دانلود کتاب صوتی مجمع الوحوش با صدای میرسعید مولویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی مجمع الوحوش

دانلود و خرید کتاب صوتی مجمع الوحوش

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مجمع الوحوش

کتاب صوتی مجمع الوحوش نوشتهٔ عطیه عطارزاده است. میرسعید مولویان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این رمان را دریچه‌ای به دوران سیاه ایران دانسته‌اند.

درباره کتاب صوتی مجمع الوحوش

کتاب صوتی مجمع الوحوش، سومین رمان منتشرشده از عطیه عطارزاده است. این رمان به‌سراغ شخصیت‌های فراموش‌شده و نادیده گرفته‌شده در حاشیهٔ جامعه رفته و جهانی غریب و کمتر شناخته‌شده را به تصویر کشیده است. نویسنده شما را به باغ‌وحش ناصری در دوران پرآشوب جنگ جهانی اول می‌برد؛ زمانی که ایران در چنگال قحطی، بیماری و جنگ دست‌وپا می‌زد. در این دوران سخت، «اسحق» نگهبان مجمع الوحوش، با تمام وجود برای نجات حیوانات باغ‌وحش تلاش می‌کند؛ حیواناتی که زمانی با علاقه و زحمت توسط ناصرالدین‌شاه جمع‌آوری شده بود و اکنون پس از مرگ او در دوران حکومت مظفرالدین‌شاه، محمدعلی‌شاه و سپس احمدشاه جوانْ به فراموشی سپرده شده‌اند. قحطی، وبا، طاعون، خشکسالی و اعتیاد به افیون در ایران بیداد می‌کند و جنگ جهانی اول نیز آغاز شده است. روسیه، بریتانیا و عثمانی هر یک به‌دنبال سهم بیشتری از این سرزمین نیمه‌جان هستند. رمان در چنین زمان و موقغیتی می‌گذرد. با اسحق همراه شوید. او را شخصیتی شبیه به ایران دانسته‌اند و رمان صوتی مجمع الوحوش را روایتی انسانی در بستر تاریخ.

شنیدن کتاب صوتی مجمع الوحوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره عطیه عطار زاده

عطیه عطار زاده در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. از همان ابتدای جوانی به هنر و ادبیات علاقه‌مند بود. با انتشار دو دفتر شعر «اسب را در نیمهٔ دیگرت برمان» و «زخمی که از زمین به ارث می‌برید»، قدم در دنیای حرفه‌ای نویسندگی گذاشت، اما شهرت واقعی او با رمان پرفروش «راهنمای مردن با گیاهان دارویی» رقم خورد. این رمان که بیش از ۳۰ بار چاپ شده است، داستان دختری نابینا را روایت می‌کند که در دنیای گیاهان دارویی به‌دنبال آرامش می‌گردد. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «من، شمارهٔ سه» و رمان «مجمع الوحوش» اشاره کرد. این نویسنده علاوه‌بر نویسندگی، به نقاشی و مستندسازی نیز پرداخته است. آثار نقاشی او در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده است. مستندهای او با روایتی متفاوت و نگاهی انسانی به مسائل اجتماعیْ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. مستند «پروژهٔ ازدواج» که با همکاری «حسام اسلامی» ساخته شده، یکی از آثار شاخص اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۶۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۶۹۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان