دانلود و خرید کتاب صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم) پیتر تیل ترجمه واسع علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم) اثر پیتر تیل

کتاب صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم)

معرفی کتاب صفر به یک: نکاتی در مورد استارتاپ‌ها (چگونه آینده را بسازیم)

--

صفر به یک نوشته پیتر تیل بنیانگذار شرکت PayPal و یکی از نخستین سرمایه‌گذاران فیسبوک است.  چاپ دوم (ویرایش شده؛ با تشکر از نظرات کاربرانی که نسخه قبلی را مطالعه کردند)

درباره کتاب صفر به یک 

 این کتاب به بیان نکاتی در مورد استارتاپ‌ها می‌پردازد. پیتر پتل کارآفرین موفقی که کارهای زیادی انجام داده، در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند.

کتاب صفر به یک بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها بسیار محبوب است. مجله فوربز گفته خواندن این کتاب به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد. صفر به یک از زمان انتشار همواره در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است و اغلب در دسته‌ی «کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد» قرار می‌گیرد.

پیتر تیل که خود بیش از ۲.۲ میلیارد دلار ثروت دارد، مسیر تاریخی تولید ثروت و رابطه آن با نوآوری را در کتابش به خوبی تشریح می‌کند. در این کتاب همچنین درباره ماهیت رقابت، تولید محصول و سرمایه‌گذاری و اهمیت داشتن تیم خوب حرف می‌زند.

مارک زاکربرگ، خالق و مدیرعامل فیسبوک درباره این کتاب می‌گوید: «این کتاب، ایده‌هایی کاملا نو و ارزشمند در زمینه چگونگی خلق ارزش در دنیای فعلی ارائه می‌نماید.»

ایلان ماسک، خالق و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس نیز در خصوص کتاب می‌گوید: «پیتر تیل خالق چندین شرکت نوآوری و تغییردهنده بازی است. صفر به یک به ما می‌گوید که او چگونه اینکار را کرده است.»

بخشی از کتاب صفر به یک

تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از «صفر به یک» می‌رویم. عمل خلق، منحصر به فرد است، همانند خلق کردن چیزی بااهمیت! و نتیجه چیزی تازه و غریب است.

مدیریت با بازده بالا
اندرو گروو
سخت‌ترین نکات در مورد سخت‌ترین چیزها
بن هوروویتز
مزیت
پاتریک لنچیونی
راهنمای تولید ناب؛ چگونه با حداقل محصول پذیرفتنی (mvp) و بازخورد سریع مشتری به نوآوری بپردازیم
دن اولسن
تجربه‌ی اپل (اسرار ایجاد وفاداری ماندگار در مشتری)
کارماین گالو
نوسازی؛ تلاش برای بازیابی روح مایکروسافت و تصویر یک دنیای بهتر برای همه
ساتیا نادلا
از خوب به عالی (چرا بعضی از شرکت‌ها جهشی پیروزمندانه دارند اما بعضی دیگرنه؟)
جیم کالینز
گفت‌وگو با مردم: فرآیند شناخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب
گیف کنستابل
مربی تریلیون دلاری
اریک اشمیت
شرکت خلاقیت
شورش بشیری
خودتان را برند کنید
دیوید رویستون لی
قدرت خلق کسب و کار نوپا
اریک ریس
مدیریت زمان: شیوه‌های کاربردی برای بهره‌گیری موثر از وقت‌
برایان تریسی
جذب؛ چگونه یک استارتاپ می‌تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد!
گابریل وینبرگ
رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج)
کیم اسکات
فروشگاه همه چیز؛ جف بیزوس و عصر آمازون
برد استون
نسل چهارم بازاریابی
فیلیپ کاتلر
استارتاپ ناب (خلاصه کتاب)
اریک ریس

نظرات کاربران

نکته بین
۱۳۹۷/۰۱/۱۶

کتاب یک جورهایی در مورد ارزش ایده ها از دید سرمایه گذاری نگاه می‌کنه. این کتاب تکنیک آموزش نمیده بلکه در مورد نوع نگاه و تفکر در مورد ایده های جدید صحبت می کنه. چون اول جزوه بوده مطالب انسجام و شیوایی

- بیشتر
Ronika
۱۳۹۶/۰۶/۱۹

برعکس بقیه من فکر میکنم کتاب خیلی هم عالیه، قطعا ترجمه میتونست بهتر باشه ترجمه متوسطی داره اما آزار دهنده نیست. مطالب بسیار مفیدی برایکارآفرینان مخصوصا مؤسسان استارتاپ های نوپا داره

Ardalan
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

ترجمه چنگی به دل نمیزد ولی واقعا مانا خوندن هم نمیشد. کتاب روی چند اصل اساسی میچرخد و به نظر برای کسانی که در حال راه اندازی کار کوچک و توصیه های کاربردی هستند خیلی مناسب و صرفه جو در

- بیشتر
ATMCH18
۱۳۹۸/۰۹/۲۳

خود کتاب ک خوبه واقعا اما ترجمه اش افتضاحه یکی از بدترین ترجمه های این کتاب بود یک مقایسه با نسخه ی دنیای اقتصاد کافیه ک راحت متوجه اش بشین کتاب رو بخونین اما ترجمه ی غیر این رو بخونین

میثم
۱۳۹۷/۰۸/۲۵

ترجمه بد نیازی به گفتن نداره . نشر نوین متاسفانه به کیفیت ترجمه توجهی نمی کنه همین کتاب ترجمه اقای راثی خیلی خوب مفهوم نویسنده رو میرسونه و ترجمه خانم عفت رضایی روان هست .

وحید
۱۳۹۶/۰۴/۳۱

کتاب در کل متوسطه. ترجمه هم ضعیفه. اما فصل 13 که به نوعی خلاصه کتاب هم هست بسیار مهم و کاربردی‌ه و حتما باید خوندش.

حسین
۱۳۹۸/۰۹/۰۱

از محدود کتاب ها این حوزه که ارزش چند بار خوندن داره. در مورد ترجمه ایراد گرفته اند که باید بگم من با فهم موضوع مشکلی نداشتم.

nafiseh
۱۳۹۸/۰۴/۱۶

ترجمه واقعا بد بود. من تا آخر کتاب و نخوندم چون مطالب یا واقعا به زبان بدی نوشته شده بود یا طی فرایند ترجمه بد شده بود و آدم و ترغیب نمی‌کرد که ادامه بده در کل چون روان نبود

- بیشتر
junfan
۱۳۹۷/۰۲/۱۷

کتاب خوبیه ولی ترجمش فوق العاده ضعیفه، توصیه میکنم این ترجمه رو نخرید!!

غریبه
۱۳۹۶/۰۷/۱۰

اگه کسی کتابی مناسب برای کسی که میخواد یه کسب و کار راه بندازه رو میشناسه ، لطفا معرفی کنه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۳)
انسان‌های موفق ارزش را در جاهای پیش‌بینی نشده می‌یابند
محسن
ارزش اپل به شکلی حیاتی وابسته به دید منحصربه‌فرد یک فرد مشخص بود. این، نشان دهنده شکل عجیبی است که سازمان‌هایی که فناوری جدید تولید می‌کنند، اغلب بیشتر شبیه به حکومت‌های مطلقه فئودالی هستند تا سازمان‌هایی که به ظاهر مدرن‌تر می‌باشند. یک بنیان‌گذار منحصربه‌فرد می‌تواند تصمیمات قاطع گرفته، الهام‌بخش وفاداری شخصیِ قوی باشد و برای دهه‌ها جلوتر برنامه‌ریزی نماید. به‌صورتی متناقض، بروکراسی‌های غیرشخصی که کارکنان آن‌ها حرفه‌ای‌های آموزش دیده‌اند، می‌توانند بیش از هر طول عمر فردی دوام بیاورند، اما آن‌ها معمولاً با افق‌هایی کوتاه‌مدت عمل می‌کنند. درس برای کسب‌وکارها آن است که ما به بنیان‌گذاران نیازمندیم. گویا، باید در برابر بنیان‌گذارانی که به نظر عجیب یا با صفات حدی می‌رسند، صبورتر باشیم؛ ما به افراد عجیب و غریبی که سازمان‌ها را از پیشرفت صرفاً تدریجی، فراتر می‌برند، نیازمندیم.
مشعل
تقلید از یک الگو، آسان‌تر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه باید آن را انجام داد جهان را از ۱ به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود؛ اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از ۰ به ۱ می‌رویم. عمل خلق منحصربه‌فرد است، همانند خلق کردن چیزی بااهمیت و نتیجه چیزی تازه و غریب است.
miladtj90
استاد بزرگ شطرنج ژوزه رائول کاپابلانکا خوب گفته است: «برای موفق شدن باید پایان بازی را قبل از هر چیز دیگری آموخت.»
mina_tk94
«دیوانگی در افراد نادر است؛ اما در گروه‌ها، احزاب، ملت‌ها و اعصار یک قانون است» این را نیچه (قبل از اینکه دیوانه شود) نوشت.
mina_tk94
هر شکوفایی در کسب‌وکار تنها یک‌بار رخ می‌دهد. بیل گیتس بعدی سیستم‌عامل نخواهد ساخت. لری پیج یا سرگئی برین بعدی موتور جست‌وجو نخواهند ساخت و مارک زاکربرگ بعدی شبکه اجتماعی خلق نخواهد کرد. اگر از این افراد تقلید می‌کنید، درواقع از آن‌ها چیزی نمی‌آموزید.
Ali
اگر از واقعیت رقابت صرف‌نظر کنید و روی عوامل متمایزکننده کم‌اهمیت تمرکز کنید مثلاً اگر فکر کنید نان خانگی شما بهترین است چراکه دستور پخت آن متعلق به مادربزرگ شما است، کسب‌وکار شما احتمالاً دوام نخواهد آورد.
mona ramezanpoor
گوگل آن‌قدر درآمد کسب می‌کند که در حال حاضر ارزش آن سه برابر کل شرکت‌های هواپیمایی ایالات‌متحده است. شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر در رقابت هستند ولی گوگل یکه‌تاز است. اقتصاددانان از دو مدل ساده شده برای توصیف تفاوت‌های این دو استفاده می‌کنند: رقابت کامل و تک‌قطبی.
Mohsen
انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه باید آن را انجام داد جهان را از ۱ به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود؛ اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از ۰ به ۱ می‌رویم.
Alireza Moradi
«موفقیت هرگز تصادفی نیست»
کاربر 0000001

حجم

۵۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

حجم

۵۶۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان