دانلود کتاب صوتی قدرت رها کردن با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت رها کردن اثر دیمون زاهاریادس

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت رها کردن

معرفی کتاب صوتی قدرت رها کردن

کتاب صوتی قدرت رها کردن نوشتهٔ دیمون زاهاریادس و ترجمهٔ سمانه احمدزاده با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی است و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم چگونه گذشته را رها کنیم، مشتاقانه به آینده بنگریم و درنهایت به رهایی عاطفی برسیم و از آن لذت ببریم؟

درباره کتاب صوتی قدرت رها کردن

بسیاری از ما درگیر عواطف و افکار منفی می‎‌شویم. برخی از آن‌ها ناشی از خاطرات دردناکی است که به‌واسطهٔ شکست‌های عمیق ایجاد می‌‎شوند و برخی دیگر ریشه در ناامیدی‌‎های عذاب‌آوری دارند که در اثر انتظارات نادرست و رؤیاهای ازدست‌رفته حاصل شده‌‎اند و برخی دیگر نیز نتیجهٔ خشم، رنجش و ناامیدی هستند که به‌خاطر استرس‌‎ها و بحران‌‎هایی که هر روز به ذهنمان هجوم می‌‎آورند، به وجود آمده‌‌اند. کتاب صوتی قدرت رهاکردن به ما کمک می‌کند تا گذشته را رها کنیم، مشتاقانه به آینده بنگریم و در نهایت به رهایی عاطفی برسیم و از آن لذت ببریم.

این کتاب در ۵ بخش نوشته شده که عنوان آن‌ها به‌ترتیب عبارت است از «آنچه از این کتاب خواهید آموخت»، «مزیت رهاکردن»، «رایج‌ترین دلایلی که رهاکردن را برای ما مشکل می‌کنند»، «۲۱ استراتژی برای رهایی و ادامه‌دادن» و «نظرات نهایی درمورد قدرت رها کردن».

در این کتاب، ما با یکدیگر همراه می‌شویم تا از طریق یک فرایند گام‌به‌گام، رها کردن منفی‌بافی را به شما آموزش دهیم. شما خواهید آموخت که چگونه طرز فکر عدم‌دلبستگی را پرورش دهید و به کار گیرید. وقتی صحبت از عدم‌دلبستگی به میان می‌آید عموماً فکر می‌کنیم مقصود رها شدن از دلبستگی‌های مادی است؛ اما تمرکز کتاب بر این ایده نیست.

شنیدن کتاب صوتی قدرت رها کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های توسعهٔ فردی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قدرت رها کردن

«تصمیم به رها کردن گذشته کار آسانی است. متعهد کردن خود به کنار گذاشتن خاطرات دردناک و عواطف منفی نیز ساده است؛ اما بخش دشوار کار، رها کردن گذشته به‌صورت عملی است.

احتمالاً در گذشته یک رخداد ناراحت کننده، رابطه ناموفق، تصمیم خسارت‌بار و یا یک کینه شخصی را تجربه کرده باشیم و اکنون نیز مدام به آن فکر کنیم و روح و روانمان آزرده شود. وقتی این‌چنین به یک موضوع پیله می‌کنیم، نشان می‌دهد که اهمیت بالایی برایمان دارد. مهم نیست که آیا این موضوع به‌خودی‌خود واقعاً دارای اهمیت است یا خیر، بلکه ما خودمان اعتقاد داریم مهم است. فارغ از اینکه بار عاطفی این موضوع در واقعیت چقدر است، همین که ما باور داریم مهم است باعث می‌شود که به‌راحتی نتوانیم آن را رها کنیم.

ما به دلایل متعددی در مواجهه با افکار، عواطف و خاطراتی که باعث پریشانی عاطفی‌مان می‌شوند، مقاومت نشان می‌دهیم و نمی‌توانیم رهایشان کنیم. در این بخش کوتاه، به ذکر برخی دلایل مهم خواهیم پرداخت. برخی از این دلایل را بلافاصله تشخیص خواهید داد. حتی ممکن است دقیقاً همان‌ها باعث کشمکش فعلی شما برای رها کردن یک نارضایتی یا موضوع خاص باشند. شاید دلایل دیگر برایتان ناآشنا باشند و حتی عجیب به نظر برسند؛ اما پس از آگاهی بیشتر، احتمالاً متوجه می‌شوید که آن‌ها نیز می‌توانند دلایل درستی باشند.

وقتی علت مقاومت ذهن در برابر رها کردن را دریابیم، می‌توانیم کار دشوار (اما درنهایت رضایت‌بخش) شکستن این مقاومت را آغاز کنیم. در این مرحله می‌توانیم حقیقتاً از تمرکز عاطفی بر گذشته دست بکشیم و از تمام درد، استرس و غم و اندوه همراهش خلاص شویم.»

نظرات کاربران

شمس
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

کتاب خیلی خوبی است نویسنده تلاش میکند تا ما را از هر چه احساس منفی است رها کند

مصطفی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

کتاب بسیار خوبی بود و مطالب جالب و کاربردی عنوان کرده اند . ترجمه ی خوب و خوانش مطلوبی هم داره. سپاس از شما

A Gh
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

به نظرم روش هاش برای کنار اومدن با اتفاقات تلخ گذشته مفید هست. و کتاب کاربردی می باشد.

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان