دانلود و خرید کتاب چگونه خودتان را ملاقات کنید نیکول لپرا ترجمه لیلا خلج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه خودتان را ملاقات کنید اثر نیکول لپرا

کتاب چگونه خودتان را ملاقات کنید

نویسنده:نیکول لپرا
مترجم:لیلا خلج
امتیاز:
۲.۷از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه خودتان را ملاقات کنید

کتاب چگونه خودتان را ملاقات کنید نوشتهٔ نیکول لپرا و ترجمهٔ لیلا خلج است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. راهکارها و تمرین‌های عملی برای خودشناسی در این کتاب آمده است.

درباره کتاب چگونه خودتان را ملاقات کنید

به مسیر این سفر درونی که می‌تواند تغییرات بنیادی در هسته وجود شما ایجاد کرده و زندگی‌تان را متحول نماید، خوش آمدید. شما به دلیلی این کتاب را انتخاب کرده‌اید. ممکن است احساس کرده‌اید چیزی باید در زندگی‌تان تغییر کند و در این احساس تنها نیستید. شبیه اکثر ما، شما هم احتمالاً در الگوهای عادتی و خودکار (وضعیت اتوپایلوت) گیر افتاده‌اید و درحال بازآفرینی هرروزه‌ی عادات تکراری در زندگی‌تان هستید. ممکن است بدانید که نیازمند چه تغییری هستید، اما ندانید چگونه آن‌ها را عملی کنید و یا ممکن است حتی ندانید که باید از کجا شروع کنید. واقعیت این است که بخش غالب آنچه که هستید و آنچه که انجام می‌دهید، توسط گذشته شما و نه با انتخاب‌های آگاهانه امروزتان، رقم می‌خورد، اما این کتاب در دستان شماست تا این موضوع را تغییر دهد.

وقتی به این درک می‌رسیم که بخش غالب زندگی‌مان را در وضعیت عادتی و ناآگاهانه سپری می‌کنیم و اینکه با پرورش آگاهی‌مان، قادریم عادت‌های جدید و سالم شکل دهیم، آنگاه تغییری قدرتمندانه و شگفت‌انگیز رخ می‌دهد. با مشاهده و مراقبت توأم با شفقت الگوهای بدنی، ذهنی و احساسی که در سراسر روز اجرا شده و خود فعلی ما را می‌سازند، می‌توانیم با وضوح و شفافیت بیشتری هر آنچه را که نمی‌خواهیم به آینده‌مان انتقال دهیم، نظاره کنیم.

برخی افراد این تغییر را نوعی بیداری ناگهانی و یا دراصطلاح «لحظه بیداری» (Aha moment) توصیف می‌کنند. برای برخی دیگر، این ادراکات تدریجی رخ داده و در گذر زمان مفهوم بیشتری می‌یابند.

وجه زیبای این سفر درونی همین است که می‌تواند به روش‌های گوناگونی پیش رفته و برای افراد مختلف معنا و مفهومی متفاوت از هم داشته باشد. این سفری منحصربه‌فرد تک‌تک شماست. برای برخی خوانندگان، شاید این اولین‌بار در عرض سال‌ها و یا حتی دهه‌های عمرشان باشد که توجهشان را بر خودشان متمرکز کرده‌اند. بدانید که این انتخاب تأثیری بنیادی در زندگی شما خواهد داشت.

فردی که از «تمام» الگوهای بازدارنده‌اش آگاه باشد، دیده نشده است. همه ما نسبت به بخش‌هایی از خودمان که نمی‌خواهیم ببینیم و یا آماده‌ی دیدارشان نیستیم، نابینا هستیم.

گاهی به‌قدری متمرکز روی موضوعی خاص هستیم که حتی متوجه تأثیرات مختلفی که خودمان در تشدید سختی‌ها و چالش‌هایمان داریم، نمی‌شویم. تنها با شناسایی و ادراک عادت‌هایمان می‌توانیم آن‌ها را به نحوی تغییر دهیم که فضایی برای یک زندگی هدفمند و سرشار از شفقت و رضایت ایجاد شود. نیکول لپرا این کتاب راهنما را برای اینکه چراغ راه شما در این سفر درونی باشد و مسیر واضحی را به سمت حقیقت آنکه واقعاً هستید، به شما نشان دهد، تألیف کرده است. در کتاب اولش با عنوان How to do the work (نجات از هزارتو-نشر متخصصان)، دانش خود را برای درک آسیب‌های ناشی از الگوهای ناکارآمدی که مانع از تجربه یک زندگی کامل با شکوفایی حداکثر توانمندی‌هایمان می‌شوند و نحوه التیام از آن‌ها، به اشتراک گذاشته‌است.

خواندن کتاب چگونه خودتان را ملاقات کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کتاب نجات از هزارتو را خوانده‌اید و دوست داشته‌اید حتما این کتاب را هم بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۷۶,۵۰۰
تومان