دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر با صدای ابوالفضل شاه بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محدودیت صفر اثر ایهالیا کالاهولن

دانلود و خرید کتاب صوتی محدودیت صفر

معرفی کتاب صوتی محدودیت صفر

کتاب صوتی محدودیت صفر اثری مشترک از ایهالیا کالاهولن و جو ویتالی است. جهان بیرون، بازتابی است از شرایط دنیای درونی که در ذهن خود ساخته‌ایم. اگر فردی آمادگی دستیابی به یک هدف را نداشته باشد، نمی‌تواند انرژی لازم برای تحقق آن را نیز فراهم کند؛ در این زمان است که همه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها با شکست مواجه می‌شوند.

ترس‌ها، شکست‌ها، خاطرات تلخ گذشته و بسیاری دیگر از محدودیت‌های وجودی ما مانع رسیدن به موفقیت، آرامش و احساس خوشبختی هستند و این وظیفه ماست که تجربه‌های دردناک را فراموش کرده و افکار اشتباه خود را تصحیح کنیم. ما باید بپذیریم که تنها خودمان مسئول کارهایی هستیم که انجام می‌دهیم.

کتاب محدودیت صفر روشی را معرفی می‌کند که برگرفته از دانش بومیان هاوایی است و به کمک آن می‌توان ذهن ناخودآگاه را پاک‌سازی کرد. این روش که هو اوپونو پونو (Hoʻoponopono) نام دارد، راهی برای آزاد کردن انرژی منفی افکار و اشتباهاتی است که منجر به عدم تعادل و بیماری می‌شوند.

این کتاب صوتی را با ترجمه‌ی مزگان جلالی و با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی بشنوید.

درباره کتاب صوتی محدودیت صفر

کتاب صوتی محدودیت صفر اثر جو ویتالی است که داستان آشنایی او را با ایهالیا کالا هولن، یک روانشناس و استاد معنوی، روایت می‌کند. این درمانگر توانسته با یک روش منحصربه‌فرد همه تبهکاران بستری در بیمارستان‌های هاوایی را بدون ملاقات حضوری و ویزیت آن‌ها درمان کند.

ویتالی تلاش کرده در این اثر به تشریح این روش که هو اوپونو پونو نام دارد و از خرد بومیان هاوایی الهام گرفته شده، بپردازد. او به ما می‌گوید که هو اوپونو پونو چیست، چه پیامی دارد و از کجا آمده است.

هو اوپونو پونو چیست؟

هو اوپونو پونو، که یکی از باورهای یونان باستان است، به زبان ساده یعنی اصلاح و تصحیح غلط. این روش به ما کمک می‌کند که ترس‌، خشم، نفرت و هر احساس منفی دیگری را که در عمق وجودمان انباشته شده پاکسازی کنیم. ما از این طریق می‌توانیم برنامه‌های موجود در ذهن خود را مدیریت کنیم و به آنچه که می‌خواهیم برسیم. در واقع هو اوپونو پونو بر این عقیده استوار است که افکار و احساسات منفی باری بر دوش ما هستند و ما را از دست‌یابی به اهدافمان بازمی‌دارند.

ایهالیا کالاهولن توضیح می‌دهد که ما با دنیایی که در ذهن خود می‌سازیم، محیط پیرامون خود را شکل می‌دهیم. به بیانی دیگر دنیایی که در اطراف ما جریان دارد، بازتاب همان دنیایی است که در ذهن خود ساخته‌ایم. زمانی که ما به این باور برسیم، به این حقیقت دست خواهیم یافت که خودمان مسئول هر اتفاقی هستیم که در زندگی‌مان رخ می‌دهد و تنها در این صورت است که می‌توانیم انرژی‌های سمی درونمان رها کرده و آرامش را به زندگی خود دعوت کنیم.

کتاب محدودیت صفر که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و از آن زمان تا کنون به چند زبان مختلف ترجمه شده و بارها به تجدید چاپ رسیده است. این کتاب به ما کمک می‌کند که با روش هو اوپونو پونو تغییرات چشمگیری را در زندگی خود ایجاد کنیم. فقط کافیست عوامل بازدارنده‌ای را که در وجودمان هستند، بشناسیم و با اصلاح کردن آن‌ها راه را برای ورود سلامتی، آرامش، فراوانی و خوشبختی به زندگی خود باز کنیم.

جوزف ویتالی در کتاب صوتی محدودیت صفر تاثیر معجزه‌آسای عشق ورزیدن را به تصویر می‌کشد. او به ما می‌آموزد صادقانه به خود، دیگران و جهان پیرامون‌مان عشقق بورزیم و ویژگی‌های مثبت هرکس و هرچیزی را ببینیم.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی محدودیت صفر مانند این است که عینک جدیدی بر چشم گذاشته و با دید متفاوتی جهان را نگاه کنیم. این کتاب مناسب افرادیست که مسئولیت خود را بر عهده می‌گیرند و در راه رسیدن به آرامش قدم برمی‌دارند. محدودیت صفر اثر جوزف ویتالی از آن دسته کتاب‌هایی است که انقلابی در باورهای ما برپا می‌کند و دنیای اطرافمان را متحول می‌سازد.

چرا باید کتاب صوتی محددیت صفر را بشنویم؟

هیچکس نیست که در زندگی به دنبال خوشبختی و آرامش نباشد و ما نیز از این اصل مستثنی نیستیم. کتاب صوتی محدودیت صفر راه رسیدن به آرامش را نشان می‌دهد و ما را در مسیر دست‌یابی به آن یاری می‌کند.

جوزف ویتالی با پرداختن به روش پاکسازی هو اپونو پونو، نوع نگرش ما را به دنیا تغییر می‌دهد. تغییری که باعث می‌شود شاهد معجزات زیادی در زندگی خود باشیم.

دبی فورد، یکی از نویسندگان پرفروش معرفی‌شده در نیویورک‌تایمز، درباره کتاب محدودیت صفر گفته: «این کتاب بسیار جذاب و متقاعدکننده می‌تواند بشریت را بیدار کند و قدرت چهار عبارت ساده را برای متحول کردن زندگی شما آشکار می‌کند. همه‌چیز در این کتاب بر اساس عشق است و نویسنده‌ای که عشق را گسترش می‌دهد آن را نوشته است. باید از این کتاب ده نسخه تهیه کنید، یکی برای خودتان و نه نسخه برای هدیه دادن. این کتاب به همین خوبی است.»

درباره جوزف ویتالی

جوزف ویتالی یا جو ویتالی نویسنده، سخنران انگیزشی، موسیقیدان و معلم معنوی آمریکایی است که در ۱۲ دسامبر ۱۹۵۳ در اوهایو متولد شد. او که در کودکی مورد آزار خانگی قرار می‌گرفت، برای آرام کردن خود به کتاب خواندن پناه می‌برد و سرانجام به متافیزیک و ایجاد الگوهای مثبت فکری علاقه‌مند شد.

جوزف تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه ایالتی کنت گذراند. او پس از فارغ‌التحصیلی به شهر هیوستون در ایالت تگزاس رفت و به عنوان یک کپی رایتر مشغول به کار شد. در روزگاری که این نویسنده با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می‌کرد، بی‌خانمان شد و کارتن‌خوابی را در خیابان‌های دالاس تجربه نمود. اما در همین دوران نیز آرامش خود را در کتاب خواندن یافت. علاقه ویتالی به مطالعه در زمینه تفکرات مثبت، وی را در مسیر تغییر قرار داد و او توانست به یکی از چهره‌های سرشناس جهان تبدیل شود.

در سال ۱۹۸۴ بود که جوزف ویتالی نخستین کتاب خود را با عنوان «ذن و هنر نوشتن» منتشر کرد. او در سال ۲۰۰۵ یکی از مشهورترین آثار خود، «عامل جذب: پنج گام آسان برای خلق ثروت و یا هر آنچه آرزویش را دارید»، را به رشته تحریر درآورد و این کتاب در مدت کوتاهی پس از انتشار، به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال تبدیل شد. جوزف نه تنها در حوزه متافیزیک و قانون جذب بلکه در زمینه کسب‌وکار نیز از افراد سرشناس به شمار می‌رود. او در این زمینه کتابی را با عنوان «هر دقیقه یک مشتری زاده می‌شود» منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد و به فروش بالایی دست یافت.

جوزف ویتالی با حضور در مستند «راز»، ساخته راندا برن، بیش از پیش به شهرت رسید.

درباره ایهالیا کالا هولن

ایهالیا کالا هولن (Haleakalā Hew Len) همان درمانگر مرموزی است که با استفاده از این روش موفق شده است تا زندگی مردم بسیاری را در دنیا تغییر دهد. او چهار کتاب نوشته است که معروف‌ترین آن‌ها همان محدودیت صفر (Zero Limit) است. ویدیوهای او را هم می‌توانید از طریق وبسایت‌های مختلف تماشا کنید تا با روش کار و توع تفکر او آشنا شوید.

درباره ابوالفضل شاه‌ بهرامی

ابوالفضل شاه بهرامی ۱۱ خرداد ۱۳۶۳ متولد شد. او در رشته مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرده است اما از همان دوران نوجوانی و جوانی با شنیدن صدای استادانی مانند بهرام زند و ایرج ناظریان به دوبله علاقه‌مند شده است و همیشه صدای اساتیدی مانند مهران دوستی و بهروز رضوی را جذاب و شگفت‌انگیز می‌دانسته است.

او با شرکت در کلاس‌های مرحوم مهران دوستی دوره‌های دوبله و گویندگی را گذراند و در رادیو جوان مشغول به کار شد. پس از مدتی به همکاری با واحد دوبله صدا سیما مشغول شد. صدای زیبای ابوالفضل شاه بهرامی را در فیلم‌های بسیاری که از تلویزیون پخش شده‌اند شنیده‌اید. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی با گروه نوین کتاب گویا فعالیت می‌کند.

بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)
استر هیکس
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب)
دبی فورد
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
حضور در وضعیت صفر
جو ویتالی
عادت های اتمی (خلاصه کتاب)
جیمز کلییِر
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
نیروی حال
مسیحا برزگر
تمرین نیروی حال
فاطمه مشایخی
ٖخرده‌ عادت‌ها
استفن گایز
آیین دوست‌یابی
دیل کارنگی
اثر مرکب
دارن هاردی
شجاعت
دبی فورد
شفای زندگی
لوئیز ال. هی
آیین زندگی
دیل کارنگی
باشگاه پنج صبحی‌ ها
رابین شارما
خودت را به فنا نده
گری‌جان بیشاپ
بنویس تا اتفاق بیفتد
هنریت آنه کلاوسر
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

Roham
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

سه سال پیش برای اولین بار با این کتاب ذهن من شروع به تغییر کرد و ظرف دوسه ماه تمام حالات ذهنیم و افسردگیم رفع شده بود.. فقط باید درکش کنی

خدیجه صادق
۱۳۹۹/۰۷/۲۷

تمام کتاب دد یک داستان کوتاه خلاصه میشه: در جوانی میخواستم دنیا تغییر دهم، در میانسالی میخواستم خانواده و اطرافیان را تغییر دهم و در کهنسالی فهمیدم فقط اگر خودم را تغییر میدادم دنیا نیز تغییر میکرد،کتاب خوبیه حس میکنم برای

- بیشتر
شیرین
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

این کتاب می تونه خیلی از سوالات در مورد انرژی و تقدیر و شفا رو جواب بده و خیلی ساده و همه فهم هستش ، ترجمه هم روان و خوبه و تمرینش هم واقعا برای من جواب داده لطفا حضور

- بیشتر
کاربر ۲۴۸۳۱۶۷
۱۴۰۰/۰۴/۱۳

یکی از تاثیرگذارترین کتاب هایی بود که تاحالا خوندم و واقعا ذهن آدم رو باز و آزاد میکنه، شدیدن توصیه میشه!

کاربر ۲۱۹۲۶۷۴
۱۳۹۹/۰۷/۱۶

باخوندن این کتاب به درون رجوع میکنیم به نظر من خیلی عالی بود

کاربر ۲۰۳۷۵۷۲
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

بایستی با یک ذهن باز و بدون قضاوت از قبل این کتاب را شنید هر فصل را چند بار شنید و سعی کرد تا موضوع مورد بحث، درک و تمرین شود.

عاطفه
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

هم متن فوق العاده جذاب نوشته شده هم ترجمه عالی و روان است و هم صدا و تسلط گوینده بی نظیره

apachi
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

شفا، در دوست داشتن خود است.

کاربر ۱۱۵۰۱۱۴
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

کتابی عالی توصیه میکنم حتما چند بار گوش کنید

سعید طاهری
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

چه عجب!بعد حدود یکسال! بالاخره گذاشتید،حالا که صوتیش هست،کتاب متنی اش رو هم بذارید؛در ضمن ادامه این کتاب رو باعنوان"/حضور در وضعیت صفر/" رو که هم نسخه صوتیش هست و هم متنیش رو بذارید،باسپاس!

زمان

۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۳۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۳۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان