دانلود کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها اثر دانیل هوتنلوچر

دانلود و خرید کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها

معرفی کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها

کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها نوشتهٔ دانیل هوتنلوچر و هنری کیسینجر و اریک اشمیت و ترجمهٔ علی علی پناهی است. گویندگی این کتاب صوتی را ابوالفضل شاه بهرامی انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها

کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها حاوی اعتقادات و پرسش‌های هنری کیسینجر و اریک اشمیت و دانیل هوتنلوچر دربارهٔ هوش مصنوعی است. این سه نفر معتقدند که هوش مصنوعی به‌زودی تمام امور انسان‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. نوید هوش مصنوعی برای ایجاد تحولات تاریخ‌ساز در جامعه، اقتصاد، سیاست و خط‌مشی خارجی، حاکی از آن است که آثار هوش مصنوعی فراتر از آن است که فقط نویسنده‌ای از عهدهٔ شرح آن برآید و فراتر از حوزهٔ خاصی است که موردتوجه این یا آن نویسنده باشد؛ در واقع سؤالاتی که هوش مصنوعی مطرح می‌کند، نیازمند دانش و اطلاعاتی است که فراتر از تجربیات انسانی است؛ به همین دلیل، نویسندگان این کتاب صوتی با توصیه و کمک آشنایان در حوزهٔ فناوری، تاریخ و علوم انسانی، گرد هم آمدند تا در این زمینه گفت‌وگو کنند. با آن‌ها همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی عصر هوش مصنوعی و آینده ما انسان ها

«در طول تاریخ، انسان‌ها در تلاش بوده‌اند تا ابعاد مختلف محیط زندگی خود را خوب بشناسند. هر جامعه‌ای با روش خود به دنبال شناخت جهان هستی و پاسخ دادن به چنین سؤالاتی بوده است: چگونه می‌توان آن را درک کرد؟ آن را پیش‌بینی کرد؟ به آن شکل داد؟ آن را کنترل کرد؟

هر ملتی در تلاش برای یافتن پاسخ این سؤالات به نتایجی رسیده است. مهم‌ترین این نتایج مفهوم رابطهٔ انسان با جهان بوده -توانایی او برای شناخت پیرامون خود، احساس رضایت خاطر از کسب دانش و درعین‌حال، محدودیتی که نسبت به دانش خود احساس کرده است؛ حتی اگر در عصری یا در فرهنگی انسان احساس کرده منطق و قدرت استدلال او محدود است، یعنی نتوانسته بخش عظیمی از جهان خلقت یا ابعاد اسرار نهفته در جهان را درک کند یا بفهمد، افرادی با قدرت منطق خود ثابت کرده‌اند که انسان زمینی توانایی شناخت جهان و تأثیرگذاشتن بر آن را دارد. انسان‌ها، چه از طریق علمی و چه با کمک الهیات، توانسته‌اند پدیده‌ها را بررسی کنند و درنهایت به شرح و توضیح آن‌ها بپردازند و به این ترتیب، توانسته‌اند به محیط خود واکنش نشان دهند یا با آن سازگار شوند. با ابداع هوش مصنوعی، انسان‌ها در حال خلق بازیگر قدرتمندی در فرایند تحقیق و پژوهش خود هستند. برای اینکه بدانیم این تحول چقدر اهمیت دارد، مروری کوتاه خواهیم داشت به مسیری که منطق و استدلال انسان طی کرده و با موفقیت‌هایی که در دوره‌های مختلف تاریخی به‌دست‌آورده، شأن و اعتبار خود را یافته است.

هر دورهٔ تاریخی در برابر جهان و شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خاص خود یک سری توضیحات و توجیهات دارد. روزگار کلاسیک، قرون وسطی، عهد رنسانس و عصر جدید، همگی مفاهیم خود را از انسان‌ها و از جامعه گرفته‌اند و با توجه به میزان تناسبی که این مفاهیم با نظم موجود در پدیده‌ها داشته‌اند، به نظریه‌پردازی دربارهٔ آن‌ها پرداخته‌اند. وقتی آگاهی و شناخت رایج برای توجیه استنباطی که از واقعیت‌ها، یعنی رویدادهایی که تجربه می‌کردند، اکتشافاتی که صورت می‌گرفت و دیگر عوامل فرهنگی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شدند کافی نبود، تحولات فکری (و گاهی سیاسی) اتفاق می‌افتاد و عصر جدیدی آغاز می‌شد. ظهور عصر هوش مصنوعی ادراکی را که امروز از واقعیت‌ها داریم با چالش‌های مهمی روبه‌رو کرده است.»

نظرات کاربران

کاربر 8566413
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

عالی

زمان

۸ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۶۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۶,۰۰۰
۶۰,۲۰۰
۳۰%
تومان