دانلود کتاب صوتی روز رهایی با صدای فرناز حداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روز رهایی اثر اینس کانیاتی

دانلود و خرید کتاب صوتی روز رهایی

معرفی کتاب صوتی روز رهایی

کتاب صوتی روز رهایی نوشتهٔ اینس کانیاتی و ترجمهٔ فرزاد مرادی است. فرناز حداد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی یک داستان فرانسوی دربارهٔ نوجوانی رنجور را در بر گرفته است.

درباره کتاب صوتی روز رهایی

رمان صوتی روز رهایی ماجرای سرگشتگی «گالیا»ی نوجوان است که برای تک‌تک دقیقه‌های بودنش در این جهان باید بجنگد و همین اگر هم به تراژدی ختم نشود، مسیری پررنج برای اوست.

جوانا اسکاتس می‌گوید که داستان روز رهایی در بیشتر جاها مثل یک خواب یا کابوس به گذرگاه‌هایی ناخوشایند ختم می‌شود؛ همان‌طور که مه غلیظ و تاریکی هوا چشم‌انداز آشنای پر گل‌ولای را به محل ترس‌های نهان مبدل می‌کند، خاطرات ناخوشایند نیز آسودگی را از گالیا می‌رباید و مایۀ درد و رنجش او می‌شوند.

شنیدن کتاب صوتی روز رهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر جهان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اینس کانیاتی

اینس کانیاتی ۲۱ فوریه ۱۹۳۷ به دنیا آمد و ۹ اکتبر ۲۰۰۷ درگذشت. او رمان‌نویسی ایتالیایی - فرانسوی بود که در روستاهای فرانسه زندگی می‌کرد. رمان‌های او به تجربۀ بیگانه‌بودن، فقر در روستاهای فرانسه، ناتوانی و مکث‌هایی که در ارتباط‌گرفتن‌های بیگانگان وجود دارد، می‌پردازد. او همچنین معلم ادبیات فرانسه در لیسه کارنوی پاریس بود. کتاب روز رهایی از اینس کانیاتی در نشر بیدگل منتشر شده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی روز رهایی

«من چیزی جز دوچرخه‌ام ندارم که همین حالایش هم قراضه و کهنه است و بعدها هم اگر پولی دستم بیاید خرج خریدن زمین به‌دردبخوری می‌شود که اموراتمان با آن بگذرد. چاره‌ای نیست. نه شیوۀ زندگی کردنم دست خودم است نه شکل مردنم. حالا که بزرگ شده‌ام، دیگر خیلی برایم مهم نیست زندگی‌ام چطور می‌گذرد. آدم به همه‌چیز عادت می‌کند. اما مردن غم‌انگیزتر است، چون آدم نمی‌خواهد بمیرد و وقتی که بمیرد دیگر مرده. باید حداقل بتوانیم شکل مردنمان را انتخاب کنیم. وقتی تحمل زندگی برایم خیلی سخت می‌شود، به خودم می‌گویم که امروز و فردا اوضاع بهتر می‌شود. می‌دانم حرفم بی‌معنی است، ولی باز بگویی‌نگویی باورش می‌کنم اما مرگ که به سراغمان می‌آید، می‌دانیم که این دیگر همیشگی است.»

نظرات کاربران

کاربر 1430517
۱۴۰۲/۱۰/۱۰

کتاب با سبکی روان و قابل درک و شفاف و صریح ، ذهنیات و احساسات یک دختر نوجوان به نظرم افسرده را بیان می کند. سبک نوشتاری روان است ولی به علت روحیه افسرده دختر ، فضای داستان به شدت

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان