دانلود کتاب صوتی شاهدان عروس با صدای حمید محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاهدان عروس اثر دیدیه ون کولارت

دانلود و خرید کتاب صوتی شاهدان عروس

معرفی کتاب صوتی شاهدان عروس

کتاب صوتی شاهدان عروس نوشتهٔ دیدیه ون کولارت و ترجمهٔ حسین سلیمانی نژاد است. گویندگی این رمان صوتی را حمید محمدی و محیا ساعدی و نیما منصوریان و اشکان عقیلی پور انجام داده‌اند و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شاهدان عروس

کتاب صوتی شاهدان عروس حاوی یک رمان معاصر فرانسوی است که در قالب داستانی پرتنش و جذاب، لایه‌های پیچیدهٔ روابط انسانی و آثار ناگهانیِ گذشته بر حال و آیندهٔ شخصیت‌ها را بررسی می‌کند. این رمان صوتی که با سبک روایی خاص و جذابش توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند، دربارهٔ عشق، خیانت، دوستی و پیچیدگی‌های روابط خانوادگی است. داستان از یک عروسی شروع می‌شود؛ جایی که چهار شخصیت اصلی به‌عنوان دوستان صمیمی عروس و داماد گرد هم می‌آیند. این دوستان که هر یک شخصیت‌های متفاوت و پیچیده‌ای دارند، به‌تدریج رازها و حقایقی از گذشتهٔ خود را آشکار می‌کنند که تأثیر قابل‌توجهی بر روابط حاضر آن‌ها دارد. دیدیه ون کولارت در این رمان صوتی و با استفاده از تکنیک‌های روایی متنوع و زبانی شاعرانه، شنونده را در مسیر کشف رمزورازهای پنهان شخصیت‌ها همراهی می‌کند. روایت‌های چندگانهٔ این کتاب به مخاطب امکان می‌دهد تا با دیدگاه‌ها و احساسات متفاوت هر یک از شخصیت‌ها آشنا شود و درک عمیق‌تری از پیچیدگی‌های اثر به دست آورد. گفته شده است که این رمان به‌خوبی توانسته تعادلی میان درام، رمانتیسیسم و کشف رازهای نهفته برقرار کند. رمان صوتی شاهدان عروس را با زمینهٔ عاطفی و روان‌شناختی آن بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی شاهدان عروس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر فرانسه و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیدیه ون کولارت

دیدیه ون کولارت در سال ۱۹۶۰ در شهر نیسِ فرانسه به دنیا آمد. او یک نویسندهٔ بلژیکی‌تبار است. این نویسنده به «مارسل اِمه» و «رومن گاری» (دوست دوران دبیرستانِ پدرش) علاقهٔ بسیار داشته است. از هشت‌سالگی با هدف کسب درآمد تصمیم گرفت رمان‌هایش را منتشر کند. در مسیر پرتلاطم تخیل، خلق و انتشار آثارش بارها از سوی ناشران فرانسوی طرد شد تا سرانجام در سال ۱۹۸۱ و پس از ۱۳ سال نوشتنِ پیوسته، مورد تأیید یکی از ناشران قرار گرفت و از آن پس آثار منتشرشده‌اش علاقه و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرد. دیدیه ون کولارت نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی دو فیلم را در پروندهٔ هنری خود گنجانده است. از آثار مهم او می‌توان به «ماهی عشق» (جایزهٔ روژه نیمیه، ۱۹۸۴)، «تعطیلاتِ یک روح» (جایزهٔ گوتنبرگ، ۱۹۸۷)، «مسیر یک‌طرفه» (جایزهٔ گنکور، ۱۹۹۴)، «شبِ قبل در قرن پانزدهم»، «شاهدان ازدواج» (یا «شاهدان عروس») و... اشاره کرد. رمان «پدر حضانتی» اثر او، جایزهٔ مارسل پانیول را در سال ۲۰۰۷ نصیب این نویسنده کرد. این رمان، در حقیقت ادای دین و احترام دیدیه به پدرش «رِنه وَن کولارت»، وکیل برجسته و داستان‌پردازِ شوخ‌طبع و تأثیرگذارترین شخصیت در زندگی این نویسنده بوده است.

نظرات کاربران

وحیده
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

اصلا این کتاب برایم جالب نبود

aki1516
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

اصلا جالب نبود یه داستان بی سروته و خسته کننده که تا آخر گوش نکردم

کاربر ۲۰۰۹۰۸۸
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

کتاب کشش دار و قشنگیه گوینده ها عالی

علی ربیعی‌فر
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

یک کار همه چیز تموم. متن و موضوع عالی ترجمه خوب خوانش بی‌نظیر به این میگن کتابخوانی

p.kh
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

قشنگ بود

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۷۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۷۱۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۴۶,۸۰۰
۴۰%
تومان