دانلود و خرید کتاب دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب) ریچل مید ترجمه روژان بلوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب) اثر ریچل مید

کتاب دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب)

معرفی کتاب دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب)

کتاب «دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب)» نوشتۀ ریچل مید و ترجمۀ روژان بلوری است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. این کتاب دومین جلد از مجموعهٔ جذاب و مهیج دربار درخشان است.

درباره کتاب دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب)

داستان گوهر نیمه‌شب با یک مأموریت آغاز می‌شود. دختری بعد از فرار از دست نگهبان سمج با کمک یکی دیگر از نگهبانان وارد کلیسای جامع می‌شود و پیغامی را در یک کاغذ به سدریک ثورن می‌رساند. سدریک هم در مقابل دسته‌ای کاغذ لوله شده را بیرون می‌آورد و به دختر می‌دهد که اجازهٔ ورودش به دربار درخشان است، بلیتی به آدوریا.

در داستان گوهر نیمه‌شب، جلد دوم مجموعۀ دربار درخشان، میرا زندگی خود را روایت می‌کند. او هم مانند آدلاید وارد دربار درخشان می‌شود اما شخصیت او کاملاً متفاوت است. او دختری جنگجو و شجاع توصیف شده که روزگار پرچالشی را می‌گذراند و پناهندۀ سیرمینیکاییِ برگشته از جنگ است و یاد گرفته با بی‌عدالتی‌ها بجنگد. دربار درخشان برای او هدفی است تا بتواند در نهایت به آزادی برسد. 

درباره مجموعۀ دربار درخشان

سه‌گانۀ دربار درخشان مجموعه‌ای فانتزی، هیجان‌انگیز و پرچالش است که خواننده را به دل داستان می‌کشاند. هر جلد دربارۀ یک شخصیت دختر است که از زبان او و به شیوۀ اول‌شخص روایت می‌شود. شخصیت‌پردازی این مجموعه بسیار قوی است و هر سه شخصیت، آدلاید، تسمین و میرا پر از ابهام و پیچیدگی‌های جذاب هستند. اگرچه راویان این ۳ جلد فرق دارند و هرکدام دربارۀ یک شخصیت است اما آن‌ها دوستان صمیمی‌اند و داستان‌ها به هم مرتبط است. ریچل مید در این ۳ جلد، دربار درخشان، گوهر نیمه‌شب و دریای زمردین به موضوعات مهمی چون توانمندی و قدرت زنان، آزادی انتخاب و آزادی دختران برای تبدیل‌شدن به کسی که خودشان می‌خواهند آن هم بدون محدودیت و قانون می‌پردازد.

خواندن کتاب دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی و مهیج، نوجوانان و به‌خصوص دختران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچل مید

ریچل مید، رمان‌نویس مشهور آمریکایی، ۱۲ نوامبر ۱۹۷۶ در بوستون به دنیا آمد. او در رشته‌های مطالعات عمومی و مطالعۀ تطبیقی ادیان کارشناسی خود را دریافت کرد و همچنین دارای کارشناسی‌ارشد تدریس از دانشگاه واشنگتن است. مید قبل از نویسندگی به‌عنوان مدرس فعالیت می‌کرد اما بعد از نوشتن اولین اثرش تبدیل به یک نویسندۀ تمام‌وقت شد. کتاب‌های ریچل مید همیشه در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و USA Today بوده است. «بی‌صدایی» و «مجموعۀ چندجلدی آکادمی خون‌آشام»، از دیگر آثار معروف این نویسنده به شمار می‌روند که به فارسی ترجمه شده است. 

بخشی از کتاب دربار درخشان (کتاب دوم؛ گوهر نیمه شب)

«وقتی خاطره‌ای فکرش را مشغول کرد، اخمی به پیشانی‌اش چین انداخت. او کسی بود که ایزابل را پیدا کرده بود، دختری سیرمینیکایی که سر ویلهم برای لذت‌های بیمارگونهٔ خود از او استفاده کرده و بعد او را به رودخانه انداخته بود. حقیقت داشت که لونزو می‌خواست او را خرد و خمیر کند، اما اینکه واقعاً سر ویلهم را بکشد؟ اتفاقی شده بود. جزئیات برای اغلب نگهبانان مهم نبود، نه وقتی که پای یک سیرمینکن در میان بود. برای نگهبان کری مهم بود و بارها وقتی شواهد علیه لونزو زیاد شده بود، روی خود را برگردانده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۴۲۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان