دانلود و خرید کتاب صفر تا یک پیتر تیل ترجمه گروه مترجمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صفر تا یک

کتاب حاضر خلاصه‌ای از کتاب صفر تا یک اثر پیتر تیل و بلیک مسترز است. این کتاب در مجموعه خلاصه‌ای از بهترین کتاب‌های جهان انتشارات تاینی بوک به چاپ رسیده است.

 درباره خلاصه کتاب صفر تا یک

این روزها، تقریباً هر کسی می‌تواند شغل استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کند. شما حتی به دفتر کار هم احتیاجی ندارید؛ زیرا بسیاری از کارآفرینان در اتاق نشیمن خود یا یک کافهٔ نزدیک به خانه کار می‌کنند و این خبر خوبی برای هر کسی است که به محصولات و خدمات نوآورانه علاقه‌مند است، اما متأسفانه، بیش‌تر شرکت‌های نوپا چندان دوام نمی‌آورند. در این مینی‌بوک شما از تجربه‌ها، فلسفه و توصیه‌های پیتر تیل، یکی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر دنیا، بهره‌مند می‌شوید. او یکی از بنیان‌گذاران پی‌پال است و اولین شخص خارجی است که در فیس‌بوک سرمایه‌گذاری کرد. او با رویکرد منحصر به فردش در تجارت به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید آینده را پیش‌بینی و آن را به موفقیتی برای شروع کار خود تبدیل کنید.

در این خلاصه کتاب خواهید آموخت:

ـ چرا کالاهای انحصاری برای نوآوری خوب است؟

ـ چرا استارت‌آپ شما باید از «صفر به یک» برسد، نه «از یک به n»؟

ـ چرا یک مؤسس استارت‌آپ باید تجربهٔ ساخت بمب را داشته باشد؟

 خواندن خلاصه کتاب صفر تا یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های موفقیت علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل صفر تا یک را ندارید، از خواندن خلاصه آن لذت ببرید.

بخشی از خلاصه کتاب صفر تا یک

چگونه می‌توانید برای شرایط متفاوت و ناشناخته‌ای که در آینده در انتظار شماست، آماده شوید؟ امروزه، بسیاری از افراد تفکری نامحدود دارند، یعنی سعی می‌کنند خود را برای همهٔ وقایع احتمالی آینده آماده کنند. این روش بی‌فایده است؛ زیرا آینده ناشناخته‌ها و متغیرهای زیادی در اختیار دارد. رویکردی مؤثر تلاش متمرکز برای دستیابی به آینده‌ای است که برای شما بهترین است. بنابراین، به معمار آیندهٔ خود تبدیل شوید. برای مثال، بسیاری از دانش‌آموزان به امید ورود به دانشگاه‌های درجه یک، در فعالیت‌های فوق برنامهٔ بی‌شماری شرکت می‌کنند؛ اما آیا تمرکز فقط روی یک موضوع منطقی‌تر نیست تا حداقل بتوانند در یک موضوع بهترین باشند؟ می‌توانست این‌گونه باشد. در واقع موفقیت، محصول تمرکز، فداکاری و عزم راسخ است. سرنوشت و شانس ارتباط چندانی با آن ندارد. از این گذشته، اگر موفقیت چیزی جز شانس نبود، موفقیت‌های سریالی مانند موفقیت استیو جابز یا موفقیت نویسنده را نمی‌دیدیم، که چندین کسب و کار مرفه را تأسیس کرده است. مهم است که هنگام تأسیس شرکتی نوپا همهٔ این موارد را در ذهن داشته باشید. شرکت‌های نوپا در صورتی بهترین آینده را دارند که برای دستیابی به آن تلاش کنند. چرا فقط بهترین آینده؟ زیرا یک شرکت نوپا فقط در شرایط بسیار مشخصی موفق خواهد بود؛ مثلاً فقط یک بازار عالی برای محصولات شرکت وجود داشته باشد یا فقط یک زمان طلایی برای راه‌اندازی آن باشد و ... . برای عمل در شرایط مناسب، باید آگاهانه انتخاب کنید تا آیندهٔ مورد نظر را پی گیرید. مشکل اصلی این است که بفهمید شرایط ایده‌آل برای شروع کار شما چیست. به عبارت دیگر، شما کدام آینده را هدف قرار می‌دهید؟ هنگام انتخاب آیندهٔ خود به یاد داشته باشید که در بخش قبلی این مینی‌بوک چه گفته شده است: شما فقط می‌توانید با نگاهی فراتر از قراردادهای ثابت آینده را ببینید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
پیتر تیل معتقد است که این توانایی بسیار حیاتی است تا جایی که در مصاحبه‌های شغلی، از داوطلبان می‌پرسد: «دربارهٔ کدام حقیقت مهم تعداد کمی از افراد با شما موافق هستند؟» چرا؟ زیرا فقط شخصی که می‌تواند خارج از قراردادهای ثابت فکر کند، می‌تواند آینده را ببیند و تغییر دهد.
~fatemeh♡
اگر می‌خواهید آینده را تصور کنید، باید بتوانید حال را به صورت انتقادی مشاهده کنید.
fatemeh1991

حجم

۲۹٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۲۹٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان