دانلود و خرید کتاب دربار درخشان (کتاب سوم؛ دریای زمردین) ریچل مید ترجمه روژان بلوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دربار درخشان (کتاب سوم؛ دریای زمردین) اثر ریچل مید

کتاب دربار درخشان (کتاب سوم؛ دریای زمردین)

معرفی کتاب دربار درخشان (کتاب سوم؛ دریای زمردین)

کتاب «دربار درخشان (کتاب سوم؛ دریای زمردین)» نوشتۀ ریچل مید و ترجمۀ روژان بلوری است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. این کتاب سومین جلد از مجموعهٔ جذاب و مهیج دربار درخشان است.

درباره کتاب دربار درخشان (کتاب سوم؛ دریای زمردین)

داستان دریای زمردین با تولد تسمین آغاز می‌شود. آدلاید برایش کیک درست کرده است و میرا تاج گل‌های کاغذی. دوستی این۳ شخصیت در این جلد به‌خوبی نشان داده می‌شود تسمین که مثل همیشه فقط درس‌ را جدی می‌گرفت و متعهد شده بود خودش را وقف یادگیری آداب معاشرت، سیاست، موسیقی و هزاران موضوع دیگر بکند از آن‌ها تشکر کرد؛ اما عقیده دارد میرا و آدلاید اگر واقعاً می‌خواستند برای تولدش چیزی به او کادو بدهند، باید درسشان را جدی‌تر بگیرند.

دریای زمردین داستان تسمین را از زبان خودش روایت می‌کند. او یک رخت‌شوی و از خانوادۀ بسیار فقیر است که رازی در دلش دارد. تسمین هم به دربار درخشان ملحق شده است تا بتواند راه و رسم اشراف را یاد بگیرد و همسری ثروتمند پیدا کند. او بسیار مصمم است اما آن کشتی که او و چند دختر دیگر سوار می‌شوند تا به دنیای جدید بروند، راه خود را در دریا گم می‌کند.

درباره مجموعۀ دربار درخشان

۳گانۀ دربار درخشان مجموعه‌ای فانتزی، هیجان‌انگیز و پرچالش است که خواننده را به دل داستان می‌کشاند. هر جلد دربارۀ یک شخصیت دختر است که از زبان او و به شیوۀ اول‌شخص روایت می‌شود. شخصیت‌پردازی این مجموعه بسیار قوی است و هر سه شخصیت، آدلاید، تسمین و میرا پر از ابهام و پیچیدگی‌های جذاب هستند. اگرچه راویان این ۳ جلد فرق دارند و هرکدام دربارۀ یک شخصیت است اما آن‌ها دوستان صمیمی‌اند و داستان‌ها به هم مرتبط است. ریچل مید در این ۳ جلد، دربار درخشان، گوهر نیمه‌شب و دریای زمردین به موضوعات مهمی چون توانمندی و قدرت زنان، آزادی انتخاب و آزادی دختران برای تبدیل‌شدن به کسی که خودشان می‌خواهند آن هم بدون محدودیت و قانون می‌پردازد.

خواندن کتاب دربار درخشان (کتاب سوم؛ دیای زمردین) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی و مهیج، نوجوانان و به‌خصوص دختران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچل مید

ریچل مید، رمان‌نویس مشهور آمریکایی، ۱۲ نوامبر ۱۹۷۶ در بوستون به دنیا آمد. او در رشته‌های مطالعات عمومی و مطالعۀ تطبیقی ادیان کارشناسی خود را دریافت کرد و همچنین دارای کارشناسی‌ارشد تدریس از دانشگاه واشنگتن است. مید قبل از نویسندگی به‌عنوان مدرس فعالیت می‌کرد اما بعد از نوشتن اولین اثرش تبدیل به یک نویسندۀ تمام‌وقت شد. کتاب‌های ریچل مید همیشه در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و USA Today بوده است. «بی‌صدایی» و «مجموعۀ چندجلدی آکادمی خون‌آشام»، از دیگر آثار معروف این نویسنده به شمار می‌روند که به فارسی ترجمه شده است.

بخشی از کتاب دربار درخشان (کتاب سوم؛ دیای زمردین)

«حتی یک ثانیه هم باورم نشد؛ چون پررویی‌ام را تقریباً به طور روزمره تحمل می‌کرد. آدلاید یکی از شوخ‌طبع‌ترین و شادترین آدم‌هایی بود که می‌شناختم که تعادل خوبی بین بی‌قراری بی‌پایانِ من و تفکرات ساکتِ میرا برقرار می‌کرد. همه در بهار آبی سعی داشتیم از اصل و نسبمان فراتر برویم و راه و روش اشراف را بیاموزیم؛ بنابراین ممکن بود فکر کنی آدلاید که ندیمهٔ یک بانوی متشخص بود، به ما برتری داشت و واقعاً هم گاهی دربارهٔ رفتارهای اشرافی مبهم، کمی می‌درخشید، اما آن هم اغلب در سایهٔ نداشتن کامل مهارت‌های عملی زندگی‌اش قرار می‌گرفت. مهارت‌هایی مثل دوخت‌ودوز و تمیزکاری و... آشپزی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

حجم

۵۱۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان