دانلود کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتالی

دانلود و خرید کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر

معرفی کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر

کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر اثر جو ویتالی نویسنده‌، متخصص توسعه‌ی فردی و معلم معنوی آمریکایی است. حضور در وضعیت صفر در اصل ادامه‌ی کتاب محدودیت صفر از ویتالی است. این کتاب دستورالعمل زدودن انرژی منفی و سمومی است که انسان را به نامیدی، بی‌انگیزگی و نهایتا سقوط می‌کشاند. ویتالی این کتاب را بر پایه‌ی تجربه‌ی موفق مجرمان روانی در به‌دست آوردن سلامت جان خود نوشته است.

درباره‌ی کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر

کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر به قلم جو ویتالی نویسنده‌ی پرمخاطب و موفق آمریکایی، در ادامه‌ی کتاب دیگر او محدودیت صفر نوشته و در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. ویتالی در محدودیت صفر از روشی به‌نام «هواوپونوپونو» سخن گفته بود که کاربرد آن در بیرون راندن انرژی منفی یا به‌تعبیر او سموم از ذهن انسان است. نتیجه‌ی بیرون راندن افکار و انرژی منفی از ذهن، دستیابی به موفقیت‌ در عرصه‌های مختلف زندگی از حفظ سلامتی تا رفاه اقتصادی و آرامش ذهنی خواهد بود. ویتالی در کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر نکات مهم و پیش‌تر ناگفته‌ی خود را عنوان کرده و از ماجرای نجات‌ یافتن گروهی از مجرمان روانی که ریشه در واقعیت دارد، بهره گرفته است.

جو ویتالی در این کتاب صوتی از مرحله‌ی بیداری می‌گوید؛ از رمزوراز رهاسازی ذهن از آن‌چه عملکردش را مختل کرده است. شاید موضوع مورد بحث تکراری به‌نظر برسد، اما سادگی و در دسترس بودن روشی که ویتالی معرفی کرده، محبوبیت ویژه‌ای به این اثر بخشیده است. او کتابش را با داشته‌های معنوی خود که براساس زندگی کسانی مانند خودش به دست آمده نوشته است؛ همان‌گونه که روش «هواوپونوپونو»، حاصل تجربه‌ی نسل‌های متعددی از بومیان هاوایی است، نه صرفا نظریه‌ای که بر کاغذ نوشته شده باشد. کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر به خوانندگانش کمک می‌کند شرایط پراسترس محل کار و زندگی را، که امروزه امری عمومی و همه‌گیر است، مدیریت کرده، انرژی‌های منفی یا سموم را از خود دور کند، تا موانع رسیدن به یک زندگی سعادت‌مند را چه از لحاظ مادی و چه معنوی از میان بردارد. ویتالی معلمی معنوی است اما تعریفش از سعادت به یک حیطه از زندگی انسان محدود نمی‌شود. او رفاه و آرامش را با هم برای مخاطبانش می‌خواهد.

کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر با ترجمه‌ی مژگان جلالی و با گویندگی ندا پوریان، حسن آزادی و ابوالفضل شاه‌بهرامی توسط انتشارات نوین کتاب گویا منتشر شده است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر را به علاقه‌مندان کتاب‌های توسعه‌ی فردی، روان‌شناسی، قانون جذب و راهکارهای مثبت‌نگری و زدودن افکار و انرژی منفی پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید کتاب صوتی حضور در وضعیت صفر را بشنویم؟

شنیدن کتاب‌هایی این‌چنین در روزگاری که اضطراب و انرژی منفی به‌عنوان عاملی آزاردهنده و مضر همه‌جا را فراگرفته است، می‌تواند کمک‌کننده باشد.

درباره‌ی جو ویتالی

جوزف ویتالی یا جو ویتالی نویسنده، معلم معنوی، استاد توسعه‌ی فردی، موسیقیدان و سخنران آمریکایی است. او در ۲۹ دسامبر سال ۱۹۵۳ در شهر نایلز، اوهایو به دنیا آمد. در همین شهر و در دبیرستان نایلز مک‌کینلی درس خواند و پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان برای ادامه‌ی تحصیل به کنت در اوهایو مهاجرت کرد. ویتالی پس از مدتی بار دیگر مهاجرت کرد؛ این بار به تگزاس، تا به عنوان کپی‌رایتر مشغول به کار شود. جوزف دوران کودکی سختی را گذراند و با خشونت‌های بسیاری دست‌وپنجه نرم کرد. او دوره‌ای از کارتون‌خوابی را نیز در دالاس تجربه کرد. زندگی مصیبت‌بار ویتالی می‌توانست به نابودی او در آغاز جوانی ختم شود، اما به گفته‌ی خودش علاقه به کتاب نجات‌بخش او شد. ویتالی آن‌گونه که خود گفته، با آموزه‌های معنوی و قانون جذب به زندگی برگشت و مسیر سعادت را پیدا کرد. او سال ۲۰۰۴ نیز با روشی که بومیان هاوایی آن را «هواوپونوپونو» می‌نامند، آشنا شد. روشی که برای پاکسازی ذهن از انرژی‌های منفی و مخرب به‌کار می‌رود و برای نسل‌ها بین مردم آن منطقه رواج داشته است.

ویتالی دست‌آوردهای شخصی خود را در قالب کتاب‌هایی به مخاطبان ارائه کرده که بسیاری از آن‌ها با استقبال مواجه شده است. اولین کتابش «ذن و هنر نوشتن» در سال ۱۹۸۳ منتشر شد. مشتری‌های اولیه‌ی آثار او، سازمان‌های دولتی همچون صلیب سرخ بودند و استقبال چشم‌گیری از آثارش صورت نگرفت. نقطه‌ی عطف نویسندگی ویتالی نوشتن کتاب «عامل جذب، پنج راه آسان برای ثروت‌مند شدن» بود که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و او را به یک نویسنده‌ی پرمخاطب و محبوب تبدیل کرد. کتاب های پرفروش دیگری همچون «متن هیپنوتیزمی»، «محدودیت صفر»، «حضور در وضعیت صفر»، «عبارت پنجم»، «کتاب راز ثروت، بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ»، «کلید و ایمان» و «بازاریابی اینترنتی» مهم‌ترین آثاری هستند که از جو ویتالی منتشر شده است.

ویتالی علاوه‌بر نوشتن کتاب، سمینارهای زیادی در زمینه‌های تجارت و بازاریابی و توسعه‌ی فردی برگزار کرده است. او همچنین شش برنامه‌ی رادیویی توسعه‌ی فردی ساخته و در فیلم مستند پرمخاطبی به نام «راز» به‌عنوان متخصص حضور پیدا کرده است. او سال‌هاست می‌کوشد آموزه‌های معنوی خود را با محوریت قانون جذب نشر دهد.

بخشی از کتاب حضور در وضعیت صفر

«بزرگترین ترس شما چیست؟» سوال ناگهانی و عمیقی بود و مرا غافلگیر کرد. شید به این دلیل بود که به چنین سوالات فلسفی و روان‌شناسانه بر سر میز شام و با کسی که او را تحسین می‌کردم و تازه با هم آشنا شده‌بودیم عادت نداشتم. شاید هم به خاطر این بود که آن شخص لو فریگنو، بازیگر فیلم تلویزیونی هالک و بدنساز معروف که قبلا درباره‌اش صحبت کردم بود که از من این سوال را کرد، شاید هم به خاطر این بود که هنوز هم در مقابل قهرمان زمان کودکی‌ام تواضع داشتم و با او شام صرف می‌کردم بود. باورم نمی‌شد که این سوپرقهرمان -استوار همچون کوه با روحی لطیف و ذهنی بیدار و هشیار- در کنار من است و سوالی چنین کاوشگرانه از من می‌پرسد.

پاسخ‌دادن من به قدری طول کشید که او تلنگری به من زد و گفت: «زود باش، خوب می‌دانی که از چه می‌ترسی.» گفتم من از شکست می‌ترسم. او تبسمی کرد و فهیمانه گفت: «می‌ترسی همه یچز را از دست بدهی؟» من اقرار کردم که فکر نمی‌کردم از چیزی ترس داشته باشم، اما ظاهرا دارم.

معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

نظرات کاربران

ندا
۱۳۹۹/۰۸/۲۱

عالی بود این کتاب...بعد از خوندن کتاب محدودیت صفر واقعا این کتاب تکمیل کننده است...صدای گوینده و تسلطش به متن هم فوق العاده بود...ممنون از اپلیکیشن خوبتون.خدا قوت

reza keramati
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

دوستان عزیز این کتاب ادامه محدودیت صفر هستش حتما اول اون رو گوش بدید گویندگی عالیه و بی نظیر کتاب راجب پنوپنو هستش که تکنیک پاک کردن به روش هاوایی ها هستش پیشنهاد میشه قبلش بیشتر با قانون جذب آشنا بشید

- بیشتر
Minoo
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

لطفا در طاقچه بی نهایت قرارش بدین

کاربر ۲۳۳۰۷۰۶
۱۳۹۹/۰۸/۱۶

عالیییییسیییییییی

کاربر زینب
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

بعد از کتاب محدودیت صفر واقعا مشتاق خوندن این کتاب شدم

Nastaran
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

بسیار عالی و زیبا و جذاب و آموزنده بود

مهدی
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

عالی

حدیث
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

این کتاب عالیه

مهسا مجیدی
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

کتابی بی نظیر که بنظرم هر چقدر بخوانیم کم هست کتاب سرشار از درس و حس خوب هست

کاربر 7632129
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

بی نهایت آموزنده و راهگشا در همه ی جوانب زندگی

زمان

۹ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۵۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۴۸,۳۰۰
۳۰%
تومان