دانلود کتاب صوتی نجات از هزارتو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نجات از هزارتو اثر نیکول لپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی نجات از هزارتو

نویسنده:نیکول لپرا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۶۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نجات از هزارتو

کتاب صوتی نجات از هزارتو یک کتاب روان‌شناسی و خودیاری است که دکتر نیکول لپرا آن را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد. نویسنده‌ی کتاب که فارغ‌التحصیل رشته‌ی روانکاوی از دانشگاه فیلادلفیا است، این کتاب را براساس روان‌شناسی کلی‌نگر، با استفاده از تجربه‌هایش از اتاق درمان با مراجعانش و همچنین تجربه‌ی خود از خستگی ذهنی دائمی و احساس پوچی نوشته است. جرقه‌ی نوشتن این کتاب وقتی برای نیکول لپرا زده شد که بعد از موفقیت‌های کاری، عاطفی و مالی بسیارش هنگامی که شمع تولد سی‌‌سالگی را فوت می‌کرد، با خود می‌گفت همه‌اش همین بود؟! 

انتشارات متخصصان این اثر را با ترجمه شهرام شیری و با صدای نسترن نجاران منتشر کرده و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است. نسخه صوتی این کتاب را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن طاقچه خریداری و دانلود کنید و سپس در اپلیکیشن طاقچه بشنوید.

درباره کتاب صوتی نجات از هزارتو اثر نیکول لپرا

همان‌طور که از اسم کتاب انتظار می‌رود، کتاب صوتی نجات از هزارتو اثری است درباره‌ی شفادادن زخم‌ها و تروماها؛ البته نه با رویکردی معنوی بلکه با اتکا به روانشناسی. نویسنده در این کتاب به مخاطب آموزش می‌دهد که چطور زخم‌ها و رنج‌های گذشته، شرایط خانوادگی و چیزهایی از این قبیل در طراحی شدن الگوهایی در ذهن موثر است که منجر به روابط ناسالم، عادات اشتباه، دردهای مزمن و بیماری‌ها، احساس خلاء و پوچی در عین موفقیت می‌شود. 

کتاب صوتی نجات از هزارتو از روان‌شناسی کلی‌نگر استفاده می‌کند تا برای هزارتوهای روانی راه خروج و راه‌حل پیدا کند. به‌طور کلی روان‌شناسی کلی‌نگر یک رویکرد است که در آن ذهن، بدن و احساس به یکدیگر مرتبط دانسته می‌شود و با به دست آوردن یک تصویر کلی و بزرگ، مسائل ریشه‌یابی، حل و درمان می‌شوند. 

به‌علاوه از کارهای کوچک اما مفیدی مثل مراقبه، ذهن‌آرامی، تکنیک‌ها و تمرین‌های ملموس دیگر سود برده می‌شود تا فرد پیش از هر چیز متوجه شود در راهروهای یک هزارتوی روانی گرفتار شده که در آن هیچ چیز درست کار نمی‌کند. سپس به کمک تمرین، نوشتن، درک احساسات و ارتباط با کودک درون (که هسته‌ی احساسی ما است) از هزارتو نجات پیدا کند.

خرید و دانلود کتاب صوتی نجات از هزارتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ 

درست است که جرقه‌ی نوشتن کتاب صوتی نجات از هزارتو از تجربه‌ای درونی و شخصی نویسنده شکل گرفت، اما این کتاب ابدا بازگویی تجربیات نویسنده نیست. این کتاب برای درک کردن و دوباره دیدن دردها و رنج‌های روانی نوشته شده و تمرین‌ها و تکنیک‌هایی براساس روانشناسی کلی‌نگر را دربرمی‌گیرد. این کتاب برای افرادی کمک‌کننده است که: 

در ارتباطات با دیگران دچار درگیری هستند. 

عاداتی دارند که می‌خواهد از آنها خلاصی پیدا کند. 

بر قله‌های موفقیت ایستاده‌اند اما احساس خوبی نسبت به دستاوردهایشان ندارند. 

صبح‌ها با رخوت از خواب بیدار می‌شوند و در ۲۴ ساعت تماما این حس را دارد که فقط در حال رساندن روز به شب و شب به روز هستند، درحالی‌که پیشتر از زندگی خود لذت بیشتری می‌برده‌اند. 

به مباحث روانشناسی اشراف دارند، اما در حل مسائل‌شان احساس عجز می‌کنند. 

زندگی فوق‌العاده‌ای دارند، اما اعتراف می‌کنند که نیاز به تغییراتی اساسی و بنیادی دارند. 

احساس خستگی مفرط می‌کنند.

دچار ذهن مه‌آلود، فراموشی‌های پرتکرار و بیماری‌های جسمی ناشی از خستگی شده‌اند. 

چرا باید این کتاب صوتی با صدای نسترن نجاران را بشنویم؟

هیچ اهمیتی ندارد که چه‌قدر با مفاهیم روانشناسی آشنایی دارید یا ندارید، کتاب صوتی نجات از هزارتو به‌سادگی تمام مفاهیم عمیق و علمی را برای مخاطبش توضیح می‌دهد و سعی می‌کند بیشتر از تکیه بر مفاهیم روانشناسی با استفاده تکنیک‌ها و تمرین‌ها فرد را به درد و رنج فراموش‌شده‌اش نزدیک و با الگوها و بازی‌های روانی‌اش آشنا کند. 

نباید این را از یاد برد که نویسنده‌ی کتاب خود روانشناسی زبده بود که تصور می‌کرد به تسلطش بر مفاهیم روانشناسی او را از درد و رنج خودش در امان نگه می‌دارد، تا روزی که بالاخره تصمیم گرفت با تروماهای دوران کودکی‌اش مواجه شود و به احساسات فروخورده‌اش پاسخی شایسته بدهد. البته این به معنای رهاکردن تراپی‌ و اتاق درمان نیست! بلکه استفاده از نکاتی مفید و کمکی است که در عین سادگی بسیار عمیق هستند. 

نیکول لپرا سبک ویژه‌ و مخصوص خودش را در درمانگری و آموزش دارد که به افراد کمک می‌کند شخصیت منحصربه‌فردشان را کشف کنند. بنابراین شنیدن کتاب صوتی نجات از هزارتو می‌تواند راهی موثر برای شناختن الگوهای روانی، غلبه بر ترس‌ها و حل و فصل تعارضات درونی و بیرونی باشد. 

از طرفی دیگر نیکول لپرا یک صفحه‌ی آگاهی‌بخش به نام The Holistic Psychologist را مدیریت می‌کند که در آن محتواهای جالب و مرتبط با روانشناسی را به اشتراک می‌گذارد. اگرچه مطالب کتاب صوتی نجات از هزارتو مفصل‌تر، مفیدتر و کاربردی‌تر است، اما برای در تماس بودن هر روزه با محتوای کتاب و فراموش نکردن مطالب آن بسیار مفید است.

درباره نیکول لپرا

نیکول لپرا روانشناس، نویسنده و پادکستر (تولیدکننده‌ی پادکست) آمریکایی است که دهه‌ی چهارم زندگی‌اش را می‌گذراند و در شبکه‌های اجتماعی بیش از هفت میلیون مخاطب دارد. او شهرتش را مدیون زیبایی، جذابیت یا ویدئوهای خنده‌دار و ترند نیست، بلکه با تولید محتوای جذاب و مبتنی بر علم روانشناسی به میلیون‌ها مخاطبش کمک می‌کند که شخصیت حقیقی و منحصربه‌فردشان را کشف کنند.

اغلب افراد پیش از اینکه کتاب نجات از هزارتو را خوانده باشند، از طریق محتواهای کمک‌کننده‌ای که لپرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد با روانشناسی کلی‌نگر و شیوه‌ی او آشنا شدند و بعد به سمت خواندن کتاب سوق پیدا کردند. 

لپرا پیش از اینکه کتاب صوتی نجات از هزارتو را بنویسد هم یک روانشناس پرمراجع بود که قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده بود. این درحالی بود که احساس پوچی و خلاء مرموزی را در درونش حس می‌کرد. 

این احساس در نیکول هر روز پررنگ‌تر از روز قبل می‌شد، تا اینکه شریک عاطفی مهربانش (لولی) به او گفت که اخیرا شکننده و حساس شده است. نیکول این گفته را قبول نداشت، چراکه هرروز به ده‌ها نفر کمک می‌کرد تا دقیقا بر چنین چیزهایی غلبه کنند، زندگی‌شان را بهبود بدهند و از افسردگی عبور کنند. 

بالاخره روزی رسید که نیکول دیگر نمی‌توانست انکار کند که زنگ هشدار به صدا درآمده. او دچار فراموشی‌های گاه و بی‌گاه و بیماری‌ گوارشی شده بود. مرتبا چیزها را جا می‌گذاشت، کارهایش را فراموش می‌کرد و انگار ذهنش مه‌آلود شده بود. به‌علاوه در محل کار دچار درگیری شده بود و بازدهی قبل را نداشت، از افرادی که عاشقشان بود فرار می‌کرد و البته لولی درست گفته بود او بسیار زودرنج و حساس شده بود! 

برعکس آنچه که انتظار داریم، نیکول در یک فضای معنوی یا در سفر نبود که اقرار کرد از زندگی و خودش دور افتاده، او درحال خوردن صبحانه‌اش بود که ناگهان به گریه‌ای بی‌وقفه افتاد و اعتراف کرد که حقیقتا خسته شده و زندگی جدیدی را لازم دارد. 

بنابراین نیکول از همه چیز برای مدتی نامعلوم دست کشید و شروع کرد به مواجهه با خودش، احساسات گذشته، تروماهای سال‌های ابتدایی زندگی و البته آشتی و توجه کردن به کودک درونش. دوران جدید دوری از همه چیز و همه کس برای او نقطه‌ی عطفی شد که از آن تکنیک و تمرین‌های اختصاصی او مبتنی بر روانشناسی کلی‌نگر خلق شدند و به شکل کتاب، محتوا و پادکست به دست مخاطبان در سراسر دنیا رسیدند.

در بخشی از کتاب صوتی نجات از هزارتو می‌شنویم

«« ﺷﺐ ﺗﺎرﯾﮏ وﺟﻮد » ﺷﺎﻋﺮان و ﻋﺎرﻓﺎن، ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻫﻤﯿﺸﻪ در ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﮑﻮه، ﺑﻪ ﻟﺤﻈﮥ ﺑﯿﺪاریِ درون ﻣﯽرﺳﯿﺪﻧﺪ (در ﮐﻮﻫﺴﺘﺎن و در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ درﯾﺎی ﭘﻬﻨﺎور ﺧﯿﺮه ﺷﺪه اﻧﺪ، ﯾﺎ ﮐﻨﺎر ﺟﻮی آب روان ﯾﺎ در دﺷﺖ و دﻣﻦ)؛ اﻣﺎ اﯾﻦ ﺑﯿﺪاری ﺑﺮای ﻣﻦ، در ﮐﻠﺒﻪای ﭼﻮﺑﯽ و در ﻣﯿﺎن ﺟﻨﮕﻞ رخ داد؛ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪﺻﻮرت ﻏﯿﺮﻗﺎﺑﻞ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽﮐﺮدم و اﺷﮏﻫﺎﯾﻢ ﺑﺮ روی ﮐﺎﺳﮥ ﺳﻮﭘﯽ ﮐﻪ در ﺣﺎل ﺧﻮردن آن ﺑﻮدم، ﻣﯽﺑﺎرﯾﺪ.

ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﺷﺮﯾﮏ زﻧﺪﮔﯽام، ﻟُﻠﯽ، در ﺣﺎل ﮔﺬراﻧﺪن ﺗﻌﻄﯿﻼت در ﺑﺨﺶ ﺷﻤﺎﻟﯽ اﯾﺎﻟﺖ ﻧﯿﻮﯾﻮرک ﺑﻮدﯾﻢ ﺗﺎ ﮐﻤﯽ از زﻧﺪﮔﯽ ﺷﻬﺮی و اﺳﺘﺮسزا در ﻓﯿﻼدﻟﻔﯿﺎ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ. ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪام را ﺧﻮردم، ﺑﻪ ﺻﻔﺤﺎت ﯾﮏ ﮐﺘﺎب روانﺷﻨﺎﺳﯽ ﻧﮕﺎه اﻧﺪاﺧﺘﻢ. ﮐﺘﺎﺑﯽ درﺑﺎرة ﻣﺎدراﻧﯽ ﮐﻪ از ﻟﺤﺎظ ﻋﺎﻃﻔﯽ، در دﺳﺘﺮس ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. در ﺣﺎل ﺧﻮاﻧﺪن اﯾﻦ ﮐﺘﺎب ﺑﻮدم ﮐﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎن ﻣﻄﺎﻟﺐ آن ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪ ﺑﺪﻧﻢ ﯾﮏ ﭘﺎﺳﺦ ﻏﯿﺮﻣﻨﺘﻈﺮه، ﮔﯿﺞﮐﻨﻨﺪه و اﺣﺴﺎﺳﯽ از ﺧﻮد ﻧﺸﺎن دﻫﺪ.

ﻟُﻠﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ: « ﺗﻮ اﻻن ﺧﺴﺘﻪ و ﺗﺤﺮﯾﮏﭘﺬﯾﺮ ﺷﺪی، ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﯾﺪ دﺳﺖ ﻧﮕﻪ داری و ﮐﻤﯽ آروم ﺑﺎﺷﯽ.» ﻣﻦ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد او را ﺑﺎ ﮐﻢﻣﺤﻠﯽ ﭘﺲ زدم. ﻣﻌﺘﻘﺪ ﻧﺒﻮدم اﯾﻦ اﺗﻔﺎق و اﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﮐﻪ داﺷﺘﻢ، ﭼﯿﺰ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﺻﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. ﺗﻌﺪاد زﯾﺎدی از ﻣﺮاﺟﻌﯿﻦ و دوﺳﺘﺎﻧﻢ، از ﺗﺠﺮﺑﻪای ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺑﻪ اﯾﻦ وﺿﻌﯿﺖ، ﮔﻼﯾﻪ ﮐﺮده ﺑﻮدﻧﺪ. اﯾﻦ اﺗﻔﺎق ﺑﺮای ﻫﻤﻪ ﭘﯿﺶ آﻣﺪه اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻌﻀﯽ روزﻫﺎ ﺧﺴﺘﻪ و ﺑﯽاﻧﺮژی از ﺧﻮاب ﺑﯿﺪار ﺷﻮﻧﺪ، ﺳﺮ ﮐﺎر ﺣﻮاﺳﺸﺎن ﭘﺮت ﺷﻮد ﯾﺎ ﺣﺲ ﮐﻨﻨﺪ از ﮐﺴﯽ ﮐﻪ دوﺳﺘﺶ دارﻧﺪ، دور ﻫﺴﺘﻨﺪ.

ﻣﻦ ﺑﻪﺗﺎزﮔﯽ ﺗﻮﻟﺪ ﺳﯽﺳﺎﻟﮕﯽام را ﺟﺸﻦ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮدم و ﺑﺎ ﺧﻮدم ﻓﮑﺮ ﻣﯽﮐﺮدم ﮐﻪ: « واﻗﻌﺎً ﻫﻤﯿﻦ ﺑﻮد؟!» ﺑﺎ اﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﺑﺴﯿﺎری از روﯾﺎﻫﺎی ﺧﻮد دﺳﺖ ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺑﻮدم (در ﺷﻬﺮی ﮐﻪ دوﺳﺖ داﺷﺘﻢ زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮐﺮدم، ﻣﻄﺐ رواندرﻣﺎﻧﯽ ﺧﻮدم را داﺷﺘﻢ و ﮐﺴﯽ ﮐﻪ دوﺳﺖ داﺷﺘﻢ را ﭘﯿﺪا ﮐﺮده ﺑﻮدم)، وﻟﯽ ﻫﻤﭽﻨﺎن اﯾﻦ ﺣﺲ را داﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰ اﺳﺎﺳﯽ در وﺟﻮد ﻣﻦ، از دﺳﺖ رﻓﺘﻪ ﯾﺎ ﮔﻢ ﺷﺪه اﺳﺖ ﯾﺎ اﺻﻼً از اول ﻫﻢ در ﻣﻦ وﺟﻮد ﻧﺪاﺷﺘﻪ اﺳﺖ. ﺑﻌﺪ از ﺳﺎلﻫﺎ ﺑﻮدن در رواﺑﻂ ﻣﺨﺘﻠﻒ، ﻫﻨﻮز از ﻟﺤﺎظ ﻋﺎﻃﻔﯽ، اﺣﺴﺎس ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﯽﮐﺮدم. در ﻧﻬﺎﯾﺖ، ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ آﺷﻨﺎ ﺷﺪم ﮐﻪ ﺣﺲ ﻣﯽﮐﺮدم ﺑﺮای ﻣﻦ ﻣﻨﺎﺳﺐ اﺳﺖ. او ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻓﺮق داﺷﺖ. ﻫﺮﭼﻘﺪر ﻣﻦ ﻣﺮدد و ﺑﯽﺣﻮﺻﻠﻪ ﺑﻮدم، او ﭘﺮﺷﻮر و ﻣﺼﻤﻢ ﺑﻮد. اﻏﻠﺐ ﺑﻪ روشﻫﺎﯾﯽ ﻣﺮا ﺑﻪ ﭼﺎﻟﺶ ﻣﯽﮐﺸﯿﺪ ﮐﻪ ﺣﺲ ﻣﯽﮐﺮدم ﻫﯿﺠﺎن اﻧﮕﯿﺰ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺑﺎ ﺗﻤﺎم اﯾﻦ ﺗﻔﺎﺳﯿﺮ، ﻣﻦ ﻗﺎﻋﺪﺗﺎً ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎل ﯾﺎ ﺣﺪاﻗﻞ راﺿﯽ ﻣﯽﺑﻮدم؛ اﻣﺎ اﯾﻦﻃﻮر ﻧﺒﻮد. ﻣﻦ ﻫﻤﭽﻨﺎن ﻏﺮق در اﻓﮑﺎرم ﻣﯽﺷﺪم، ﻫﯿﭻ ﺣﺴﯽ ﻧﺪاﺷﺘﻢ و از درون، اﺣﺴﺎس ﺗﻬﯽ ﺑﻮدن ﻣﯽﮐﺮدم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی نجات از هزارتو

– پیشگفتار

– مقدمه‌ای بر روان‌شناسی کل‌نگرانه

۱: شما بهترین درمانگر خودتان هستید

۲: خودآگاه‌شدن

۳: نظریۀ جدید تروما

۴: بدن ترومازده

۵: تمرینات ذهنی - بدنی برای درمان‌شدن

۶: قدرت باور

۷: ملاقات با کودک درون

۸: داستان‌های ایگو

۹: پیوندهای ترومایی

۱۰: مرزبندی

۱۱: باز - والدگری

۱۲: بلوغ عاطفی

سخن آخر: جعبۀ پیتزا

منابع پیشنهادی جهت مطالعهٔ بیشتر

مراجع

از ذهنت بیرون بیا و زندگی کن
استیون سی هیز
مرداب روح
جیمز هالیس
زندگی خود را دوباره بیافرینید
جفری ای. یانگ
چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم
مگان دیواین
چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟
جولی اسمیت
اسب سیاه
تاد رز
زندگی خود را دوباره بیافرینید
جفری یانگ
تاب آوری در سیلی واقعیت
راس هریس
ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی
مارشال بی. روزنبرگ
افسانه عادی بودن
گبور مته
زندگی تاب آورانه
برنه براون
تلخ و شیرین
سوزان کین
روان درمانی اگزیستانسیال
اروین د. یالوم
گفت و گوهای عاشقانه
ناتاشا لان
انعطاف پذیری هیجانی
سوزان دیوید
دروغ هایی که به خودمان می گوییم
جان فردریکسون
سندروم دختر خوب
بورلی انگل
دروغ هایی که به خود می‌ گوییم
جان فردریکسون
نشخوار ذهنی
اتان کراس
بدن فراموش نمی کند
بسل ون درکولک
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

M Hazrati
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

ممنون از طاقچه برای انتشار این کتاب مفید. با این شرایط سر به فلک کشیده هزینه‌های زندگی، کتاب داره از روزمره‌مون حذف میشه! لطفا با اضافه کردنش به بی نهایت، این کتاب خوب رو توسعه بدین!

هدی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱

این کتاب، عالیه. اگه می‌خواید اصولی و درست، مشکلات روحی و روانی‌تون رو شناسایی و سپس درمان کنید، حتما از این کتاب بهره ببرید. مطالبش کاملا علمی هست و هیچ مطلب غیرعلمی هم داخل کتاب نیومده.

Flori
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

بسیار کتاب عالی بود. مطالب جدید و کاربردی به زبان ساده بیان شده‌ بود.

mah
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

بهترین هدیه ای که میتونید به خودتون بدید، خوندن این کتابه.

sepideh
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

یکی از بهترین و اصولی ترین کتاب هایی که خوندم و واقعا روی طرز فکرم، دیدم نسبت به خودم و اطافیانم تاثیر مثبت خیلی زیاد داشت، با خوندن این کتاب میتونید رفتارهای ناخودآگاه تون که همیشه دوس داشتید عوض کنیدو

- بیشتر
کاربر ۶۰۹۶۵۱۰
۱۴۰۲/۰۴/۲۶

سلام دوستان من این کتاب رو خوندم و تاثیر بسیار زیادی در من گذاشت حتی تونستم خیلی از افرادی که ازشون دلگیر بودم رو ببخشم و دید من به زندگی خیلی عوض شد.الانم میخوام برا بار دوم شروع کنم به

- بیشتر
کاربر ۲۱۶۵۳۷۹
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

کتاب فوق العاده ایه و نکات عجیب و جالب علمی داره که واقعا شگفت زده میشید و با دلایل منطقی و علمی ترقیب میشید سبک زندگی سالم تری داشته باشید واقعا محشره خیلی دوسش داشتم

کاربر ۶۶۰۶۶۹۰
۱۴۰۲/۰۴/۱۳

نیاز هر نفر که یک بارهم شده گوش بده

1881115
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

چرا برای بار دوم پخش نمی شود کتاب رمانکه

zeinab
۱۴۰۲/۰۲/۱۴

بسیار عالی

زمان

۱۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۷۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۷۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۵۰%
تومان