دانلود و خرید کتاب نامه های جویس به نورا جیمز جویس ترجمه سائنا حبیب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه های جویس به نورا اثر جیمز جویس

کتاب نامه های جویس به نورا

معرفی کتاب نامه های جویس به نورا

کتاب نامه‌های جویس به نورا نامه‌های جیمز جویس نویسنده مشهور به همسرش از سال ۱۹۰۴ تا ۱۹۲۴  است. زندگی شخصی جیمز جویس و همسرش نورا یکی از روابط پیچیده و عجیب‌ترین روابط زمان خودش به حساب می‌آید.

درباره کتاب نامه های جویس به نورا

رابطه این زوج عجیب است جویس که او را آغازگر رمان پست‌مدرن می‌دانند عاشق نورا زنی از طبقه فرودست بود، زنی که حتی سواد کمش باعث شده در نامه‌هایش علائم سجاوندی را هم به درستی رعایت نکند. اما این عشق آن‌چنان پاک و عجیب است که خواننده با خودش همراه می‌کند. علاقه‌مندان به آثار جویس می‌توانند با خواندن این کتاب تصویری تازه از این نویسنده پیچیده داشته باشند، تصویری شخصی و درونی که شاید در داستان‌هایش چندان فرصت تبلور پیدا نکند. 

خواندن کتاب نامه های جویس به نورا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آثار جویس پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس جیمز جویس
جیمز جویس

جیمز جویس در سوم‌ فوریه سال ۱۸۸۲ در دوبلین پایتخت کشور ایرلند زاده شد. استعداد جیمز از کودکی و دوران تحصیل بروز کرده و گواه این ادعا تسلط وی به سیزده زبان زنده دنیا بود به گونه‌ای که نوشته‌هایش را به زبان انگلیسی می‌نوشت ‌و منتشر می‌کرد. جیمز جویس تا قبل از ۲۰ سالگی شخصی مذهبی بود اما در گذر زمان از عقاید مذهبی فاصله گرفته و به سمت رسیدن به اهداف ادبی تلاش کرد. با گذر از سی سالگی بود که به علت مخالفت شدید با بی‌فرهنگی و‌ دون‌مایگی دوبلین همچنین تلاش برای رهایی دوبلین از استعمار بریتانیا بود که مجبور به ترک وطن شده و در شهر‌های زوریخ، پاریس و تریسته ساکن شد. علاقه‌ی شدید جویس به دوبلین شهر زادگاهش و تلاش برای بهبود آن در تمامی آثارش موج می‌زند‌‌ به گونه‌ای ‌که نام اولین مجموعه کتابش را دوبلینی‌ها نام نهاد. وی زمانی بیان کرده است که هر کتاب من کتابی درباره دوبلین است. دوبلین کمتر از سیصد هزار نفر جمعیت دارد ولی در آثار من جهان‌شهر است. او همچنین گفته است در مورد خودم من همیشه درباره دوبلین می‌نویسم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۸۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۷,۵۰۰
تومان