دانلود کتاب صوتی نجات سرنگتی با صدای محیا ساعدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نجات سرنگتی اثر استفان سوان پل

دانلود و خرید کتاب صوتی نجات سرنگتی

گوینده:محیا ساعدی
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نجات سرنگتی

کتاب صوتی نجات سرنگتی نوشتهٔ استفان سوان پل و ترجمهٔ مهسار مشتاق است. محیا ساعدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ ۷ مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی در قالب داستان.

درباره کتاب صوتی نجات سرنگتی

سرنگتی شما چیست؟ کتاب صوتی نجات سرنگتی (Surviving Your Serengeti) ماجرای شاهدانی را روایت کرده است که کوشش‌های حیات را می‌بینند و درس‌هایی برای مقاومت در شرایط دشوار از آن‌ها می‌آموزند. این کتاب گفته است که چالش‌های ما در زندگی شبیه به خطرات دشت سرنگتی است که باید شهامت حرکت در دل آن را داشته باشیم تا زنده بمانیم. می‌توانیم از این دشت و زندگی خالص جاری در آن درس‌های بسیاری بیاموزیم. کتاب صوتی حاضر در قالب داستانِ سفر یک گروه به آفریقا، نگاهی دقیق به این دشت پر از عجایب انداخته و طی کاوش‌هایی دریافته است که طبیعت چطور تعادل خود را حفظ می‌کند. این کتاب صوتی با بررسی مهارت‌های حیوانات، هفت درس اساسی را از دل این دشت بیرون کشیده که برای پشت سر گذاشتن چالش‌ها و دستیابی به موفقیت کاربردی است. کتاب صوتی نجات سرنگتی با سفر به آفریقا آغاز می‌شود و ۹ فصل دارد. استفان سوان پل، نویسندهٔ این کتاب سال‌ها در آفریقا زندگی کرده است.

شنیدن کتاب صوتی نجات سرنگتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ ۷ مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی در قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نجات سرنگتی

«پس از پنج دقیقه الی به آن‌ها پیوست. دیو پرسید :«الی، به نظر تو امشب مرد مرموز گروه به ما می‌پیونده؟» الی پاسخ داد :«نمی‌دونم آقای جانسون. هنوز برنگشته». دیو ادامه داد :«از کجا؟» الی در جواب گفت :«باید این سوال رو از خودش بپرسی». دیو گفت :«می‌بینی؟ حتی الی هم در مورد اون پنهان‌کاری می‌کنه». در همان لحظه یک جیپ وارد محوطه شد. همه با شنیدن صدای ماشین به طرف آن برگشتند. مردی که پیاده شد و به طرف جمعیت آمد، لاغر و بلندقد بود و ظاهرا موهای جوگندمی داشت. هر چند تشخیص رنگ موهایش در تاریکی شب سخت بود. پس از نزدیک شدن او به آتش و مشخص شدن صورتش در مقابل شعله، سین احساس کرد او را می‌شناسد.»

نظرات کاربران

کاربر 5127978
۱۴۰۳/۰۵/۲۳

هم کتاب بسیار مفید بود و هم گوینده بسیار خوب و روان بیان کرد. اینکه از زندگی حیواناتی که توی سرنگتی زندگی می‌کنن بشه مهارت‌هایی واسه داشتن زندگی بهتر یاد گرفت به نظرم خیلی جالب بود.

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۵۳,۴۰۰
۴۰%
تومان