جاهایی انگار که بیش از حد کش اومده و باعث خستگی مخاطب

- بیشتر
hadi kaveh
۱۴۰۲/۰۵/۰۷

ترجمه نسرین مجیدی رو به هیچ وجه توصیه نمیکنم.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
دیگران در مورد تحصیلات و آموزش با شما صحبت می‌کنند، اما خاطرات خوب و مقدسی که از دوران کودکی به جا می‌ماند بهترین آموزش‌ها را در خود دارد. اگر انسان تعداد زیادی از این خاطرات داشته باشد تا آخرین روز زندگیش در امان خواهد بود و خوشبخت خواهد شد. حتی اگر یک خاطره خوش از دوران کودکی داشته باشیم شاید روزی وسیله نجات‌مان بشود.
pourheidar
اکنون ببینیم یک پیر صومعه چه کسی است و رسیدن به چنین مقامی چه شرایطی دارد؟ این فرد کسی است که اراده و روح فرد را می‌گیرد و آن را با اراده و روح خویش درهم می‌آمیزد. وقتی شما مرید یکی از این افراد می‌شوید اراده خود را به او می‌دهید و در اختیار او قرار می‌گیرید. یعنی تسلیم محض می‌شوید و خود را به طور کامل به دست او می‌سپارید. کسی می‌تواند در این آزمایش موفق شود که بتواند از خواست و اراده خویش به طور کامل بگذرد، در این صورت است که پس از مدتی طولانی موفق می‌شود استعدادها و ویژگی‌ها و آگاهی خاصی بیابد
ali.rooholamin

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵۵,۰۰۰
تومان