دانلود کتاب صوتی شوالیه ناموجود با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شوالیه ناموجود اثر ایتالو کالوینو

دانلود و خرید کتاب صوتی شوالیه ناموجود

گوینده:مریم محبوب
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شوالیه ناموجود

شوالیه ناموجود ایتالو کالوینو اولین‌بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد. داستان این رمان در زمان حکومت شارلمانی موسس امپراطوری روم و جنگ‌های صلیبی می‌گذرد و درباره راهبه‌ای است که اسراری را برملا می‌کند. این اثر یکی از سه‌گانه‌های نیاکان ما اثر ماندگار ایتالو کالوینو است.

درباره کتاب صوتی شوالیه ناموجود

داستان درباره شوالیه‌ای به اسم آژیلوف است که وجود خارجی ندارد. درواقع یک اراده و صدا از درون زره‌ای سفید است که دقیق‌تر و پرکار از جنگجویان دیگر است. آژیلوف که شوالیه‌ای با اراده و کاردرست است زره خود را هنگام دفاع از راهبه داستان، به دست می‌آورد و این زره در ماجراهایی از فرانسه، انگلیس و شمال افریقا سر درمی‌آورد تا گواهی بر پاکدامنی زن راهبه باشد. شوالیه ناموجود داستان شباهتی به انسان‌ها ندارد و عاری از هر نوع احساس نیاز است. ایتالو کالوینو این زره توخالی را جان داده و از او یک منتقد ساخته است.

ایتالو کالوینو در این رمان نمادین و طنز موضوعاتی همچون اخلاق جوانمردی و هویت را مطرح کرده و شخصیت اصلی داستان نمادی از مردانگی، پارسایی و وفاداری است. کالوینو با طنز ظریفش جنگ‌های صلیبی را هم در این اثر به سخره گرفته و از چشم و همچشمی مسیحی‌ها برای شرکت در نبردها انتقاد کرده است. از جمله لطیفه‌هایی که کالوینو در این داستان به کار می‌برد این است که می‌گوید در نبرد میان مسیحیان و مسلمان‌ها هر یک به جای درگیر شدن با هم، به گفتن ناسزا و فحش‌های رکیک به زبان خودشان اکتفا می‌کردند.

شنیدن شوالیه ناموجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دوست‌داران آثار ایتالو کالوینو و تمام کسانی که از خواندن و شنیدن رمان‌های نمادین لذت می‌برند.

درباره ایتالو کالوینو

ایتالو کالوینوی ایتالیایی نویسنده‌ای مبدع، نوآور بود که توانست از قید و بند سبک‌ها رها شود. می‌توان سبک خاص نوشتن او را چیزی بین سورئال یا پست‌مدرن دانست. کالوینو، برای نوع نگارش داستان‌های کوتاهش شهرت بسیاری پیدا کرده است و او را یکی از مهم‌ترین نویسندگان ایتالیایی قرن بیستم می‌دانند. او در طول حیات ادبی‌اش در ژانرها و سبک‌های گوناگونی از داستان کوتاه، رمان، مقاله و رساله علمی قلم زد. بارون درخت نشین، شوالیه ناموجود، کمدی‌های کیهانی و ویکنت دونیم‌شده از آثار معروف این نویسنده‌اند.


نظرات کاربران

Sima
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

موضوع کتاب جالب و نو بود اگر چه که در ابتدا کسل کننده بنظر می‌رسید اما شنیدنش را توصیه میکنم

Hossein Movassaghi
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

کتاب جالبی نبود

زمان

۵ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۲۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان