دانلود و خرید کتاب عشق در سال‌های وبا گابریل گارسیا مارکز ترجمه فرزانه حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق در سال‌های وبا اثر گابریل گارسیا مارکز

کتاب عشق در سال‌های وبا

معرفی کتاب عشق در سال‌های وبا

«عشق در سال‌های وبا» یکی از عاشقانه‌های معروف گابریل گارسیا مارکز، برنده نوبل ۱۹۸۴ است. این اثر اولین بار در ۱۹۸۵ منتشر شد و در سال ۲۰۰۷، فیلمی بر اساس آن ساخته‌شد. مارکز پیش از این هرگز اجازه نداده‌بود که از روی کتاب‌هایش فیلم ساخته شود اما برای این کتاب استثنا قایل شد.

سال‌های پایانی قرن نوزدهم میلادی است و وبا شیوع پیدا کرده‌است. فلورنتینو که با کار در اداره پست زندگی سختی را می‌گذراند به فرمینا دل باخته‌است. فرمینا در کودکی مادرش را از دست داده و با پدر و عمه اش زندگی می‌کند. پدر دختر که از عشق میان دو جوان آگاه شده می‌کوشد جلوی ادامه یافتن این عشق را بگیرد؛ برای همین دختر را به شهری دیگر می‌برد اما شعله‌های عشق خاموش نمی‌شوند تا این که موضوع ازدواج فرمینا پیش می‌‌آید. ازدواجی ناخواسته و اجباری.

داستان لو نرفته‌است! مراقب دام‌های مارکز باشید و در آنها گرفتار نشوید. این اثر شبیه لابیرنت‌های تودرتویی است که با هر ماجرا به ماجرای تازه‌ای می‌رسد. ماجرایی بزرگ‌تر، زیباتر و تکان‌دهنده‌تر. شخصیت‌ها هرکدام داستان خود را تعریف می‌کنند و در کنار داستان‌خویش با داستان دیگران رودرو می شوند.

گفتنی است این رمان را مترجمان مختلفی به فارسی برگردانده‌اند و عنوان‌های متفاوتی از جمله عشق در روزگار وبا، عشق در زمان وبا و عشق سال‌های وبا را برای آن برگزیده‌اند.

معرفی نویسنده
عکس گابریل گارسیا مارکز
گابریل گارسیا مارکز
کلمبیایی | تولد ۱۹۲۷ - درگذشت ۲۰۱۴

گابریل گارسیا مارکز در شهر آراکاتاکا در کلمبیا به دنیا آمد و هشت سال نخست زندگی‌اش را با پدربزرگ و مادربزرگ مادری‌اش گذراند. پدربزرگ و مادربزرگ مارکز، هر دو داستان‌سرایان فوق‌العاده‌ای بودند، اما رویکرد آن‌ها در داستان‌گویی با یکدیگر بسیار تفاوت داشت. پدربزرگش به مارکز جوان داستان‌هایی درباره‌ی تاریخ، جنگ و مزارع موز محلی گفت. از سوی دیگر، مادربزرگ او زنی خرافاتی بود که به شدت به ارواح و جهان ماوراء طبیعی اعتقاد داشت و داستان‌هایی که برای مارکز تعریف می‌کرد نیز شامل همین مضامین بود.

نظرات کاربران

javad
۱۳۹۹/۰۳/۰۴

درباره کتاب عشق سالهای وبا تقریبا ۸ سال طول کشید تا خوندمش نه از تنبلی بو.د و نه از اینکه کتاب خوبی نبود یا کتابخونه خوبی نیستم تو این چن. ۸ سال یک عالمه کتاب دیگه خوندم کلی عشق سالهای وبا

- بیشتر
Arash
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

کتاب عالی با توصیفات خوب. داستانی که میتونه دیدگاهتون نسبت عشق رو کاملتر کنه.

bayaneh elehi
۱۳۹۷/۰۵/۲۷

چند سال قبل خوندمش.واقعا عالیه.توصیفهاش بسیار دقیق و جذابن

تام ریدل
۱۳۹۸/۰۳/۰۷

با قلم مارکز کبیر در این کتاب درد و رنج و عشق و انتظارو تجربه کردم . این کتاب یک شاهکاره همه باید بخونن.

ساجده
۱۳۹۸/۰۴/۳۱

صدسال تنهایی از نظرمن شاهکار بود که هنوزم فکرم درگیر شخصیتهاشه.اما اصلا با این کتاب ارتباط برقرارنکردم و درکش نکردم.بیش از اونکه داستانی عاشقانه باشه داستان هوا و هوس مردی بیماربود ...

کوثر
۱۳۹۸/۰۲/۱۱

خیلی جذاب و دوست داشتنی بود، جوری توصیف میکنه انگار داری فیلم میبینی، عالی بود

امیرحسین
۱۳۹۸/۰۹/۲۴

مزخرف بود نه داستان هیجان داشت نه قلم قلم شیوایی بود فقط نویسنده خوش اسم و رسم ما با این کتاب انگاری عقده های درونی اش رو ارضا کرد این یه ستاره هم برا همون دوران نوجوانی پسر و دختره دادم بنظرم اون رد و

- بیشتر
ahmadreza sadegh
۱۳۹۷/۰۶/۰۹

اولین کتابی که از طاقچه می خرم

امیر
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

به نظر من که افتضاح بود. داستان سبک و بی معنی. با طول دادن های بی دلیل. انگار قلم رو دستش گرفته و هرچی به ذهنش رسیده نوشته. مملو از بی بند و باری و هوس درحالیکه به یه زن

- بیشتر
mohammedk1537
۱۳۹۷/۰۶/۰۲

واقعا زیباست،برای آشنایی با مارکز خوندن همین ی کتاب کافیه،،اشنایی ای که منجر به شناخت های بیشتری خواهد شد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۸)
عشق علائمی‌همچون بیماری وبا دارد!»
زینب آذرگشب
ما مردها اسیر عقاید و افکار قدیمی‌مان هستیم، اما یک زن اگر تصمیم بگیرد حتی خداوند توانا هم نمی‌تواند مانعش بشود. اصول اخلاقی را نادیده می‌گیرد. او تمام قلعه‌های نظامی را به هم می‌ریزد تا به هدفش برسد.»
نیتا
اصلاً فکرش را هم نمی‌کرد که کنجکاوی از حیله‌های خطرناک عشق باشد.
Arash
فقط وقتی قرار است چیزی برای فروش داشته باشی باید زبانش را بلد باشی وگرنه موقع خرید هرطور حرف بزنی همه حرفت را می‌فهمند.
نیتا
ازدواج کردن اختراعی غیرمفید بود که فقط ترس از خدا آن را حفظ می‌کرد در غیر این صورت کنار هم خوابیدن دو فرد بیگانه از دو جنس مخالف در یک بستر و درحالی که هیچ نقطهٔ مشترکی ندارند و تفاوت فرهنگی‌شان مانند زمین و آسمان است برخلاف همهٔ اصول علمی و عقلی است.
نیتا
کنجکاوی از حیله‌های خطرناک عشق باشد.
زینب آذرگشب
«کاش هر کس از دنیا می‌رفت، وسایلش را هم با خود می‌برد.»
shina khosravi
«ما مردها اسیر عقاید و افکار قدیمی‌مان هستیم، اما یک زن اگر تصمیم بگیرد حتی خداوند توانا هم نمی‌تواند مانعش بشود. اصول اخلاقی را نادیده می‌گیرد. او تمام قلعه‌های نظامی را به هم می‌ریزد تا به هدفش برسد.»
Arash
هیچ‌چیز به اندازهٔ عشق در این دنیا مشکل نیست.
Arash
«همهٔ ما ویژگی‌هایی خاص برای خود داریم که خیلی از آن‌ها خواسته یا ناخواسته مورد استفاده قرار نمی‌گیرند تا زمانی که بمیریم و به خاک تبدیل شویم.»
Arash

حجم

۵۲۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

حجم

۵۲۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان