دانلود کتاب صوتی عقل و احساس با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عقل و احساس اثر جین آستِین

دانلود و خرید کتاب صوتی عقل و احساس

نویسنده:جین آستِین
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عقل و احساس

کتاب صوتی «عقل و احساس» نوشتهٔ جین آستِین با ترجمهٔ رضا رضایی و گویندگی مهبد قناعت پیشه و سحر بیرانوند در آوانامه منتشر شده است. جین آستین به نوشتن کتاب‌های واقع‌گرایانه و عاشقانه مشهور است. از کتاب عقل و احساس تا به حال چندین اقتباس سینمایی و تلوزیونی شده است که مشهورترین آن‌ها در سال ۱۹۹۵ ساخته شده و کیت وینسلت و اما تامپسون و الن ریکمن و هیو گرانت در آن بازی کرده‌اند و آنگ لی آن را کارگردانی کرده است.

درباره کتاب عقل و احساس

عقل و احساس اولین رمان جین آستن است که پس از چندبار بازنویسی با نام مستعار لیدی ال، آن را منتشر کرد و در کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید. او بیشتر درباره زندگی اجتماعی و خانوادگی، روابط و مسائل انسانی می‌نوشت و با حساسیت فراوان شخصیت‌های داستان‌های خود را پردازش کرده و می‌پروراند؛ به طوری که گاهی، بارها دستنوشته‌هایش را بازنویسی می‌کرد.

وقایع این کتاب در سال ۱۷۹۲ روایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی داستان که دو خواهر به نام‌های الینور و ماریان هستند به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کنند و در طول رابطه‌ای عاطفی، دلشکستگی و عشق را تجربه می‌کنند.

داستان از زمان مرگ آقای «هنری دشوود» پدر النیور و ماریان آغاز می‌شود. آقای «دشوود» مرد ثروتمندی است که دوبار ازدواج کرده و از ازدواج اولش پسری به نام «جان» دارد. الینور، ماریان و مارگرت بچه های همسر دومش هستند. آقای «دشوود» به دلایلی مجبور می‌شود ارثیه اش را به پسرش «جان» بسپارد و در عوض از او قول می‌گیرد که رفاه نامادری و خواهرانش را تامین کند. اما اوضاع مطابق میل آقای «دشوود» پیش نمی رود. پسرش بعد از مرگ او با همسر و فرزندش به خانه پدری که «نورلند» نام دارد، می آید و ساکن می‌شود. خانم دشوود و دخترها حکم مهمان پیدا می‌کنند.

کتاب صوتی عقل و احساس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های کلاسیک عاشقانه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی عقل و احساس

خانم پالمر چندین سال جوان‌تر از از لیدی میدلتون بود و هیچ شباهتی هم به لیدی میدلتن نداشت. کوتاه قد و تپل بود، صورت خیلی قشنگی داشت و کاملا سرحال نشان می‌داد. رفتارش به هیچ وجه به نزاکت لیدی میدلتن نبود اما دلنشین تر بود .با لبخند وارد شد و تمام مدتی هم که آنجا بود لبخند به لب داشت جز مواقعی که می‌خندید و موقع رفتن هم لبخند زد. شوهرش جوانی جدی بود که بیست و پنج شش ساله به نظر می‌رسید و رفتارش مودبانه‌تر و شسته رفته‌تر از همسرش بود، اما رغبتش به خوشحال کردن و خوشحال شدن کمتر بود. وقتی وارد شد خودش را گرفته بود. سری برای خانم‌ها تکان داد بی آنکه کلمه‌ای به زبان بیاورد، و بعد کمی هم آن‎‌ها و خانه را ورانداز کرد. بعد هم روزنامه‌ای از روی میز برداشت و تمام مدت خیلی جدی روزنامه خواند.

نظرات کاربران

novelist
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

داستان خیلی آموزنده ای داره درباره رابطه، ازدواج و... به دخترهای مجرد توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونن و فیلمش رو هم ببینند

رسا
۱۴۰۱/۰۳/۰۸

این کتاب تقدیم به دوستای که به علت عشقهایی سطحی با ادبیات ایران قهر کردن. کتابی با عاشقی های آبکی و قوانین اشراف‌زادگی عجیب. در این داستان کسی که قصد دارد شرافتمندانه ازدواج کند طرد میشود و کسی که در

- بیشتر
dr.rahimi
۱۴۰۱/۰۱/۱۷

نثر رمان فوقالعاده هستش گویا همین دیروز نوشته شده به همه دوستداران پیشنهاد میکنم اثار جین آستین رو مطالعه کنن

Rosmari
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

سلام 🌱 این اثر جین آستین در مقایسه با کتاب غرور و تعصب، از کشش کمتری برخوردار بود و از نظر محتوا هم سبکتر بود. بعد از غرور و تعصب انتظار خیلی بیشتری از نویسنده داشتم. که البته، کتاب عقل و

- بیشتر

زمان

۱۵ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۶۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۶۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
تومان