دانلود و خرید کتاب بی صدایی ریشل مید ترجمه زهرا غفاری داریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی صدایی اثر ریشل مید

کتاب بی صدایی

نویسنده:ریشل مید
امتیاز:
۴.۲از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بی صدایی

کتاب بی صدایی نوشته ریشل مید و ترجمه زهرا غفاری داریان است. کتاب بی صدایی را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب بی صدایی

ماجرا خیلی عجیب و کمی دلهره آور است. داستان در روستایی می‌گذرد که همه ساکنانش ناشنوا هستند. در این میان قهرمان داستان، به اسم «فی» صدایی را می‌شنود....

خواندن کتاب بی صدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب مناسب نوجوانان بالای دوازده سال است.

 بخشی از کتاب بی صدایی

آن شب خواب دیدم در خانه‌ای هستم که روی همهٔ دیوارهایش، نقش گل‌های داوودی کنده‌کاری شده است؛ درست مثل همانی که روی تنهٔ درختم بود. نقشِ گل‌ها زیادی زیبا و استادانه؛ و درعین‌حال باورنکردنی است. همین‌طور که در این خانهٔ پُرزرق‌وبرق و خیالی قدم می‌زنم و تحسینش می‌کنم، دوباره با همهٔ وجودم حس می‌کنم که انگار چیزی از درون به من ضربه می‌زند؛ حسی که از قفسهٔ سینه‌ام شروع می‌شود و من را به‌سمت فرد دیگری می‌کشاند. عجیب است، اما حداقل در رؤیایم همه‌جا ساکت است؛ و این به من فرصتی می‌دهد تا در مقابل یورش صداهایی که این چند روزه آزارم داده، کمی استراحت کنم.

اما صداهای جدیدی از بیرون به گوشم می‌رسد و باعث می‌شود از خواب بیدار شوم؛ صداهایی که به‌طور هم‌زمان، بارها و بارها با فرکانسی ثابت تکرار می‌شوند. توی جایم می‌نشینم و تلاش می‌کنم دنبال منبع صداها بگردم. اولین روشنایی‌های صبحِ زود از آن‌طرف پنجره به درون اتاق نفوذ کرده و آسمان خاکستری‌رنگ بیرون جوابم را می‌دهد! این صداها، صدای قطره‌های باران است که به بدنهٔ ساختمان برخورد می‌کند.

وقتی یادِ وظایف امروز صبحم می‌افتم، دلم شور می‌زند. دلم می‌خواهد بروم ژانگ‌جینگ را ببینم. نبودِ او مثل زخمی است که انگار هیچ‌وقت خوب نمی‌شود؛ اما از دیدن او درحالِ انجام وظایف جدیدش هم حسابی می‌ترسم. هر کار و وظیفه‌ای هم که برای او تعیین کرده باشند، احتمالاً به شکلی است که دور از چشم من باشد.


نظرات کاربران

فاطمه.م
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

فانتزی رمانتیک درباره یک روستای دورافتاده معدنچی با فرهنگ شرق آسیا، اهالی به دلیلی ناشناخته چند نسل است که ناشنوا هستند و حالا نابینایی هم در حال گسترش است و کمبود غذا تهدید بزرگی است. دختری نوجوان ناگهان شنوا می

- بیشتر
♡Winter_Girl♡
۱۴۰۰/۰۳/۱۱

کتاب بی‌نهایت زیبایی بود و داستان قشنگی داشت، اینکه بالای یه کوه باشی و سرنوشتت تو دستای مردی باشه که نه می‌شناسیش و نه میدونی کیه ترسناکه و آخر سر میفهمی کسی که به عنوان فرشته نجات می‌شناختی فقط داشته ازت سواستفاده میکرده این میتونه داستان

- بیشتر
بر چرخ زمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

🔰داستانی جالب‌ ‌ ‌🔰شگفت انگیز بودن ۱۰۰٪ 🔰جذابیت ۸۰٪ ‌ ‌🔆 به نظرم از یه جایی به بعد میخونیش که ببینی تهش چی میشه ؛ اما واقعا داستان جالب و شیرینی بود👌 .

آناهیتا
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

دوستان این کتاب فوق العاده هیجانی بود به شخصه ازش لذت بردم دوست ندارم کتابی مثل این رو براتون اسپویل کنم پس براتون داستان رو نمیگم که خودتون بخونید فقط اینکه به نظرم جا داشت پایان بهتری داشته باشه اینکه

- بیشتر
کتاب خوان'-'
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

من نسخه ی چاپی رو خواندم عالییییییییییییییییه

spencer
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

کتاب راجب مردمی هست که توی بالاترین قسمت کوهستان زندگی میکنن و امکان کشاورزی ندارن و نمی تونن غذای خودشونو تامین کنن و شنوایی شونم از دست دادن . این مردم برای تامین غذاشون وابسته افرادی هستن که پایین کوهستان

- بیشتر
راهزن چشم آبی،دختر کتاب‌خوار~
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

داستان در مورد روستایی روی یه قلّه‌ست که همه ساکنینش ناشنوا هستن. اما یه روز فِی، شخصیت اصلی داستان، میتونه صدا ها رو بشنوه! و این شروع ماجرای فِی هست.. از پایین اومدن از قله بگیر تا فهمیدن احساساتش! حقیقتا

- بیشتر
k
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

انتظار نداشتم خیلی تخیلی شه جالب بود رابطه شخصیت اصلی ها...دنیای پر از سکوتشون... و انجام کار هاشون... برای جذاب بود مهیج.ماجراجویی.تخیلی قطعا پیشنهاد میکنم

Amity
۱۴۰۰/۰۷/۱۴

حاوی کمی اسپویل⛔⛔⛔ سیر داستانی خیلی جالب و عجیب بود. وقایع کتاب طبیعی‌اند و ارتباطی با فضای تخیلی نداره؛ ولی یهو با غیرممکن‌ترین دلیل ممکن، جوری که کتاب سر از موجودات فضایی درمیاره، به پایان می‌رسه! انتظار پایان فوق‌العاده‌ای داشتم.

mody
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

کتاب عاشقانه و جذاب و از ی طرف شهامت و جرئت ی دختر رو نشون میده که دوست داشت سرنوشتش رو تغییر بده و زندگی خیلی بهتری داشته باشه💕

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۷)
من دیگه نمی‌تونم هر روز دلم به این خوش باشه که تونستم یه روز دیگه زنده بمونم! باید راه‌های بیشتری برای زندگی کردن باشه؛ راه‌هایی با امید بیشتر.
مستاجر خدا :)♡
هیچ‌وقت هم عادت ندارم به‌خاطر موفق بودنم از کسی عذرخواهی کنم؛ مخصوصاً اینکه برای رسیدن به آن موفقیت، زحمت‌های زیادی کشیده باشم.
مستاجر خدا :)♡
هیچ‌وقت قرار نیست چیزی عوض شود... مگر اینکه کسی خودش دست به تغییر شرایط بزند.
spencer
من یکی از بهترین هنرمندان گروه خودمان هستم و همه این حقیقت را می‌دانند! هیچ‌وقت هم عادت ندارم به‌خاطر موفق بودنم از کسی عذرخواهی کنم؛ مخصوصاً اینکه برای رسیدن به آن موفقیت، زحمت‌های زیادی کشیده باشم.
بر چرخ زمان
بی‌نقص بودن ارزنده‌ترین کاریه که هر کس توی زندگیش باید یاد بگیره که انجام بده؛ ولی به همون اندازه هم باید فهمید چه موقع لازمه که ازش دست برداشت.
مستاجر خدا :)♡
ببینین این درخت چطور توی همچین شرایط سختی، همچنان مغرور و باافتخار سر جاش ایستاده! ما هم باید یاد بگیریم که همیشه همین‌طوری باشیم؛ قوی و پابرجا. مهم نیست که دوروبَرمون چه اتفاق‌هایی می‌افته.
مستاجر خدا :)♡
از دست دادن قدرت شنوایی مردمان دهکده‌مان، همیشه با عنوان یک مُصیبت بزرگ معرفی شده است؛ اما من هیچ‌وقت ماجرا را از این دید نگاه نکرده بودم؛ اصلاً تاحالا خیلی به این مسئله فکر نکرده بودم، چون دلتنگی برای چیزی که هیچ‌وقت آن را نشناخته‌ای، کار سختی است.
شکوفه صبح
وقتی لی‌وِی به گریه می‌افتد، می‌فهمم که فِنگ‌جی راست گفته است. این صدای قلب اوست که من می‌شنوم
شکوفه صبح
یین‌فِنگ. اسم تو همینه. به معنیِ باد نقره‌ای‌رنگ.
melina
ژنرال خانم! تو قبل‌تر از اینا هم توانائیت رو ثابت کرده بودی.
melina

حجم

۲۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۹۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان