دانلود و خرید کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی نیکول لپرا ترجمه آرزو شنطیائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی اثر نیکول لپرا

کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی

معرفی کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی

کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی نوشتهٔ نیکول لپرا و ترجمهٔ آرزو شنطیایی است. انتشارات میلکان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب آرامش فردی و بهبود روابط.

درباره کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی

کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی (How to Be the Love You Seek) به شما کمک می‌کند تا چرخه‌ها را بشکنید، آرامش را بیابید و روابطتان را بهبود ببخشید. این کتاب که ده فصل دارد، به قلم بنیان‌گذار جنبش selfhealers# (خوددرمانگرها) نوشته شده است. او در در این کتاب اطلاعاتی را که کسب کرده و ابزارهای لازم را در اختیارمان گذاشته است؛ تا راهنمای ما در سفر بازگشت و وصلمان با قلب و سرشت حقیقیمان باشد. با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزیم چگونه دوباره با تمام ابعاد وجودمان (جسم و ذهن و روح) ارتباط برقرار کنیم و خودِ شرطی‌شده‌مان را که در روابطمان در نقشش فرو می‌رویم، بشناسیم. با نیکول لپرا همراه شوید.

خواندن کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب روان انسان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو خود عشقی باش که در جستن آنی

«آلیهاندرا با خود اندیشید: دوباره شروع شد. طی یک سال گذشته، هربار موضوع هم‌خانه‌شدن با لوکا را پیش می‌کشید، او موضوع صحبت را عوض می‌کرد یا سراغ تلفن همراهش می‌رفت و به‌بهانهٔ فرستادن ایمیل کاری یا پیامی فوری که فراموش کرده ارسال کند، از پاسخ‌دادن طفره می‌رفت. تکرار پیوستهٔ این رفتار اجتنابی موجب آزردگی آلیهاندرا شده بود؛ اما بعداز چهار سال، دیگر او را متعجب نمی‌کرد. لوکا عادت داشت برای اجتناب از مکالماتی که نمی‌خواست خودش را درگیر آن‌ها کند، بحث را به موضوع دیگری بکشد یا حواسش را به چیز دیگری معطوف کند. وقتی هم آلیهاندرا احساسات خود را با لوکا در میان می‌گذاشت، باز واکنش او همین بود. کاملاً واضح بود که لوکا نمی‌تواند دربارهٔ احساساتش، خصوصاً هیجانات ناراحت‌کننده‌اش، حرف بزند و اوضاع را مدیریت کند. زمانی که لوکا برآشفته یا غمگین بود، به جای بیان آنچه آزارش می‌داد، معمولاً حرف‌های کنایه‌آمیز می‌زد و چون نمی‌توانست حرفش را به زبان بیاورد، غیرمستقیم با رفتارهای ناخوشایند، خشم و ناراحتی‌اش را نشان می‌داد.

آلیهاندرا لوکا را دوست داشت؛ باوجوداین، فرار لوکا از حرف‌زدن دربارهٔ احساساتش یا پرداختن به کارهایی که می‌خواست با انجامشان از زیر بار شانه خالی کند، جوی پر تضاد و دافعه بر رابطه‌شان حاکم کرده بود. هربار آلیهاندرا تلاش می‌کرد لوکا را سوی تن‌دادن به تعهد و حرف‌زدن دربارهٔ مسائل مهم رابطه‌شان و بیان احساساتش «بکشد»، لوکا او را بیش از قبل «پس می‌زد». هنگامی که آلیهاندرا برای اولین بار مسئلهٔ ازدواج را پیش کشیده و غیرمستقیم تمایلش به ازدواج را ابراز کرده بود، لوکا بلافاصله بحث را عوض کرده و از همکارش گفته بود که طلاق گرفته و حالا با زن بسیار جوان‌تری در ارتباط است. این کار او باعث شده بود آلیهاندرا با عصبانیت رستوران را ترک کند. آلیهاندرا با خودش فکر کرد که اگر شش ماه از شروع رابطه‌شان گذشته بود، واکنش لوکا در برابر ازدواج قابل‌درک بود؛ اما او این حرف را بعداز گذشت دو سال از شروع رابطه مطرح کرده بود، دو سال! بقیهٔ آن شب به بحث و مشاجره گذشته و این اتفاق موجب تنش میان آن‌ها شده بود. از آن شب به بعد، ازدواج به خط قرمزی میان آن دو تبدیل شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۵۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان