دانلود کتاب صوتی تغییر با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر اثر دیمون سنتولا

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر

معرفی کتاب صوتی تغییر

کتاب صوتی تغییر نوشتهٔ دیمون سنتولا و ترجمهٔ سعید زرگریان است. گویندگی این کتاب صوتی را میلاد فتوحی انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. رخدادهای بزرگ چگونه فراگیر می‌شود؟

درباره کتاب صوتی تغییر

کتاب صوتی تغییر (Change: How to Make Big Things Happen) به قلم یک استاد دانشکدۀ ارتباطات آننبرگ، استاد گروه جامعه‌شناسی و استاد دانشکدۀ مهندسی و علوم کاربردیِ دانشگاه پنسیلوانیا و نیز مدیرگروه ارتباطات شبکۀ این دانشگاه نوشته شده است. این کتاب که در چهار بخش و ۱۳ فصل نوشته شده، شما را با اصول و قواعدِ تغییرِ موفقیت‌آمیز و پرهیز از ناکامی در تغییر آشنا می‌کند. در این کتاب صوتی، تأثیر شبکه‌های اجتماعی را بر رویدادهای مهم می‌شناسید و یاد می‌گیرید چطور باید از آن‌ها به‌منظور اشاعه‌دادن برنامه‌های خودتان برای تغییر بهره ببرید. این کتاب صوتی دربارۀ تغییر است؛ دربارۀ اینکه تغییر چطور اتفاق می‌افتد و چرا اغلب شکست می‌خورد؛ همچنین دربارۀ فراگیرشدن نوآوری‌های غیرجذاب، موفقیت جنبش‌های فرعی، پذیرش ایده‌های بی‌طرف‌دار و پیروزی باورهای نوظهور و بحث‌برانگیز است. دیمون سنتولا دربارۀ راهبردهایی سخن گفته است که کمک می‌کند چنین پدیده‌هایی موفق شوند. تغییرات اجتماعی یکی از پیچیده‌ترین روندهای تغییر و تحول را دارا هستند. رخدادهای بزرگ چگونه فراگیر می‌شود؟

شنیدن کتاب صوتی تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و موضوع تغییر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تغییر

«در پروژه‌ی ژنوم انسان، زیرساختِ تازه‌سازِ به‌اشتراک‌گذاری نتیجه‌ی تلاشی آگاهانه برای طراحی نوع جدیدی از شبکه‌ی همکاری بود. هدف از طراحی این شبکه انتقالِ دانشِ پیچیده بود. البته، زیرساخت‌های انتقال دانش، اغلب، خودبه‌خود توسعه می‌یابند. در سیلیکون‌ولی، زیرساخت دانش اشتراکی در پاسخ به پیچیدگی فنی و فشارهای رقابتیِ فزاینده به وجود آمد. هریک از شرکت‌ها به‌طور جداگانه به این پدیده‌ها واکنش نشان دادند؛ اما در دل این فرایند، زیست‌بوم مشترکی از سازمان‌های به‌هم‌پیوسته شکل گرفت.

این اتفاق در میان اقشار مختلف جامعه هم رخ می‌دهد. شاید مجموعه‌پیشرفت‌های نوظهور، اما غیرمنتظره‌ی تاریخی و فناورانه، الگویی جدید از پل‌های عریض را بین اجتماع‌هایی برقرار کند که به‌لحاظ جغرافیایی و اجتماعی، فاصله‌ی زیادی با هم دارند. در تازه‌ترین نمونه، فناوری‌های ارتباطی‌ای مانند ایمیل و رسانه‌های اجتماعی، بین اجتماع‌هایی که پیش‌تر با یکدیگر در ارتباط نبوده‌اند، پل‌های عریضی ساخته‌اند. این دگرگونی‌های سریع در زیرساخت ارتباطات اجتماعی، توانمندی‌های جدید و عظیمی را برای عملکرد هماهنگ گروه‌ها و پیشرفت انفجاری جنبش‌های اجتماعی فراهم می‌آورند.

در بیست‌ودوم آوریل ۲۰۱۴، اداره‌ی پلیس نیویورک‌سیتی، در توییتر کارزار جدیدی درباره‌ی روابط‌عمومی راه انداخت. حساب کاربری NYPDNews@ از شهروندان دعوت کرد تصاویری صمیمی از مأموران پلیس در محله‌های خود را به اشتراک بگذارند و در زیر آن‌ها از هشتگ myNYPD# استفاده کنند.

شهروندان، ظرف چند ساعت، فرسته‌های زیادی منتشر کردند. این فرسته‌ها تصاویر اهالی نیویورک را نشان می‌داد که دستانشان را دور کمر مأموران پلیس انداخته بودند یا می‌زدند قدش یا کنار آن‌ها در پیاده‌رو راه می‌رفتند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۶۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۶۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان