دانلود و خرید کتاب قصر فرانتس کافکا ترجمه شهناز ایلدرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصر اثر فرانتس کافکا

کتاب قصر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قصر

کتاب قصر رمان ناتمامی از فرانتس کافکا است که با ترجمه شهناز ایلدرمی در اختیار دارید. این کتاب که اقتباسی از قصر کافکا است، بازنوشته دیوید زین مایروویتز است. 

قصر یکی از مشهورترین آثار کافکا است که تا به حال تفسیرهای متعدد و ضد نقیضی هم از آن نوشته شده است. برخی آن را نقدی بر دیوان‌سالاری می‌دانند و برخی دیگر با نگاهی دینی، قصر را محکمه الهی می‌دانند. 

درباره کتاب قصر

داستان از آنجایی آغاز می‌شود که ک. شب وارد دهکده‌ای می‌شود که قصر در آن واقع است. به مهمانخانه‌ای پناه می‌برد تا استراحت کند. می‌خواهند او را از آنجا برانند و دلیلشان برای این کار این است: می‌گویند هر کس بخواهد وارد دهکده شود یا در آنجا بماند می‌بایست از قصر اجازه گرفته باشد. ک. مدعی می‌شود که با درخواست خودِ قصر به آنجا آمده‌است. آن‌ها به قصر زنگ می‌زنند. اول این ادعا رد می‌شود اما بعد تایید می‌شود و او را به عنوان مساح می‌پذیرند. فردا صبح او برمی‌خیزد تا به قصر برود و با شرح وظایفش آشنا شود اما تا پایان داستان موفق نمی‌شود. او در روز دوم دل به عشق فریدا، دختری که مهمان‌خانه آقایان است، می‌بازد و با او ازدواج می‌کند.

در ادامه داستان از تلاش‌های ک. برای رفتن به قصر، ارتباط با اهالی دهکده، برخی آقایان یا سران قصر است تا بتواند به قصر وارد شود. 

کتاب قصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دوست‌داران کتاب‌های کمیک پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ فرانتس کافکا

فرانتس کافکا زاده ۳ ژوئیه ۱۸۸۳ یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آلمانی‌زبان در سده ۲۰ میلادی است. آثار کافکا در زمره تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به‌شمار می‌آیند.

فرانتس کافکا به دوست نزدیک خود ماکس برود وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده بسوزاند. ماکس برود از این دستور وصیت‌نامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار کافکا را منتشر کرد و دوست خود را به شهرت جهانی رساند. مسخ مهم‌ترین اثر اوست و رمان محاکمه و رمان قصر که ناتمام مانده است از دیگر آثار کافکا هستند. او در نوشته‌هایش اتفاقات پیش پا افتاده را به شکلی نامعقول و فراواقع گرایانه توصیف می‌کند و همین سبک خاص او است که به نام کافکایی می‌شناسیم.

فرانتس کافکا در ۳ ژوئن ۱۹۲۴ بر اثر بیماری سل، درگذشت.

نظرات کاربران

مبینا عامری
۱۴۰۱/۰۴/۳۱

داستان در مورد مردیه که به یک شهر جدید میره و اونجا هیچ غریبه ای رو نمیپذیرند. به فکر نیاز داره تا آخرش داستانو برا خودتون تحلیل کنید. در کل محتواش اصلا منو جذب نکرد.

black castle
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

درود این کتاب شاهکار به تمام معنا هست ترجمه علی اصغر حداد رو خوندم من این کتاب بیشتر یه جنبه فلسفی ترکیب با رمان داره فضای داستان به شدت غبار آلود و فهم و درک کمی مشکل هست و هر

- بیشتر
محمد
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

کمی حوصله سر بره و باید رویاپردازی داشته باشید و مقداری هم از مرموز بودن خوشتون بیاد تا بتونید ادامه بدید،در کل یه اثر متوسط بود.

Iran Afshar
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

اگه کامل بود میشد به عنوان یه کتاب خوب ازش یاد کرد،داستانش برای من کششی نداشت و تقریبا تا صفحات آخر خیلی یکنواخت بود،در آخر هم همون جاهایی که داستان داشت جذاب میشد تمام شد متاسفانه😅

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان