دانلود و خرید کتاب ملاقات با خود نیکول لپرا ترجمه شهرام شیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ملاقات با خود اثر نیکول لپرا

کتاب ملاقات با خود

معرفی کتاب ملاقات با خود

کتاب ملاقات با خود؛ نقشه راهی برای اکتشاف خود نوشتهٔ نیکول لپرا و ترجمهٔ شهرام شیری است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. اگر کتاب نجات از هزارتو را خوانده‌اید این کتاب را هم حتما بخوانید.

درباره کتاب ملاقات با خود

به نقطهٔ شروع یک سفر دگرگون‌کننده خوش آمدید. سفری که می‌تواند شما را در عمیق‌ترین لایه‌های درونی‌تان متحول کند. به احتمال زیاد شما دلیلی برای انتخاب این کتاب داشته‌اید. شاید مانند بسیاری از افراد حس می‌کنید چیزی باید در زندگی شما تغییر کند. ممکن است حتی بدانید برای تغییر کردن به چه چیزهایی نیاز دارید، اما نیروی ایجاد تغییر معنادار را در خود نمی‌یابید یا شاید اصلا نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید.

واقعیت این است که در اکثر افراد، نسخه فعلی آنها بیشتر تحت تاثیر الگوهای آموخته شده در گذشته‌شان است، نه تصمیمات آگاهانه‌ای که در لحظه می‌گیرند. این کتاب قرار است همین وضعیت را تغییر دهد. وقتی متوجه می‌شویم که بیشتر زندگی خود را در حالت خودکار سپری کرده‌ایم، نیرویی در ما شکل می‌گیرد که می‌توانیم از آن برای بیدارکردن خودآگاهمان و در نتیجه ایجاد عادات جدید و سالم بهره بگیریم. وقتی بدون قضاوت سعی می‌کنیم الگوهای جسمی، ذهنی و عاطفی خود را (که نسخه‌ٔ فعلی ما را شکل داده‌اند، مشاهده کنیم، بهتر می‌توانیم بفهمیم که کدام یک از آنها را دیگر نمی‌خواهیم با خود به آینده ببریم. برخی از افراد در «یک لحظه» به این نقطه می‌رسند و آن را همچون لحظه‌ٔ بیداری توصیف می‌کنند؛ اما برای برخی دیگر، این آگاهی به آهستگی رخ می‌دهد و به مرور زمان متوجه آن می‌شوند. این همان چیزی است که «سفر بیداری درون» را بسیار جذاب می‌کند؛ زیرا به روش‌های گوناگونی رخ داده و برای افراد مختلف، معنای متفاوتی دارد. برخی از خوانندگان این کتاب ممکن است برای اولین بار در زندگی‌شان باشد که به خود توجه می‌کنند؛ این تجربه قطعا اثر عمیقی بر زندگی آنها خواهد داشت.

شاید هیچ فردی نباشد که کاملا متوجه تمام الگوهای محدودکننده خود شده باشد. همه‌ٔ ما دارای بخش‌هایی هستیم که هنوز آمادگی و تمایل مواجه شدن با آنها را نداریم. گاهی اوقات، آن‌قدر بر روی یک مشکل خاص تمرکز می‌کنیم که حتی متوجه نمی‌شویم خودمان به روش‌های مختلف در ماندگاری این مشکلات نقش داریم. تنها با فهمیدن عادت‌هایمان است که می‌توانیم آنها را تغییر داده و فضا را برای ساختن یک زندگی هدفمند و رضایت بخش خالی کنیم.

در کتاب قبلی نیکول لپرا، نجات از هزارتو، چهارچوبی کلی جهت درک و درمان الگوهای معیوب و ناکارآمد ارائه شد. الگوهای محدودکننده‌ای که باعث می‌شدند ما نتوانیم از تمام ظرفیت خودمان و زندگی استفاده کنیم. در آن کتاب به موضوعاتی همچون بازوالدگری، پیوندهای ترومایی، تنظیم سیستم عصبی و کودک درون پرداخته شد. خوانندگان بعد از آن کتاب از لپرا خواستند کتاب دیگری بنویسد. بسیاری می‌خواستند در این موضوعات عمیق‌تر شوند تا چیزهای بیشتری درباره خودشان یاد بگیرند و مهارت‌هایی را توسعه دهند تا در مسیر شناخت و رشد به آنها کمک کند. بسیاری دیگر نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص تمرین «مشاهده خود» داشتند (همان تمرینی که به افراد کمک می کند عادات ناخودآگاهشان را شناسایی کنند). کتاب ملاقات با خود با هدف پاسخ دادن به تمام آن درخواست‌ها نگاشته شده است.

فصل‌های کتاب ملاقات با خود از این قرار است:

چگونه بخش‌های مختلف خود را ملاقات کنیم؟

ملاقات با عادت‌های خود

ملاقات با عواطف خود

ملاقات با خود واقعی

خواندن کتاب ملاقات با خود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با کتابی ساده و روان با خود واقعی‌تان رودررو شوید این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب ملاقات با خود

«فضای امن، جایی است که شما کاملاً احساس راحتی و آرامش کنید و ذهنِ باز برای دریافت ایده‌های جدید داشته باشید. این فضا می‌تواند اتاق خوابتان، گوشه‌ای از خانه یا حتی بیرون از خانه و در طبیعت باشد. حالت ایدئالش جایی است که حریم کاملاً شخصی داشته باشید و کسی مزاحمتان نشود. هر چیز دیگری که باعث می‌شود احساس راحتی کنید را می‌توانید به این فضا اضافه کنید: مثل روشن‌کردن یک شمع یا پیچیدن یک پتوی گرم‌ونرم به دور خود. بعضی‌هایتان شاید بخواهید با هدفون به موسیقی آرامش‌بخش گوش دهید یا حیوان خانگی‌تان را در کنار خود داشته باشید. کمی وقت بگذارید تا فضای مخصوص خودتان را بسازید.»

نظرات کاربران

Elizee
۱۴۰۳/۰۵/۰۵

کتاب خیــلی خوبیه.. کتاب دیگرشون نجات از هزارتو هم عالی بود... اما طاقچه جان هزینش برای این حجم از کتاب بالاست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۹ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۹ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان