دانلود و خرید کتاب همزاد فئودور داستایفسکی ترجمه ناصر مؤذن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همزاد اثر فئودور داستایفسکی

کتاب همزاد

معرفی کتاب همزاد

«همزاد» دومین رمان کوتاه داستایوفسکی است که شخصیت چندبعدی و پیچیده نویسنده‌اش را به خوبی می‌نمایاند.

گولیادکین کارمندی متوسط است که تحت تاثیر عوامل محیطی و تعارضات درونی و کاری دچار سوء ظن شدیدی نسبت به اطرافیان خود شده است. بیماری روحی او به تدریج آن‌قدر وخیم می‌شود که تصویری از شخصیت خودش را به عنوان همزاد در ذهن خود به وجود می‌آورد. موجودی که نقطه مقابل گولیاد کین است.

قهرمان داستان داستایوفسکی اخلاق‌گرا است اما همزاد او مزور و حیله‌گر است و برای رسیدن به اهدافش به هیچ ارزش اخلاقی‌ای پایبند نیست. او با سرعت ترقی می‌کند و به پیش می‌رود.

همزاد داستانی روان‌شناسانه است از دورانی که داستایوفسکی در آن می‌زیست و به عبارت دیگر نقد جامعه‌ای است که در آن تملق و شرارت تنها مسیر برای رسیدن به اهداف شناخته می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس فئودور داستایفسکی
فئودور داستایفسکی
روس | تولد ۱۸۲۱ - درگذشت ۱۸۸۱

داستایفسکی، نویسنده‌ی رمان‌های مشهوری مانند قمارباز و برادران کارامازوف، در ۱۱ نوامبر ۱۸۲۱ در شهر مسکو و در خانواده‌ای بسیار مذهبی چشم به جهان گشود. این موضوع باعث شد خود او نیز در طی حیات خود انسانی مذهبی باقی بماند. او در مدرسه آموزش‌های نظامی می‌دید، اما خودش به ادبیات علاقه‌ی بسیاری داشت؛ بنابراین پس از اتمام مدرسه خود را وقف نوشتن کرد. نوشته‌های اولیه‌ی داستایوفسکی از او مردی جوان و بسیار پانرژی و در عین حال با روانی بی‌ثبات ترسیم می‌کنند.

نظرات کاربران

mahdi ph
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

من عادت ندارم کتابی رو ناتموم ول کنم. ولی ترجمه این اثر وحشتناک بد و باید این کتابو کنار بزارم.ابتدای کتاب بد نبود ترجمش و شاید با خوندن نمونه ترغیب بشین بخرین کتابو ولی در ادامه اصلا متوجه نمیشین چی

- بیشتر
Saiko
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

من اول این ترجمه رو خوندم و تقریبا هیچ چیزی متوجه نشدم اینقدر که ترجمه بد بود. مجددا ترجمه‌ی سروش حبیبی رو خوندم و داستانش هم عالی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۸۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان