دانلود کتاب صوتی هیاهوی بسیار برای هیچ با صدای فرناز حداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هیاهوی بسیار برای هیچ اثر ویلیام شکسپیر

دانلود و خرید کتاب صوتی هیاهوی بسیار برای هیچ

معرفی کتاب صوتی هیاهوی بسیار برای هیچ

کتاب صوتی هیاهوی بسیار برای هیچ نوشتهٔ ویلیام شکسپیر، ترجمهٔ سیدنوید سیدعلی اکبر و با صدای فرناز حداد است و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است.

هیاهوی بسیار برای هیچ شامل دو داستان عاشقانهٔ متفاوت است: هرو و کلودیو در نگاه اول عاشق یکدیگر می‌شوند اما یک غریبه به نام دن جوآن رابطهٔ آن دو را نابود می‌کند. از سوی دیگر، بئاتریس و بندیکت به دلیل غرور و خصومت دوطرفه‌ای که با هم دارند، به هم نزدیک نمی‌شوند تا اینکه دیگران تصمیم می‌گیرند آن دو را به هم برسانند.

قضیه از این قرار است که وقتی کلودیو عاشق هرو می‌شود، بهترین دوست او، یعنی بندیکت دچار تشویش می‌شود. برای همین کلودیو تصمیم می‌گیرد سربه‌سر بندیکت بگذارد و او را به افتادن در دام عشق بئاتریس سوق دهد.

درباره کتاب صوتی هیاهوی بسیار برای هیچ

ویلیام شکسپیر با زبانِ ویژه و منحصربه‌فردش بیش از هر کمدی‌نویس دیگری عشقِ رمانتیک را به سخره می‌گیرد و به شکلی کمدی‌وار با طنزی دوپهلو و نیش‌دار بازسازی می‌کند. او به ذهن و قلب شخصیت‌هایش رسوخ کرده، درونیات آن‌ها را در حال خوش‌گذرانی و دلقک‌بازی آشکار می‌کند. رازِ شگفت هنر ویلیام شکسپیر در نگرشی خلاق به زندگی نهفته است. در این مجموعه (شکسپیر خندان)، کمدی‌های شاد و بازیگوشانه‌ٔ ویلیام شکسپیر به زبانی ساده و شیرین به داستان برگردانده شده است تا همه‌ٔ خوانندگان و شنوندگان به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

شنیدن هیاهوی بسیار برای هیچ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان و جوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر (۱۵۶۴-۱۶۱۶) شاعر و نمایش‌نامه‌نویس انگلیسی است که بسیاری او را بزرگ‌ترین نمایش‌نامه‌نویس تاریخ و بسیاری نیز او را بزرگ‌ترین نویسنده انگلیسی زبان تاریخ می‌دانند.

ویلیام فرزند جان شکسپیر و ماری اردن بود که پدرش یکی از مرفهین شهر بود و مادرش ماری نیز دختر زارع دولتمردی بود. اما روزگار به کام ویلیام خوش نماند و در سال ۱۵۸۷ پدرش ورشکسته شد.

ویلیام تحصیلات ابتدایی و مقدماتی از زبان لاتین را در دبیرستانی در استنفورد گذراند؛ اما در ۱۳ سالگی به دلیل تنگدستی پدر، مدرسه را رها کرد.

او پنج سال بعد با آنا هاتاوی ازدواج کرد که هشت سال بزرگتر از خودش بود و نتیجه این ازدواج یک فرزند دختر و دو پسر بود.

در ۱۵۸۵ ویلیام استنفورد را ترک کرد و به لندن رفت و در آنجا در تماشاخانه‌ای مشغول به کار شد به بازیگری پرداخت و در نهایت در همان‌جا شروع به نمایشنامه‌نویسی کرد که به دلیل هوش و قریحه فطری مورد استقبال بسیاری واقع شدند.

اشتغال به نمایش‌نامه‌نویسی و فعالیت در زمینه تئاتر برای وی موقعیت‌های فراوانی به بار آورد و از این طریق ثروت بسیاری را کسب کرد.

شکسپیر در سال‌های پایانی عمر در استرانفورد ساکن شد و به ندرت به لندن می‌آمد تا اینکه در سال ۱۶۱۶ فوت کرد.

از مهم‌ترین آثار شکسپیر اتللو، مکبث، هملت، رمئو و ژولیت، هملت، دو نجیب زاده ورونایی، تاجر ونیزی، شاه لیر، قیاس برای قیاس و ... است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان