دانلود کتاب صوتی صفر تا یک با صدای علیرضا قناد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صفر تا یک اثر پیتر تیل

دانلود و خرید کتاب صوتی صفر تا یک

معرفی کتاب صوتی صفر تا یک

کتاب صوتی صفر تا یک اثری از پیتر تیل، یکی از بنیان‌گذاران PayPal و سرمایه‌گذاران فیسبوک است که تجربیات و ایده‌هایی بدیع و نو درباره ایجاد و رشد دادن یک استارتاپ را به شما می‌گوید.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه زینب عفتی و صدای علیرضا قناد می‌‌شنوید. کتاب صفر تا یک، از جمله کتاب‌های محبوب میان کارآفرینان و استارتاپ‌ها است و از زمان انتشارش همواره در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها قرار گرفته است. 

درباره کتاب صوتی صفر تا یک

کتاب صفر تا یک، یکی از کتاب‌هایی است که عموما در دسته‌ «کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد» قرار دارد. اما چرا؟ پیتر تیل که یکی از افراد موفق در حوزه استارتاپ و سرمایه گذاری است، در این کتاب ایده‌هایی جدید بیان می‌کند. ایده‌هایی که به شما کمک می‌کند تا ارزشی جدید در جهان ارائه کنید و نشانتان می‌دهد که برای ساختن و به موفقیت رساندن استارتاپتان، به چه چیزهایی نیاز دارد. 

اگر تعریف ما از موفقیت، رسیدن از نقطه صفر به بی‌نهایت باشد، این کتاب ذهن ما را اصلاح می‌کند. پیتر تیل معتقد است موفقیت، رسیدن از نقطه صفر به یک است و این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که شما دقیقا بدانید قرار است چه کاری انجام دهید. در حقیقت، راه اندازی یک استارتاپ بی‌گدار به آب زدن نیست، بلکه دقیقا برعکس آن، رسیدن به موفقیتی قابل پیش‌بینی است. شاید بهتر باشد اینطور بگوییم که هربار چیزی تازه‌ ابداع می‌کنیم درواقع از صفر به یک رسیده‌ایم و این دستاوردی بزرگ است. این کار با تقلید کردن از دیگران تفاوت دارد. 

حال اگر قرار است کسب و کار خود را به موفقیت برسانیم، بهتر است با معجزات و نوآوری‌های فناوری آشنا شویم و پیروی از تکنیک‌های گذشته و تقلید را از آنچه دیگران خلق کرده‌اند، کنار بگذاریم. 

او در این کتاب رازهای موفقیت استارتاپ‌ها را بیان می‌کند و از آنجایی که خودش، یکی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر است، می‌توان با اطمینان کامل به صحبت‌هایش توجه داشت. او همچنین از ماهیت رقابت، تولید محصول و سرمایه‌گذاری صحبت می‌کند و اهمیت داشتن یک تیم خوب را کاملا واضح می‌کند. 

بنا به گفته مارک زاکربرگ، خالق و مدیرعامل فیسبوک «این کتاب، ایده‌هایی کاملا نو و ارزشمند در زمینه چگونگی خلق ارزش در دنیای فعلی ارائه می‌نماید.» مجله فوربز نیز اینطور گفته است که  «خواندن این کتاب به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد.»

شندین کتاب صوتی صفر تا یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شندین کتاب صوتی صفر تا یک را به تمام کسانی که دوست دارند ایده‌های خود را به مرحله عمل درآورند، پیشنهاد می‌کنیم. اگر خودتان یا دوستانتان در تلاشسد تا استارتاپ خود را گسترش دهید این کتاب به شما کمک می‌کند.

درباره پیتر تیل

پیتر تیل، نویسنده، کارآفرین و سرمایه‌گذار است. او در دانشگاه در رشته فلسفه تحصیل کرد و بعد به سراغ حقوق رفت. او در سال ۱۹۹۹ به همراه سه نفر از دوستانش «پی‌پال» را تاسیس کرد و به شدت در آن موفق شد. آنها سال ۲۰۰۲ «پی‌پال» را به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار به «ای‌بی» فروختند. 

در حال حاضر او به عنوان رئیس هیئت مدیره یک صندوق پوشش ریسک جهانی فعالیت می‌کند که خودش بعد از فروخشتن پی‌پال آن را راه‌اندازی کرده است.

نظرات کاربران

لیلا نجفی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

بیان بسیار بد پر از غلط ترجمه بد

کاربر ۳۳۰۱۷۹۹
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

اصلا خوب خونده نمیشد اصلا متوجه نمیشه چی داره میگه اصلا فقط میخونه از رو

kh mahdi
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

کتاب ، کتاب فوق العاده ای بود ، نسخه ی چاپی رو خریدم، این نسخه ی گویا خوب نبود ، اصلا چند بخش از کتاب رو کلا نخونده ، خیلی جاها هی غلط می خونه ، باز گاهی برمیگرده اصلاح می‌کنه

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان